اصول طراحی دکوراسیون مغازه

هر متر کاغذ دیوار بین 20 الی 30 هزار تومان می شود. پس دیوار شاخص در دکور مغازه ، دیوار سمت راست و قفسه های آن می باشد . استفاده از چند رنگ نئون فلکسی در کنار هم به صورت موازی و ایجاد خطوطی ممتد که دیوار های مغازه ها را به صورت کج و راست به هم وصل می کند، ایده جالبی برای داشتن یک دکوراسیون ورزشی، جذاب و دوست داشتنی است. چوبا فرم تمام این عوامل را بررسی می کند و در نهایت با بررسی متریال های موجود برای ساخت دکوراسیون مغازه ایده های جالبی را نیز به شما ارائه می دهد. شرکت چوبا فرم با تعدد پروژه های تجاری و دکوراسیون مغازه به عنوان مشاور و مجری در کنار شماست و با ارائه یک برنامه زمان بندی شده دقیق دکوراسیون مغازه شما طراحی و سپس به اجرای دکور مغازه می پردازد. در حقیقت ویترین مغازه پل ارتباطی بصری مشتری و اولین تصویر ذهنی او از کسب و کار شماست و در صورتی که دکوراسیون ویترین برای مشتری جذاب باشد او را به بازدید از داخل مفازه ترغیب میکند استفاده از نورمناسب و چیدمان اجناس و کالاهای شما و همچنین استفاده از رنگ های جذاب در طراحی دکوراسیون ویترین مغازه بسیار حائز اهمیت است .

در واقع طراحی ویترین مغازه می تواند هم عملکرد مثبت و هم عملکرد منفی بروی کسب و کار شما داشته باشد و باید در طراحی و نوع دکوراسیونی که قرار است برای آن به کار ببرید نهایت دقت را به عمل آورید.مواردی همچون رنگ بندی ویترین و نور پردازی ان از جمله مهمترین بخش های ایجاد یک ویترین به شمار می روند که باید دقت لازم را به انها داشته باشید. امروزه در سراسر جهان از طراحی داخلی به عنوان یک علم و هنر و صنعت یاد می شود و در واقع یک طراح هم باید دارای علم مخصوص به این کار باشد و هم دارای زاویه دید هنری نسبت به کار.در کنار این دو موضوع باید بتواند از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه آن در ساخت طرح مورد نظر شما نیز استفاده لازم را ببرد. شاید به نظرتان این روشی تکراری به نظر برسد اما اگر اصولی و درست اجرا شود می تواند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر ایده ها داشته باشد. بعضی وقت ها طراحی يک دکور زيبا و چشمگیر برای ویترین تأثیر بیشتری در جذب مشتری نسبت به دکور داخلی خود مغازه دارد. این بسیار مهم است که شما برای طراحی داخلی مغازه خود حتما از یک گروه متخصص در این زمینه استفاده نمایید .

هستید و تمایل دارید از آنها در زمان طراحی دکوراسیون و ایجاد تغییر در فروشگاه یا مغازه خود استفاده نمایید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ایستافرم مدل و متریال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. برای طراحی دکوراسیون مغازه و اجرای دکور مغازه نوع شغل شما تعیین کننده همه چیز است. در عوض شلوغی بیش از حد ویترین و استفاده ی نادرست از رنگ ها و المان ها سبب می شود بیننده با پیام دکور و ویترین مغازه ارتباط بر قرار نکرده و این گمراهی سبب پرهیز او از ورود به مغازه است. سعی کنید از یک طراح ماهر استفاده نمایید و با توجه به متراژ مغازه ، کالای قابل عرضه ، شمالی یا جنوبی بودن مغازه و بسیاری عوامل دیگر بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین سعی کنید از یک سبک طراحی مثل مدرن ، کلاسیک ، صنعتی ، روستیک ، مینیمال و … بنابراین ، وظیفه یک طراحی خرده فروشی عالی این است که زمان جابه جایی مشتری را در سراسر فروشگاه کاهش دهد و آنها را تشویق کند که وقت بیشتری را برای مرور چیزهایی که شما ارائه می دهید ، صرف کنند .این کار تا حد زیادی وابسته به ابعاد و متراژ و چیدمان عمومی فروشگاه شماست.

مهمترین خدماتی که توسط متخصصین با تجربه این شرکت ارائه می شود شامل چیدمان مناسب وسایل مغازه، استفاده از قفسه بندی درست، طراحی سقف کاذب، نورپردازی داخلی به صورت نور مخفی، نقطه ای و یا نور عریض، کف سازی درست، استفاده از کاغذ دیواری های زیبا، چیدمان ویترین و بسیاری موارد دیگر در اجرای دکور مغازه می باشد. چوبا فرم با توجه به نوع شغل و فعالیت تجاری شما بهترین ایده ها و طرح ها را به شما ارائه می دهد. البته این موارد بر اساس ابعاد و همچنین نوع کاربری مغازه میباشد. برای قسمت نمایش کفش ها می توانید از نورهای متمرکز استفاده کنید تا هم تصویری زیبا ایجاد نمایید و هم ارزش کفش ها را با این نوع نورپردازی نشان دهید. گاهی ممکن است صاحب یک فروشگاه خرج زیادی برای دکور مغازه و دیزاین آن انجام دهد ولی به قدری ناهماهنگ و شلوغ باشد که بیشتر از آن که جذاب یاشد ، باعث خستگی شده و آرامش را از مشتری بگیرد و نه تنها در بالا بردن فروش تاثیر مثبتی نداشته بلکه بالعکس عمل کرده و مشتریان را دفع می کند . بلکه باید طوری دکور مغازه صورت گیرد ، که کودک به راحتی بتواند وسایل را دیده و انتخاب نماید .

دیدگاهتان را بنویسید