اهمیت استفاده از طراحی دکور مغازه در فروش – ویرگول

4.2. می توانید برای هر محصول به تناسب برند، رنگ و … این ایده اولیه برای دکوراسیون هر مغازه (با توجه به فضا و نوع کالا) متفاوت است. پس بهتر است دکوراسیون مغازه کفش فروشی خود را به گونه ای طراحی کنید که کفش ها در دسترس افراد باشد. این ماده منحصر به فرد به گونه ای است که حتی عابری را که از کنار فروشگاه شما عبور می کند ، به خود جلب می کند! برای طراحی دکوراسیون اینگونه مغازه ها بهتر است به این نکته توجه نمایید که دکوراسیون باید به گونه ایی باشد که انواع پوشاک نمایش خوبی داشته باشند و به راحتی طرح و مدل آنها قابل رویت باشد و همچنین فضای دسترسی مشتری نیز فراهم آمده باشد تا موجب رضایت مشتری و همچنین خرید مناسب وی شود. شما باید در قسمت میانی مغازه خود یک جور سرعتگیر درست کنید؛ یعنی یک مرکز توجه که توجه مشتریان را به خود جلب میکند و باعث میشود که آنها مکث کنند، و کمی فکر کنند که دقیقا میخواهند چه چیزی بخرند.

ویترین در مغازهها مهمترین بخش تبلیغات حضوری را برعهده دارد. معمولا مغازهها بدون پنجره و در فضایی دربسته هستند. بهتر است محصولات مشابه کنار هم، همراه نام و قیمت مشخص، در یک قفسه چیده شده باشد. همچنین میزان اهمیت طراحی داخلی مغازه نیز برای کسبوکارهای گوناگون متفاوت است. قرار دادن اشیا تزئینی و یا مکمل که محصول شما نیستند نیز در ویترین مغازه میتواند پرفورمنس آن را افزایش دهد. اجرای دکور مغازه – قوانین طراحی اهمیت زیادی در بی عیب و نقص نشان دادن دکوراسیون دارند، قبل از دست بکار شدن به قوانین احترام بگذاریم تا مجموعه ای بی عیب داشته باشیم. با این وجود اصولی کلی و ساده وجود دارد که رعایت کردن آنها موجب میشود تا مغازه شما از این نظر در وضعیت بهتری قرار بگیرد. در بخش قبلی معیارهایی را گفتیم که برای انتخاب رنگ مناسب باید آنها را در نظر بگیرید و با توجه به آنها بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. تم دکور مغازه پوشاک زنانه حساستر از مغازه پوشاک مردانه است: زنان چندین ساعت را برای خرید لباس اختصاص می دهند و برایشان بسیار مهم است که مغازه انتخابی آنها علاوه بر کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب، دکور جذابی هم داشته باشد. ویترین اولین قسمتی است که مشتری می بیند.

اصل مهم دیگری که باید در طراحی داخلی مغازه و فروشگاه رعایت شود، استفاده از ترکیب رنگی مناسب برای آن است. نوع چینش و ارائه محصولات در یک فروشگاه مواد غذایی با یک فروشگاه پوشاک یا لوازم الکترونیکی متفاوت است. به این دلیل که معمولا کیف و کفش با هم ست می شوند، در مغازه های کفش فروشی، کیف هم به فروش می رسد. داشتن دکور مناسب میتواند به جلب نظر و اعتماد مشتریان کمک کرده و موجب افزایش فروش شود. رفتار خوب، پوشش مناسب، استفاده از ادکلن و صبوری زیاد (به خصوص در برخورد با خانم های سخت پسند) می تواند از شما فروشنده ای دوست داشتنی و قابل اعتماد بسازد. در کنار استفاده از ایده های فوق سعی کنید یک دکوراسیون شاخص داشته باشید. در درجه دوم نیز نوع چینش ویترین مهم است. دکور مغازه پوشاک زنانه ارزان بیشتر مناسب فروشگاه هایی است که لباس های ارزان قیمت و یا با برند ناشناخته به فروش می رسانند. تم مورد نظر باید با سطح ارزش لباس ها، نوع مشتریان، محل فروشگاه و سایر موارد سنجیده شود.

و توجه به راحتی صندلی های اداری مسئله ی مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. دکوراسیون مغازه یک انتخاب نیست بلکه ضرورتی است که می تواند کسب و کارتان را رونق دهد. در این بخش مدل های متنوع و زیبای انواع دکوراسیون مغازه های کیف و کفش را مشاهده می فرمایید که هر یک انتخاب مناسبی برای شما می باشند. این کار تاثیر فراوانی بر روی بیننده می گذارند و ذهن او را تحت تاثیر قرار می دهند. استفاده بهینه از فضای ویترین یک تخصص ویژه است که روی افزایش فروش هم تاثیرگذار است. همچنین محل قرارگیری فروشنده بسیار مهم است. به عنوان مثال کالاهای تک و بسیار ارزشمند حتما نیاز به یک تم و دکور لوکس و لاکچری دارند. اگر صاحب یک برند هستید و در فضای دیجیتال هم فعالیت دارید، حتما رنگ برندتان باید در طراحی تم و فضای داخلی فروشگاه استفاده شود در غیر این صورت فقط باعث تخریب برندتان خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید