دکور مغازه با 17 نکته کاربردی دکوراسیون مغازه را تغییر دهید

منظورم اینست که چیدمان چند دست لباس شیک و خاص پشت ویترین، ممکن است بسیاری از عابران و خریداران را متوجه این موضوع نکند که شما علاوه بر لباس، کیف و کفش هم درون مغازه برای فروش قرار دادهاید یا به جز عینک، اکسسوری های فشن و مد لوکس دیگری هم برای فروش عرضه کرده اید. چیزهای کوچکی که به مشتری اطمینان میبخشند: گاهی اوقات یک تابلوی کوچک، یک سبد، هر چیز دیگری در دکور مغازه شما جلب توجه میکند که باعث میشود مشتری احساس اطمینان از خرید داشته باشد؛ چیزی که باعث میشود احساس خوشایندی به مشتری دست بدهد و او را برای ورود به مغازه و خرید، هیجانزده کند. به همین خاطر توصیه می کنیم که در انتخاب رنگ حتما جنس مخاطب خودتان را در نظر بگیرید تا رنگی را انتخاب کنید که با نوع مخاطبی که دارید هماهنگی کامل داشته باشد و باعث از دست رفتن مخاطبان شما نشود. در مقاله امروز قصد داریم شما را با نحوه طراحی دکور مغازه آشنا کنیم. همچنین توجه داشته باشید که نحوه قرار دادن لباس ها در دکوراسیون مغازه اهمیت زیادی دارد و بهتر است لباس ها را به گونه ای در مغازه خود بچینید که مشتریان با دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خود احساس کنند.

اگر می خواهید برای خودتان یک برند بسازید و در ذهن مشتریان ماندگار شوید، خیلی مهم است که رنگ سازمانی خودتان را انتخاب کنید و متناسب با آن دکور مغازه را بچینید. به عنوان مثال، 3 عدد از محصولات مهم و جدید خود را نزدیک هم داخل ویترین مغازه قرار بدهید. متخصصان تیم هوم سرویز با توجه به محصولات شما و مخاطبان مغازه شما، بهترین و زیباترین مدل دکور را برای شما انتخاب می کنند و همان تم را برای مغازه شما پیاده سازی می کنند. اگر مغازه دار هستید و می خواهید بهترین رنگ دکور مغازه را برای خودتان انتخاب کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به دنیای رنگ ها وارد شوید و اصول استفاده از آنها را باهم بررسی کنیم. معمولا همه ما برای رسیدن به نقطه مورد نظر خود در هر جایی، ترجیح میدهیم که از یک مسیر کوتاه و سرراست استفاده کنیم.

مسلما همه افراد در مرحله اول فکر میکنند چه جطور باید یک دکور چشمگیر داشته باشند که در عین شیک بودن خاص و چشم نواز نیز باشد. آیا زمانی که مشتریان به مغازه شما وارد میشوند، میتوانند به خوبی همه چیز را ببینند؟ چه تابلویی برای مغازه شما مناسب است؟ در بخش قبلی معیارهایی را گفتیم که برای انتخاب رنگ مناسب باید آنها را در نظر بگیرید و با توجه به آنها بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. باید این موارد را هم در انتخاب رنگ دکور مغازه در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در بخش بعدی هم چندین رنگ پر استفاده و پرطرفدار را معرفی کردیم و ویژگی های هرکدام را گفتیم تا در صورتی که خواستید از آنها استفاده کنید، بدانید که هرکدام چه کاربردهایی را دارند. در این مقاله در مورد رنگ دکور مغازه صحبت کردیم و گفتیم که رنگ ها چقدر می توانند در افزایش فروش شما و افزایش تعداد افرادی که به داخل مغازه شما می آیند، تاثیرگذار باشند. هر چقدر متراژ فروشگاه بیشتر و بزرگتر باشد، فضا برای طراحی های بهتر بیشتر می شود و در نتیجه طراح داخلی، می تواند دکوری جذاب تر و کاربردی تر طراحی کند.

مسیر حرکت مشتری باید طوری طراحی شود که بیشتر محصولات مغازه در معرض دید مشتری باشد، و احتمال خرید توسط او افزایش یابد. این موضوع حتی در مواقعی که مشتری نسبت به محصول ارائه شده خیلی مشتاق هم باشد، صادق است. احتمالا خوب می دانید که دکور مغازه در جذب مشتری بیشتر، اهمیت خیلی زیادی دارد و می تواند باعث شود که توجه عابران گذری به مغازه شما جلب شود و به داخل مغازه بیایند و شما با هنر فروشندگی خودتان آنها را تبدیل به مشتری خود کنید. و بی شک می دانید که لازم است هنجارها و عرف زندگی ساکنین محل سکونت خود را نیز در نظر داشته باشید. البته لازم است به این نکته کلیدی هم توجه کنید که کجای راه قرار گرفته اید. اما قطعا به علت مشتری ثابت بودن شما برای گروه طراحی و اجرایی مذکور، تخفیفات لازم اعمال می شود. اگر دکور مغازه دائما ثابت بماند و هیچ تغییری نکند، مشتریان شما از آن خسته میشوند و دیگر دلیل جذابی برای ورود به مغازه نخواهند داشت. معمولا قسمتهایی از مغازه هستند که نسب به قسمتهای دیگر از اهمیت بیشتری برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید