اصول طراحی دکور مغازه پوشاک (واجب برای فروشندگان پوشاک)

این فروشگاهها معمولا از رنگ سفید و شاد بچهگانه استفاده میشود و پوشاک هم برای نمونه بهصورت آویزان در کنار قفسهها قرار میگیرد تا انتخاب را برای مشتریان سادهتر کند. دکوراسیون فروشگاه پوشاک آقایان نیز تقریبا همین حالت دارد، اما بهدلیل علاقهی مردان به خرید سریع، اجناس باید در کنار هم و دربرگیرنده تمام سلایق باشد تا مشتری بدون بیحوصلگی، بتواند محصول دلخواهش را پیدا کند. دکور فروشگاه ورزشی میتواند میزبان یک LED تبلیغاتی هم باشد تا صحنههای خاص ورزشی در آن بهنمایش درآمده و مشتری حس حضور در یک مکان مدرن و بهروز ورزشی را خواهد داشت. حتما باید چیدمان طوری باشد که محصولات گرانقیمت و خاص در بالای ویترین باشند و معمولا از نورپردازی و استفاده از دکوریهای شیک هم استفاده میشود. فراموش نکنید که خانمها ناخودآگاه جذب چیدمان و دکوراسیون مغازه میشوند و توجه به این فاکتور در افزایش فروش شما بسیار کارآمد خواهد بود. از طرفی در مغازه های لوکس و باکلاس بالا نیز بیشتر از رنگهای جدی، مدرن و شیک مانند قرمز، مشکی، سفید براق، نقرهای و خاکستری استفاده میشود.

دکور مغازه کفش فروشی جدید، مخصوصا در مغازههای بالا کمی تفاوت پیدا کرده است و نمایش تکی کفشها را همراه با یک دکور شیک در قفسهها شاهد هستیم. طراحی دکوراسیون فروشگاه ورزشی اگر مناسب باشد، پتانسیل فروشگاه را برای مرکزیت بالا میبرد و اینجاست که تحول عظیمی را در فروش و توسعه کسب و کار شاهد خواهیم بود. در طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه، باید تقسیمبندی مناسبی از نظر چیدمان جذاب برای زوجهای جوان در نظر گرفته شود. دکور مغازه کفش بچه گانه کمی سادهتر است و مغازهداران میتوانند تنوع بهتری از کفشها را در کنار هم قرار داده و از المانهای بچهگانه و موزیک آرام در مغازه استفاده کنند. دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه چندان متکی به مسیر حرکتی نیست و معمولا از فضای کوچکتری هم برخوردار است. طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد. دومین نکته این است که باید توجه نمایید که دکوراسیون فروشگاه و مغازه شامل دو بخش مجزا دکوراسیون داخلی مغازه و ویترین مغازه است که باید هر یک را با برنامه ریزی و همچنین به کارگیری نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود. فروش دکور کفش توسط متخصصین برند دامون دکور بسته به فضای مغازه و نوع اجناسی که در مغازه موجود است، ارائه میشود و مشتریان با مشاهدهی اجرای دکوراسیون فروشگاه، میتوانند انتخاب نهایی خود را داشته باشند.

دکوراسیون داخلی فروشگاه معمولا جایی برای آویزان کردن اجناسی همچون شورت ورزشی، لباس ورزشی و وسایل ورزشی است که امکان مقایسه را هم پدید میآورد. استفاده از رنگهای متفاوت یا روشنتر برای رنگآمیزی دیوار قسمتی از فروشگاه در مقایسه با سایر طیف رنگی فروشگاه شما به جلب توجه مشتریان کمک میکند. رنگ لامپهایی که برای نورپردازی انتخاب میکنید، لزوما نباید آفتابی یا مهتابی باشد. انتخاب دکوراسیون داخلی مغازه می تواند بر اساس جنسیت مشتریان تعیین گردد که در ادامه انواع مختلف آن را ملاحظه می فرمایید. دکوراسیون مغازه موبایلی بهتر است از ویترین بهروز و شیک برخوردار باشد. رنگ های غنی و روشن را پایینتر از میدان دید بکار ببرید، اما بهتر است رنگ های و روشن و خنثی بالاتر از میدان دید قرار گیرند. درواقع مشتری با ویترین به فروشگاه جذب میشود و اهمیت این موضوع برای برند دامون دکور مشخص شده است و متخصصین معمولا مشاورههای خوبی در اختیار مشتریان قرار میدهند. از آنجایی که داروخانه فضایی مربوط به سلامتی می باشد توجه به نکات بهداشتی حائز اهمیت است. رفتار خوب، پوشش مناسب، استفاده از ادکلن و صبوری زیاد (به خصوص در برخورد با خانم های سخت پسند) می تواند از شما فروشنده ای دوست داشتنی و قابل اعتماد بسازد.

مغز انسان تمایل عجیب و غریبی به چیزهای نامتقارن دارد، به همین دلیل شما میتوانید با کمک گرفتن از اعداد، به خصوص عدد 3، توجه مشتریان را به محصولات خوب جلب کنید. آزمایش ها نشان می دهد تغییر نورپردازی در ویترین مغازه می تواند قدرت توقف را از ۱۱ درصد به ۲۰ درصد افزایش دهد .البته این عدد تقریبی است و بستگی به میزان قدرت ویترین مغازه تان دارد. دکوراسیون مغازه موبایل فروشی بزرگ در زمینهی جداسازی بخشها خیلی بهتر عمل خواهد کرد. شما باید با کمک طراحی ویترین مغازه و ویترینهای مغازه تان توجه مشتریان را به سوی فروشگاه و کالاهایتان جلب کنید؛ لازمه این جلب توجه رعایت برخی قواعد و اصول اولیه میباشد و اندکی ابتکار در عمل نیز میتواند تکمیل کننده پروژه طراحی دکور داخلی مغازه شما و جلب نظر مشتریان برای شما باشد. دکور مغازه پوشاک دربرگیرنده ویترینی است که سلیقهی همهی مشتریان را در نظر دارد. اجناس گرانتر در ویترین قرار داده میشوند و داخل دکوراسیون فروشگاه پوشاک مردانه هم معمولا همهچیز در معرض دید قرار دارد. بخشی از فروشگاه ورزشی به دکور مغازه پوشاک اختصاص داده میشود و برندهای خاص ورزشی از جمله نایک و آل اشپورت از هم جدا میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید