راهنمای طراحی دکور مغازه و فروشگاه برای فروش بیشتر محصولات

دو ویژگی مهم حاکم بر جو کلی یک فروشگاه، تجربه بویایی و دیداری مشتری هستند. دو – ویترین و دکور فروشگاه تان، نماینده مغازه و اجناس شماست. اما فروشگاه ها و مغازه هایی با متراژهای کوچک هم بسته به خلاقیت و توانمندی طراح، جای کاری زیادی داشته و می توانند از فضا های حجم در طراحی بهره ببرند و یا طبقات متعددی روی دیوارها نصب کنند. تغییر دکوراسیون، بازسازی و طراحی ویترین یا دیزاین دکور داخلی مغازه و فضای تجاری در بهترین حالت ده ها میلیون تومان هزینه دارد (در مرداد۹۹ در حال محاسبه قیمت های ساخت و ساز با دلار ۲۲ هزارتومانی هستیم! مطالعه این ده نکته مهم به شما کمک می کند یک راهکار درست در طراحی ویترین و دکور مغازه یا هر نوع فضای تجاری در پیش بگیرید و بدون انجام هزینه های غیرضروری و هنگفت، یک طراحی جذاب با میزان بازدهی بالاتر و موثر در افزایش مشتری و فروش برای فروشگاه تان داشته باشید. نتیجتا، هرکسی نمیتواند طراحی دکور ویترین مغازه را انجام دهد. میتوانید بدون نگرانی از عدم تشخیص نوع فروشگاه ویترین را بهراحتی دکور کنید چراکه خریداران نهایتاً از مقابل مغازه شما خواهند گذشت و از نزدیک شاهد کالاهایی که برای فروش گذاشتهاید خواهند بود.

4.4. اطلاعات لوازم آرایشی خود را که در Excel ذخیره شده است به این افزونه بدهید و متناسب با این اطلاعات برچسب بارکد را چاپ کنید. مطالعات نشان میدهد، افراد بیشتر اطلاعات خود را از طریق حس بینایی دریافت و پردازش میکنند؛ از این رو ایجاد المانهای بصری جذاب، اهمیت بسیار بالایی در جذب مشتری به سمت مغازهی شما خواهد داشت. در طراحی دکور و ویترین مغازه، ایدههای خلاقانه و رعایت نکات بازاریابی مهم را تنها از یک دکوراتور ماهر میتوان انتظار داشت. دکور مغازه لوازم آرایشی در گرایش مشتریان به سمت مغازهی شما تاثیر زیادی خواهد داشت. 2.2. سعی کنید برای هر قسمت لوازم آرایشی لوازم تستی (یا همان TESTER) داشته باشید تا مشتریان بتوانند محصولات شما را امتحان کنند و از میان آن ها انتخاب کنند. ویترین و دکوراسیون داخلی هر مغازه و فروشگاهی یکی از اولین و مهم ترین عوامل در جذب مشتری و افزایش فروش به شکل حضوری است. نظم داشتن دکور مغازه و نحوهی چیدمان محصولات در قفسهها، نیز یکی از فاکتورهای مهم در دکور مغازه لوازم آرایشی است. 3.3. فهرست لوازم آرایشی ضروری برای لب ها؛ سرفصل های زیر موارد ضروری آرایش لب را تشکیل می دهد.

شما باید تمام لوازم آرایشی ضروری که در بالا گفته شد را داشته باشید. تمام آن چه که درباره دکور مغازه لوازم آرایشی گفته شد، چیزهایی است که صرفا مغازه شما را زیبا می کند و نظر مشتریان را به سمت مغازه شما جلب می کند. همخوانی رنگهای به کار رفته در تابلو با دکور مغازه لوازم آرایشی هم باعث جذابیت بیشتر مغازه شما برای مشتریان و جلوهی بیشتر دکوراسیون خواهد شد. 1. 1 ویترین مغازه لوازم آرایشی؛ بر خلاف قفسه ها مشتریان نمی توانند به محصولات داخل ویترین دست بزنند و شما می توانید از این فرصت بیشترین بهره برداری را داشته باشید؛ مثلاً می توانید از بسته های خالی لوازم آرایشی استفاده کنید و دیگر نگران خراب شدن آن ها و ضرر کردن تان نباشید. 2.6. می توانید برای جذابیت بیشتر محصولات از پوستر خاص هر برند استفاده کنید و محصولات را در کنار پوستر معرفی همان برند بچینید. شما هر چقدر بتوانید محتوای داخل مغازهی خود را طبق علم طراحی و سواد جذب پیش ببرید، بهطور طبیعی موفق خواهید شد که افراد بیشتری را جذب خود کنید و به مرور زمان به برندینگ کاری خود نیز بهبود ببخشید.

به این ترتیب رهگذران از بیرون شاهد پنجره ای با منظره باغ، جنگل، ساحل یا هر چیزی مناسب مغازه هستند. دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی باید با نورپردازی مناسب به یک فضای دل باز تبدیل شود، دکوراسیون مغازه ی موبایل فروشی بهتر است به سبک مدرن طراحی شود. قبل از هرکاری بهتر است تمامی این موارد را قبل از شروع طراحی سوال کنید و به صورت کاملا علمی چیدمان را انجام دهید. در بدو امر، شما بایستی مشتریانی را جذب کنید که از شما خرید کنند، از کیفیت خدمات شما راضی باشند، به تبلیغ محصولات شما بپردازند و سپس مشتریان دیگر، بدون توجه به دکور و ظاهر مغازه شما، به سراغتان خواهند آمد. برخلاف انتظار، در مواقعی که نیاز داریم مشتری احساس یک به اصطلاح خرید شکار را داشته باشد، جواب منفی است. یک دکوراسیون شیک و جذاب از گونیهای ساده و بی تزیین به همراه چندین میز چوبی که زیر آنها نورپردازی شده است و کیف و کفشهای جذاب بر روی آنها قرارگرفته است، میتواند بهآسانی مشتریان را به درون مغازه جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید