بهترین انواع دکور مغازه خیلی کوچک لاکچری – بساز و بچین

نسبت به طراحی فصلی باید خلاق باشید و نهایت سلیقه را به خرج دهید. به عبارت دیگر منظور این جمله این است که هر چقدر مسیر حرکت مشتریان در داخل فروشگاه کوچک یا بزرگ شما جذابتر و حرفه ای تر طراحی شده باشد، احتمال خرید کردن مشتری هم بیشتر خواهد شد. در این صورت نتیجهی کار با شکستی سنگین رو به رو خواهد شد. بدون شک با دیدن آن مکث کرده و به سمتش رفته و به خرید از آن مغازه ترغیب خواهید شد. به انگشترهای قرار گرفته بر روی جعبه ها بنگرید که چگونه از اجناس موجود در مغازه خبر می دهد. دکور مغازه بخش بسیار مهمی از مغازه است که باید برای طراحی دکور آن کمی وقت و حوصله خرج کنید تا بتوانید نتیجه دلخواه خود را بگیرید. یکی از راههایی که میتواند به راحتی توجه اطراف را به خود معطوف کند، استفاده از رنگهای شاد و خیره کننده است.

طراح آن به جز توجه به رنگهای تند و چشمگیر از دو شکل هندسی ستاره و دایره برای زینت بخشی ویترین استفاده کرده است. ترکیب رنگ با توجه به اندازه مغازه تعیین می شود و قدرت شگفت انگیزی در فروش دارد، رنگ ها به طور مستقیم بر روحیه افراد و در شکل گیری تصویر ذهنی مخاطب از فضا بسیار تأثیر میگذارد، همچنین در نخستین ادراک از فضا به خوبی در ذهن ثبت می شوند. طراح آن با خلق یک اثر بی نظیر رهگذران را در جای خود میخکوب کرده و کشش بسیار زیادی برای ورود به مغازه در آن ها ایجاد کرده است. تصور کنید در یک صبح سرد زمستانی در حال گذر از این مغازه هستید. این آمار نشان میدهد گاهی برای خلق اثری بی نظیر مجبور به صرف هزینه و وقتی بیش از حد تصور هستید. این نمونه به قدری قوی است که بهتر است به جای یک نگاه سرسری چند دقیقه از زمان خود را صرف کشف مفاهیم و نکات و ایده های به کار رفته در آن کنید. از سبک های رایج طراحی نمای مغازه می توان به طراحی نمای مینیمال ،دیکانستراکشفن ،کلاسیک و مونومانتال نام برد، انتخاب نوع مصالح برای طراحی نمای تجاری اصولاً تابع نوع سبک طراحی، اقلیم، منظر شهری و درخواست کارفرما استیک مغازه شیک قطعا می تواند توجه مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب کند همکاران ما با ایده های طراحی مغازه شما را در رسیدن سریع تر به اهدافتان یاری خواهند کرد.

برای مثال تصویر بالا یک نمونهی بسیار قوی برای ویترین زدن به سبک کریسمس است. به تصویر بالا نگاه کنید. یک خرج منطقی و مطابق با نیاز فضای کارشان است.ازاین رو در ادامه میخواهم با ارائه و معرفی برخی محصولات بسیار شیک ولیکن با قیمت مناسب و نمونه های کار شده با این سبک متریال ها به شما عزیزان دید جدیدی از تغییر دکوراسیون مغازه ارزان را بدهم. در ادامه تصاویر زیبا و جدیدی از انواع مدل های شیک و جالب ویترین مغازه های مختلف را ملاحظه می فرمایید که می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب شما باشند. بسیاری از صاحبان مغازه این نکته را به خوبی درک کرده اند ،که زیبایی و تزیینات محیطی از عوامل برجسته ای هستند ،که موجب جذب بیشتر مشتریان می شود. تعداد مانکن به کار رفته در پشت ویترین بسیار کم است. استفاده ی بیش از اندازه از مانکن ها هم می تواند نتیجه ی عکسی داشته باشد! مانکن ها می توانند جذابیتی فوق العاده به فروشگاه های لباس و مانتو فروشی بدهند. این نشان میدهد برای معرفی اجناس داخل فروشگاه نیازی به بکار گیری بیش از اندازهی آنها برای جذب مشتری ندارید. کافی است توجه افراد را در نگاه اول جلب کرده و آنها را به داخل بکشانید.

اونا رو بدون اینکه خودشون متوجه بشن به سمت داخل مغازه هدایت میکنه. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا دکور مغازه لوازم آرایشی خود را از نو بچینید و مشتریان بیشتری را جذب فروشگاه خود کنید. در این مدل دکور زدن ها اولویت اول توجه به فصل است و سپس اشاره به اجناس داخل مغازه. در این مطلب سعی کردیم طراحی دکوراسیون مغازه را از جوانب مختلف بررسی کنیم و نگاهی اجمالی به نکات طراحی و دکوراسیون برخی از مغازهها بیاندازیم. البته باید توجه کنید که این موارد باید در حد اعتدال به کار رفته و باعث اغتشاش بصری نشود. مسلما این که دقیقا چه رنگی برای این کار انتخاب شود بستگی به نوع مغازه و ابعاد و اندازه آن دارد. این امر هنگامی تاثیر بیشتری خواهد داشت که به پیشواز رفته و نوید دهنده ی آمدن فصل جدید باشید. ترکیب این رنگها به وسیله چراغهای LED و نئون تاثیر دو چندانی خواهد داشت. رنگ های تیره تاثیر عکس دارند.

دیدگاهتان را بنویسید