تصاویر انواع دکوراسیون مغازه با طراحی جدید و مدرن

سه- متفاوت با متداول ها عمل کنید! گروه معماری زیگ دکور یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی است که بهترین بودن را نه تنها در حرف بلکه در عمل اجرا کرده است. اما قطعا پرداخت هزینه برای یک طراحی و دیزاین خاص در یک فروشگاه با کالاهای ارزان قیمت، نه برای شما به صرفه است و نه پیام جذابی برای مخاطبان تان دارد. یا بالعکس از به نیت خرید پوشاک زنانه وارد پاساژی میشوید اما حتی یک لحظه رغبت نمیکند وارد بوتیک زنانه ای که در آن لباس مدنظر شما را دارد وارد شوید. شما هم میتوانید از یک طراحی و معمار داخلی بخواهید تا طرح مناسب دکور مغازه شما را طراحی کند یا خودتان دست بکار شوید و با مشاهده نمونه تصاویری از دکور مغازه کوچک لاکچری ایده هایی را در نظر بگیرید و به اجرای آن فکر کنید. احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که برای اینکه مطمئن شوید یک جنس خاص در میان اقلام فروشگاه موجود هست یا خیر، ناچار شده اید داخل بروید و از فروشنده در این مورد سوال کنید. رفتار خوب، پوشش مناسب، استفاده از ادکلن و صبوری زیاد (به خصوص در برخورد با خانم های سخت پسند) می تواند از شما فروشنده ای دوست داشتنی و قابل اعتماد بسازد.

به تصویر جذاب زیر دقت کنید، ممکن است این دکوراتیو لانه زنبوری که به عنوان یک استند گل و گلدان استفاده شده، با اکسسوری های متفاوت پر شود. دکوراتیو خاصی که برای شاخص کردن دکور مغازه پوشاک انتخاب می کنید، می تواند یک اکسسوری کاربردی برای پنهان کردن برخی جزییات مانند درب انبار، کلیدهای برق و یا هر نوع ایراد ساختمانی دیگر باشد. انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون نیز به حالوهوا، سبک، نوع کار و مشتریان بستگی دارد. حالا به رنگ ها و تزییناتی که در طراحی دکور ویترین مغازه پوشاک گنجانده شده اند، دقت کنید. به دکور ساده و جذاب زیر نگاه کنید که چطور چوب ها به شکل نردبان و در قامت یک رگال ساده به نمایش البسه پرداخته و نورپردازی و سقف کاذب کاملا ساده و بی آلایش، جلوه جذاب تری نیز به این رگال های ساده بخشیده اند. شما همچنین میتوانید پردهها و وسایل دیگر را از سقف تا کف آویزان کنید تا چشم را به سمت خود بکشد و حس فضای بیشتری را ایجاد کند. برای فهمیدن چگونگی این موضوع مقالهها را در یودکور مطالعه کنید.

نمایش بانوی شاد و آزاد و خوشبختی که با یک لباس زیبا در میان طبیعت آرامش بخش قدم می زند، بی شک ذهن شما را خیلی بیش از مطالعه ویژگی های مثبت این لباس تحریک کند. به عنوان یک طراح که در پروژه های گوناگون تجاری بر روی مدل ویترین و تاثیر آن در کسب و کار مطالعه کرده ام، اکیدا توصیه میکنیم ابتدای کار خود را با انتهای کار دیگران مقایسه نکنید. اگر شما صاحب یک فروشگاه پوشاک یا طراح دکور آن هستید، احتمالا مهم ترین موضوع برای شما طراحی یک دکور چشمگیر و جذاب برای این فضای تجاری است. پیشنهاد ما به شما این است که تمام محصولات هر برند را با پوسترهای تبلیغاتی آن برند و تستر محصولاتش، در یک بخش قرار دهید تا مشتری اگر از طرفداران یک برند خاص هست، به راحتی محصول موردنظر خود را بیابد و خریداری کند. این حجم های برآمده و فرو رفته محل مناسبی برای قرار دادن کفش ها هستند زیرا مشتری می تواند کفش را از هر زاویه ای ببیند. به این گونه که کفش ها را با شکلی خاص و دلفریب در قسمت مشخص شده خود بگذارید و کیف هماهنگ با آن را نیز در کنارش قرار دهید.

مثلا نوع ساده آنها شلف های صاف و ساده هستند، نوع دیگر طبقه هایی شبیه به کندو عسل اند، در یک مدل دیگر این ویترین ها شامل تکیه گاه هایی میله ای مانند هستند و کفش بر روی آنها قرار می گیرد که به اصطلاح به آنها دکور نامرئی می گویند. برای این کار یک یا چند دیوار را انتخاب می کنند و بر روی آنها طبقه هایی را نصب می نمایند. آنچه که در این مطلب می خوانید، بخشی از ایده هاییست که گاه می تواند علاوه بر طراحی یک دکوراسیون شاخص و جذاب، به افزایش فروش و جلب نظر مشتریان منتهی شود. از تاثر آینه بر تغییر رفتار مشتریان نیز غافل نشوید. ویترین مغازه و دکور فضای داخلی فروشگاه شما یکی از راهکارهایی ست که شمارا یاری میدهد تا دچار چنین معضلاتی نشوید. از تاثیر آیینه در طراحی مغازه غافل نشوید. تعداد کم یا زیاد: در مغازه های کفش فروشی لوکس از تعداد کمی کفش برای نمایش در دکور استفاده می شود. اگر فضای اندکی دارید، طراحی دکور مغازه به نحوی انجام شود که پوشاک و البسه به نحوی در همین فضای کم جای بگیرند و اگر فضای وسیعی در اختیار شماست، دکور به نحوی انجام شود که فروشگاه به نظر مشتریان خالی و بدون اجناس کافی به چشم نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید