اهمیت استفاده از طراحی دکور مغازه در فروش – ویرگول

بهتر است روی این زمینه هم توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین رنگ ممکن متناسب با محصولاتی که می فروشید را انتخاب کنید. به همین دلیل دیوار سمت راست اصطلاحا «دیوار قدرت» نامیده میشود، و اولین دیواری است که مشتریان پس از ورود به دکور مغازه با آن روبهرو میشوند. تزیین آن با اسباب بازی در دکور یک مغازه فروش پوشاک بچه گانه یا با انبوهی از کتاب های روز یا پوسترهای فیلم در یک فروشگاه البسه زنانه، جایی که آقایان لازم است مدت طولانی در انتظار بمانند می تواند ایده های جذابی برای جلب مخاطبان و مشتریان به سوی مغازه شما باشد. می باشد. نوین کابین توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در میان مردم شریف ایران پیدا کند. مجموعه نوین کابین در تاریخ ۲۰۱۷/۱۲/۲۲ مفتخر به دریافت گارانتی پشتیبان موسسه QS کشور سوییس برای تضمین کیفیت ساختاری کلیه محصولات تولیدی خود گردید. شما می توانید به راحتی از این مجموعه و نمایشگاه دیدن کنید. این مجموعه امکان خرید و سفارش مستقیم از کارخانه را برای عموم فراهم کرده است. لوازم جانبی دکور مغازه باید کاری کنند که مشتریان جذب کالاها بشوند و برای خرید کردن هیجان بیشتری داشته باشند.

علاوه بر این، بین قفسهها و لوازم جانبی داخل مغازه، باید حداقل به اندازه 80 سانتیمتری فاصله وجود داشته باشد تا همه مشتریان بتوانند به راحتی در مغازه شما خرید کنند. تا بتوان بر طبق اولویت در سریع ترین زمان نیاز مشتریان را برطرف کرد. به همین دلیل هر فروشگاه و مغازه در هر قسمت از دنیا دکور مخصوص خود را میطلبد و باید طبق برآورده کردن نیاز مشتریان طراحی شود. از آنجا که بانکها مکانی شلوغ و پر رفت و آمد هستند. شما باید طراحی داخای را به گونه ای انجام دهید که افراد بتوانند در حد امکان فضای رفت و آمد و توفق برای نگاه کردن به کالا و محصولات را داشته باشند. همچنین در مورد این موضوع صحبت می کنیم که اصلا رنگ دکور مغازه چه اهمیتی در جلب توجه مشتریان و کشاندن آنها به داخل مغازه دارد و چطور می توانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. برای داشتن دکوراسیون فروشگاه باید چه اصولی را رعایت کنیم؟

شما باید در قسمت میانی مغازه خود یک جور سرعتگیر درست کنید؛ یعنی یک مرکز توجه که توجه مشتریان را به خود جلب میکند و باعث میشود که آنها مکث کنند، و کمی فکر کنند که دقیقا میخواهند چه چیزی بخرند. و دکور بانک را مناسب با لوگوی بانک، رنگ سازمانی و خدماتی که ارائه می دهید طراحی کنید. میز و صندلی را هم از بین رنگ های روشن انتخاب کنید. امروزه برای طراحی رگال ها هم از ایده های خاص و منحصر به فرد استفاده می شود. در واقع اگر به دکوراسیون مغازه برندها نگاهی بیندازید، می توانید ایده های خوبی در رابطه با دکوراسیون فروشگاه پیدا کنید. پس در انتخاب و چینش ویترین بسیار دقت کنید. چنین فروشگاهی هر کسی را که پا به محیط آن بگذارد، ترغیب می کند و این گونه است که می تواند فروش بسیار خوبی داشته باشد. دیگر دوره ویترین های شلوغ و مملو از کفشی که دیدن و انتخاب کردنشان افراد را گیج می کرد، گذشته است. یک فروشگاه با دکوراسیون زیبا می تواند افراد را به خود جذب کند. و دکوراسیون نمایشگاهی تبدیل شود.

آیا مدل و دکوراسیون ویترین با قیمت اجناسی که درون مغازه دارید همخوانی و هماهنگی دارد؟ به عنوان یک طراح که در پروژه های گوناگون تجاری بر روی مدل ویترین و تاثیر آن در کسب و کار مطالعه کرده ام، اکیدا توصیه میکنیم ابتدای کار خود را با انتهای کار دیگران مقایسه نکنید. در دکوراسیون فضاهای تجاری تحقیقات نشان داده است روانشناسی رنگ تاثیر فراوانی بر روی مراجعین خواهد داشت. دکور مغازه پر از رنگ و شلوغ اجازه دیده شدن محصولات و کالاها را از مشتری گرفته و نتیجه منفی برایتان خواهد داشت. که بعد از اتمام آرایش بتواند چهره ی خود را زیبا و واضح ببیند. و با رعایت نکاتی که در ادامه بیان میکنیم. می توانید ارباب رجوع بیشتری را با خود همراه کنید. یک رنگ ویژه برای دکوراسیون مغازه خود انتخاب کنید تا تاثیر آن را در دکوراسیون ببینید. به طور کلی دکور مغازه شامل دو بخش ویترین و دکوراسیون داخلی میباشد که بایستی با دقت و زیرکی خاصی طراحی شوند، البته دکوراسیون داخلی مغازه هم شامل ورودی و فضای اصلی مغازه است که طراحی هرکدام تابع اصول خاص خود میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید