دکور مغازه با 17 نکته کاربردی دکوراسیون مغازه را تغییر دهید

بسیاری از صاحبان مغازه این نکته را به خوبی درک کرده اند ،که زیبایی و تزیینات محیطی از عوامل برجسته ای هستند ،که موجب جذب بیشتر مشتریان می شود. بسیاری از صاحبان مغازه این نکته را به خوبی درک کرده اند که زیبایی و تزیینات محیطی از عوامل برجسته ای هستند که موجب جذب مشتریان به این مکان می شوند. اجرای دکور مغازه – قوانین طراحی اهمیت زیادی در بی عیب و نقص نشان دادن دکوراسیون دارند، قبل از دست بکار شدن به قوانین احترام بگذاریم تا مجموعه ای بی عیب داشته باشیم. عده ای از طراحان مغازه سعی می کنند یک ویترین بزرگ با نور پردازی شیک طراحی کنند و تاکید دارند فقط تعداد محدودی از محصولات، پشت ویترین گذاشته شود، تا بیشتر جلب توجه کند و حس کنجکاوی را برانگیخته کند. نکته ظریفی که باید در چیدمان کالاها با توجه به تراز دید مشتری در نظر داشته باشید آن است که اگر در فروشگاه اقلامی داریم که مشتری هدف آن، کودکان هستند (مثل اسباب بازی و اکسسوری کودکان)، باید این اقلام را با توجه به تراز دید آنها در فروشگاه قرار دهیم.

هستید و تمایل دارید از آنها در زمان طراحی دکوراسیون و ایجاد تغییر در فروشگاه یا مغازه خود استفاده نمایید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ایستافرم مدل و متریال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. برای قسمت نمایش کفش ها می توانید از نورهای متمرکز استفاده کنید تا هم تصویری زیبا ایجاد نمایید و هم ارزش کفش ها را با این نوع نورپردازی نشان دهید. در صورتی که دارای مغازه کوچکی هستید، میتوانید برای به نمایش درآوردن کالاها از یک یا چند مانیتور نیز کمک بگیرید. ممکن است یک نخ و سوزن در ابعاد بسیار بزرگ، بتواند نشاندهنده یک مغازه فروش پارچه باشد اما بیشک انتخاب مناسبی برای یک فروشگاه عینک نخواهد بود!

به عنوان مثال طلافروشان برای جلوه بیشتر اجناس خود بهتر است زمینههای متفاوت مانند سیاه و سفید را در نظر بگیرند. با سپردن پروژه های مهم به معماران داخلی و طراحان متخصص، نتیجه ی نهایی نیز بسیار رضایت بخش خواهد بود؛ برای مثال مراکز تجاری اصلی در شهر تهران و کرج را فرض بفرمایید، طراحان و ایده پردازان اجرای این پروژه ها، به خوبی توانسته اند اکثریت فاکتورهایی را که می تواند موجب چشم نواز تر شدن فضای داخلی و بیرونی این مراکز تجاری شوند و تاثیرات مثبت بر افزایش فروش مغازه های موجود در آن را به وجود آورند، به کار ببرند. اما به عنوان مثال زمانی که مشتریان مغازه شما از طبقه متوسط درآمدی جامعه باشند. زمانی که مشتریان وارد مغزه شما میشوند، حتما به مسیری که برای رسیدن به کالاهای مورد نظر خود انتخاب میکنند توجه کنید. علاوه بر آن اغلب مغازه دار ها باید توجه بسیار زیادی به ابعاد مغازه خود داشته باشند. بنابراین پس زمینهای که برای دکوراسیون مغازه خود در نظر میگیرید تأثیر بسیار زیادی بر روی بیشتر به چشم آمدن کالاها و محصولات موجود در مغازه شما دارد.

طراحی داخلی هر مغازهای مثلا مغازه لباس فروشی (بوتیک) هرچه قدر گیراتر و جذابتر باشه، آدما بیشتر دوست دارن اونجا بمونن و وقت بیشتری رو برای بازدید از کالاها یا خدمات شما بذارن. اگر تمایل دارید در استان های شمالی کشور از قوانین و ایدههای دکور کردن مغازه برای جذب مشتری بیشتر در زمان طراحی دکوراسیون و ایجاد تغییر در فروشگاه یا مغازه خود استفاده کنید توصیه می کنیم که حتما در زمان طراحی دکوراسیون داخلی در رشت و مازندران و یا بازسازی ساختمان در گیلان از نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم استفاده نمایید تا یک فضای دنج و دلپذیر که می تواند احساس خوشایندی در افراد به وجود بیاورد، در اختیار داشته باشید. اهمیت نما ی مغازه از ان جهت است که در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را داشته باشیم. در نهایت توجه داشته باشید که ممکن است طراحی داخلی یک مغازه موجب افزایش فروش شما شود، اما مهمترین عامل در رضایت مشتریان کیفیت محصولات شماست که تضمین کننده فروش بیشتر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید