دکور مغازه ؛ ایدههای مدرن برای جذب مشتری و فروش بالا

اما توجه به رنگ و بافت ویترین شاید نکته اساسی و اصلی در طراحی دکور ویترین باشد. دکوراسیون صندوق فروشگاه باید جدا از قسمت اصلی فروشگاه قرار گیرد، تا مشتری در انتهای بازدید خود از مسیر حرکتی بهسمت صندوق هم بازدید کرده و چیزی را از قلم نیندازد. در اغلب مشاوره های طراحی دکور، ما هزینه هایی را که مالک فروشگاه یا صاحب کسب و کار در نظر دارد در کنار ایده ها، محصولات، کاربری های گوناگون و جزییات مربوط به معماری و ساختمان فروشگاه را در کنار هم قرار داده و تلاش می کنیم یک پاسخ ایده آل برای سوال “طراحی دکوراسیون فروشگاه به کمک دیزاین و چیدمان ویترین و دکوراسیون داخلی” به مالک ارائه کنیم. به همین خاطر توصیه می کنیم که در انتخاب رنگ حتما جنس مخاطب خودتان را در نظر بگیرید تا رنگی را انتخاب کنید که با نوع مخاطبی که دارید هماهنگی کامل داشته باشد و باعث از دست رفتن مخاطبان شما نشود.

آنچه متخصصان و کارشناسان طراحی دکوراسیون و ویترین توصیه میکنند استفاده از رنگها متنوع در بازه زمانی مشخص است که مانندترکیب رنگ های رنگین کمان در دکوراسیون داخلی یک به یک رخ مینمایند. اگر شما قصد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش دارید می توانید از قفسه و یا آویزها برای چیدمان کیف و کفش ها استفاده کنید. برند دامون دکور بهعنوان مجری دکوراسیون فروشگاه تمام تلاش خود را کرده است تا استراتژیهای مدرن و دکوراسیون اداری و فروشگاه را در اختیار صاحبان فروشگاهها قرار دهد. یخچال های حاوی شیر و ماست در قسمت انتهایی قرار دارد و مشتری هر چقدر هم عجله داشته باشد باید این مسیر را طی کند و در این مسیر چشمش به کالای دیگر هم افتاده و خریداری می نماید . نکته دیگر در استفاده از نور و لامپهای رنگی است که تناسب آن با پسزمینه و سایر عناصر موجود در کور بسیار اهمیت دارد. نصب شلف راهکار موثری در استفاده بهینه از فضای روی دیوارهاست، اما شما می توانید با راهکار های خلاقانه تر از فضا های بیشتری برای در معرض نمایش گذاشتن اجناس مغازه استفاده کنید. در مغازه هایی که تنوع محصولات زیاد است باید قفسه ها و کشوهای باز وجود داشته باشد تا از فضا بهشکلی بهینه استفاده شود.

آیا امکان اجرای ترفند هایی برای استفاده بهتر از فضای موجود وجود دارد؟ فاکتورهای زیادی در طراحی دکوراسیون فروشگاه وجود دارد که همهی آنها در راستای جلب رضایت مشتری و راحتی آنها هنگام ورود به مغازه شما خواهد بود. یک طراح دکوراسیون فروشگاهی خوب همواره باید تعادل را در چیدمان محصولات رعایت کرده و یک فضای صمیمانه و راحت برای مشتری فراهم کند. همانطور که قبلا نیز اشاره شد در به کارگیری طرح، بافت و رنگ، تناسب و میزان بهرهگیری در ایجاد هارمونی و توازن صحنه ویترین و انتقال ریتم موجود در فضا بسیار مهم است. به طور کلی در به کارگیری رنگ و بافت در طراحی ویترین باید به چند نکته اساسی دقت کرد: توازن و تعادل، تاکید، نسبت و سهم، ریتم و هارمونی. در داخل مغازه نیز رنگ بندی قفسه ها و طراحی استندهای شما و نحوه چیدمان محصولات به شکلی که یک هارمونی زیبای رنگ را ایجاد کند باعث افزایش جذابیت مغازه و جلب نظر مشتریان میشود. این نورپردازی می تواند به صورت استفاده از نور مخفی هایی در ویترین و سقف با رنگ بندی مناسب با دکوراسیون داخلی فروشگاه باشد.

نورپردازی ویترین یکی از شیوههای طراحی دکور و ویترین مغازهها است. الگوی داشتن یک ویترین مناسب و جذاب را میتوان با دیدن ویترین مغازهها و فروشگاههای برتر بدست آورد پس با تاپ ناز همراه باشید تا با هم نکته هایی را برای طراحی دکوراسیون ویترین مغازه ها را بررسی کنیم. برخی از خرده فروشان، بیش از آنچه که لازم است به فضای کلی فروشگاه می پردازند، اما اهمیت واقعی آن بیش از آن چیزی است که درابتدا تصور می کنیم. هرچقدر که ویترین شما جذاب تر و خاص تر باشد، مشتری بیش تری را به داخل مغازه جذب می کند. برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بدلیجات علاوه بر اینکه باید به دنبال یک دکور مغازه زیبا و جذاب بود باید به مرتب سازی و چیدمان صحیح انواع بدلیجات نیز توجه ویژه ای داشت. برای طراحی دکوراسیون ویترین هایتان هزینه کنید. شاید این هزینه کمی گران به نظر برسد اما فراموش نکنید که شما با پرداخت این هزینه مقداری از هزینهها تبلیغات را نیز پرداخت کردهاید. فراموش نکنید که استفاده از رنگها به تنهایی تاثیر عمیقی بر بازدیدکننده نخواهند داشت و بافت و الگوی به کار رفته در طراحی نیز به اندازه رنگ موثر است. نکته دیگری که نباید در طراحی داخلی مغازه تان فراموش کنید، در نظر گرفتن فضایی برای نشستن است.

دیدگاهتان را بنویسید