دکور مغازه ؛ ایدههای مدرن برای جذب مشتری و فروش بالا

این دکور برای یک مرکز پخش قهوه است که ظاهراً زیبایی برایش مهم نبوده، بلکه می خواسته نشان بدهد که من انواع قهوه را دارم. جالب است در این خیابان حداقل 10 کافه دیگر هم وجود داشت، ولی من فقط از این یکی عکس گرفتم. دکور مغازه باید برای مشتری و کاربران آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند. کنار هم گذاشتن کالاهای فراوان حس شلوغی و بینظمی به مشتری القا میکند و سبب میشود که مشتری کالای مد نظر خود را پیدا نکند و بدون هیچ خریدی مغازه را ترک کند. همیشه و درطول تاریخ انسانها ابزارها و موادی خاص را برای افزودن بر زیبایی خود بهکار بردهاند. ببینید مشتری به محض ورود به مغازه کدام دیوار را می بیند، همان دیوار را متفاوت و جالب رنگ کنید و از الگو ها و بافت های جذاب بهره ببرید. قرار دادن کالايی خاص و جذاب در انتهای دکوراسیون مغازه مشتری را برای رفتن تا انتهای مسیر تشویق میکند.

در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ نکته بسیار مهمی برای جلب توجه مشتریان بیشتر به شمار میرود. هنگامی که قصد خرید کالایی خاص را داریم به دنبال یک فروشگاه با ظاهری خاص میگردیم یا لحظه اولی که به یک مغازه وارد میشویم، دکوراسیون مغازه در اولین نگاه توجه ما را به خود جلب میکند. رنگ سبز، یکی از رنگ هایی است که دیدن و پردازش آن برای چشم بسیار راحت تر است و این موضوع باعث می شود که راحت تر بتوانیم به آن نگاه کنیم. یکی از موارد مهمی که در جذابیت دکور مغازه پوشاک زنانه شما تأثیر می گذارد، تم انتخابی است. سیلو یکی از چیزهایی است که یاعث می شود دکور کافه زیباتر نشان داده شود. در دکوراسیون فضاهای تجاری تحقیقات نشان داده است روانشناسی رنگ تاثیر فراوانی بر روی مراجعین خواهد داشت. مشتریان شما به محض نزدیک شدن به مغازه و دیدن رنگهای استفاده شده در تابلو و ویترین بیرونی مغازه شما، درمورد شما قضاوت میکنند و اگر اصول رنگبندی را رعایت نکرده باشید تمام زحمات شما در داخل مغازه بی تاثیر میشود. رنگ بندی تابلو حتما باید با تم و طراحی داخلی مغازه شما نیز همخوانی داشته باشد.

ویترین جذاب یک شیرینی فروشی افراد را به سوی خود می کشاند، تمیزی و آراستگی فروشگاه و ایجاد حال و هوایی مرتبط با خوراکی نیز واقعا مهم است. هنگام چیدن اجناس با قیمت بالا، سعی کنید تعداد کمی از این محصولات را کنارهم قراردهید و برای نمایش آنها حتما از ویترینهای جذاب و با کلاس بالا استفاده کنید. در این بخش نمونه ای از دکور مغازه کفش که توسط گروه راشا طراحی شده است را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازهها سیرکولاسیون بسیار پر اهمیت جلوه میکند. پس با توجه به اهمیت این بازار و رقابت سنگینی که بین فروشندگان و مغازههای مختلف وجود دارد، رعایت برخی نکات هر چند ساده میتواند تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و افزایش میزان فروش داشته باشد. فضای داخل مغازه جایی است که پس از ورود مشتری به چشم می آید. طراحی فضای داخلی فروشگاه خرده فروشی شما هم سرفصلی است که به موفقیت برند شما و پیشرفت در دوران دیجیتال عصر حاضر، کمک می کند. رنگ زرد نیز معمولا در فروشگاه های مربوط به کودکان کاربرد دارد. از طرفی در مغازه های لوکس و باکلاس بالا نیز بیشتر از رنگهای جدی، مدرن و شیک مانند قرمز، مشکی، سفید براق، نقرهای و خاکستری استفاده میشود.

که در عین شاخص و جالب توجه بودن، باعث شلوغی بصری مغازه نشود.. بلکه نحوه چیدمان صحیح و استفاده درست از ابزار دکوراسیون است که مشتریان را به داخل مغازه می کشاند. را در قفسه های تعبیه شده در انتهای سالن قرار دهید. شما باید طراحی داخای را به گونه ای انجام دهید . سپس با توجه به آن دکوراسیون خود را مشخص کنید. برای شروع باید به فکر چیدمان مغازه لوازم آرایشی خود باشید. صنعت لوازم آرایشی جزء معدود صنایعی است که دارای مشتریان دائمی و باوفا است. رنگ بندی و طراحی تابلو ورودی مغازه شما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. تابلو و ورودی فروشگاه بالا بسیار جذاب طراحی شده است. هرچقدر که ویترین شما جذاب تر و خاص تر باشد، مشتری بیش تری را به داخل مغازه جذب خواهد کرد. هنگام راهاندازی فروشگاه لوازم آرایشی خود حتما یک تابلو با سایز مناسب و فونت جذاب و در عین حال درست و خوانا را برای مغازه خود انتخاب کنید. همچنین فونتی که برای متن روی تابلو انتخاب میکنید و خوانایی آن نیز بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید