راهنمای طراحی دکور مغازه و فروشگاه برای فروش بیشتر محصولات

با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در مورد آنها صحبت کردیم، میتوانیم با اطمینان بالا بگویییم که طراحی دکوراسیون داخلی و قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و به دنبال آن افزایش میزان فروش فروشگاه لوازم آرایشی شما دارد. همچنین می توانید از فروشگاه های موفق هم ایده بگیرید و دکوراسیون فروشگاه خود را طراحی نمایید. به دنبال فکرهای بکر و جدید باشید و از ایده هایی در طراحی داخلی مغازه تان کمک بگیرید که تازه و مبتکرانه هستند. در این بخش به معرفی دکوراسیون مغازه مردانه می پردازیم که این مدل های زیبا و جدید می توانند ایده مناسب و جالبی برای شما باشند. فروشگاهی که دکوراسیون آن با افراد حرف می زند، نیازی به تبلیغ توسط مسئولین فروش ندارد. یک متخصص طراحی دکوراسیون داخلی می تواند با در نظر گرفتن تمامی موارد در کنار. بلکه او نگاهی کلی به همه ی این موارد خواهد انداخت و اگر ما بین عناصر دکوراسیون تضادی باشد و یا هماهنگی وجود نداشته باشد، ممکن است که وی نظر منفی در مورد دکور شما بدهد.

شاید همیشه همرنگ جماعت بودن ما را به هدفمان نرساند، سعی کنید کمی متفاوت تر باشید، یکی از راههای برجستهسازی نمای تجاری شکستن مرزهای تعریف شده برای نمای مغازه است، اگر طراحی مغازه را طوری طراحی کنیم که از قاب ساختمان بیرون بزند و موجب توجه بیشتر می شود؛ در مورد طراحی نمای مغازه بهتر است طراحی به گونه ای باشد که بیشتر نگاه ها را مجذوب خود کند به عنوان مثال ،از خطوط مورب در نما استفاده شود و یا ادامه دادن خطوط در فروشگاه راه حل مناسبی است. در این دنیای پیچیده اشخاصی که با تجارت و بازار سروکار دارند می بایستی قدری با قوانین و قواعد این دنیا آشنایی داشته باشند تا توسط رقبای سرسخت تر از خودشان بلعیده نشوند. مشاوره برای طراحی توسط .یک کارشناس و متخصص می تواند در زمینه طراحی. طراحی زیبا ویترین و دکور مغازه برای افزایش فروش چند برابری! آزمایش ها نشان می دهد تغییر نورپردازی در ویترین مغازه می تواند قدرت توقف را از ۱۱ درصد به ۲۰ درصد افزایش دهد .البته این عدد تقریبی است و بستگی به میزان قدرت ویترین مغازه تان دارد.

بهترین روشنایی ویترین مغازه آن است که قدرت کافی برای توقف مشتری را داشته باشد. بسیاری از فروشندگان مغازه ها به وضوح می دانند که زیبایی و دکوراسیون محیط از عوامل مهمی است که مشتری را به این مکان می کشاند. استفاده از رنگ بندی مناسب در دکوراسیون و قفسه بندی یکی از بخشهای مهم طراحی دکور مغازه است. یک – ویترین، مهم ترین ابزار تبلیغات کسب و کار شماست. انتخاب دکوراسیون مغازه شیک و مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که باید همه کسانی که به این شغل مشغول هستند به آن توجه نمایند و برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون همه موارد و اصول را رعایت نمایند. دکوراسیون مغازه تاثیر بسیار زیادی روی مشتریان آن مغازه دارد. علاوه بر آن که دسترسی به محصولات مطابق با نوع فعالیت ارائه شده است. مغازه و متناسب با سبک طراحی دکوراسیون، امکان دسترسی آسان مشتری و تست کردن کارهای متنوع، از نکاتی است که باید در طراحی.. اولین نکته در طراحی دکورا داخلی مغازه عینک فروشی امکان.

دکوراسیون مغازه عینک فروشی به آن ها توجه کنید. یکی از مواردی که این روزها در طراحی دکور مغازه عینک .فروشی مورد توجه قرار گرفته است،.. در بعضی مغازه ها نوع دکوراسیون به گونه ای است که کیف ها در بخشی مجزا و در طبقاتی مخصوص به خود به نمایش درآمده اند و در بعضی دیگر از دکوراسیون های مغازه های کفش فروشی، کیف ها به همراه کفش ها نمایش داده می شوند. دکوراسیون مغازه های کفش فروشی شامل چه بخش هایی است؟ پس از آن کار هایی بسیاری دارید که باید در اجرای دکور مغازه انجام دهید. پس حتما هنگام طراحی دکور، لوگو و برند خود را مورد توجه قرار دهید. قرار نیست سرتاسر ویترین از انواع لامپ ها و چراغ ها اشباع شده باشد. یکی از این راهکار ها استفاده از لامپ های کم مصرف است. لامپ های ال ای دی و هالوژنی نیز بسیار کارساز هستند. دنیای تجارت و کسب کار دنیای پیچیده ای است. از این رو نورپردازی مغازه تنها به ویترین آن ختم نمی شود بلکه ویترین تنها اول کار است! ولی باید گفت اتفاقاً از اونجایی که همه این فکر رو میکنن، پس داشتن یه دکور مناسب برای کار این مغازه میتونه اون رو نسبت به مغازههای دیگه توی حوزه فعالیت خودش خیلی متمایز و خاص جلوه بده.

دیدگاهتان را بنویسید