رنگ های تیره تاثیر عکس دارند

پس تعیین یک استراتژی تجاری ضعیف و یا نقشه راه اشتباه میتواند تمام زحمات شما برای افزایش فروش را با شکست مواجه کند. با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در مورد آنها صحبت کردیم، میتوانیم با اطمینان بالا بگویییم که طراحی دکوراسیون داخلی و قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و به دنبال آن افزایش میزان فروش فروشگاه لوازم آرایشی شما دارد. زیبایی و جذابیت ویترین تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مشتریان شما دارد. به خصوص مشتریانی که برای زیبایی اهمیت بسیار زیادی را قائلند. اهمیت نمایش برند خود در ویترین را فراموش نکنید. پس حتما هنگام طراحی دکور، لوگو و برند خود را مورد توجه قرار دهید. طرحی که هم به معرفی برند می پردازد و هم شعار برند را به نمایش می گذارد. به عنوان مثال، 3 عدد از محصولات مهم و جدید خود را نزدیک هم داخل ویترین مغازه قرار بدهید.

بیشتر خرده فروشان بطور موثر از ابزاری که به آنها پیشخوان خریدار اطلاق می شود، استفاده می کنند که بصورت میز یا استند یا پیشخوانی است که محصولات را در انتها یا مابین راهروها به نمایش می گذارد. این نکات برای بیشتر مغازهها مشترک تلقی میشود و در نظر نگرفتن هر کدام از آنها میتواند باعث جلوگیری از رسیدن شما به نتیجه مثبت شود. شما باید بتوانید از ویترین مغازه تأثیر اولیه مثبت بر روی مشتریان بگذارید، سپس در منطقه decompression zone اعتماد او را جلب کرده و با دیوار قدرت و سایر المان ها او را به خرید نزدیک نمایید. بنابراین انتخاب ترکیب رنگی مناسب میتواند سبب به چشم آمدن مغازه شما شود و تاثیرات چشمگیری را بر روی مشتریان داشته باشد. لازم به ذکر است که هدف از مغازه، ارائه کالای مناسب برای مشتریان میباشد بطوری که نیاز آنها برطرف شود. مهمترین سیاستگذاری در دکور مغازه، انتخاب رنگ و نور پردازی مناسب آن تلقی میشود. شما میتوانید به وسیله موارد گفته شده در این مقاله، مغازه خود را به بهترین شکل دکور کنید.

تاثیر این امر مسلما بسیار بیشتر از دکور شلوغ خواهد بود و در ذهن بیننده خواهد ماند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی برای راهاندازی انواع مغازه و فروشگاه و یا تامین تجهیزات فروشگاهی مورد نیازتان با کارشناسان گروه صنعتی دی تماس بگیرید. معمولا قیمت کفش های این مغازه ها بیشتر است زیرا همین نوع دکوراسیون موجب می شود تا شما فکر کنید با کفش هایی ارزشمند طرف هستند، در صورتیکه لزوما این گونه نیست. در هر صورت هدف مهم شما در این زمینه، داشتن آرامش بیشتر برای مشتریان در کنار فروش بیشتر برای صاحبان مغازه میباشد. با چیدن کالاهای خاص فروشگاه در قفسهها، تمامی توجه مشتری حتی بدون ورود به داخل فروشگاه به کالاها جلب خواهد شد و این کار موجب میشود تا مشتری بدون لحظهای درنگ وارد فروشگاه شما شود. یک مانکن زن با اندامی زیبا ،اکسسوری هایی متناسب و چهره ای دوست داشتنی ممکن است یک المان جذاب برای جلب نظر خانم هایی باشد که برای خرید لباس به فروشگاه شما مراجعه می کنند، یک مانکن مرد با اندام ورزشکاری و لباس های لوکس، ساعت جیبی، سرآستین و کمربند لوکس و اکسسوری هایی شاخص احتمالا نظر جوانان مخاطب پوشاک فروشگاه شما را جلب می کند. به همین دلیل هزینه طراحی داخلی فروشگاه و همچنین ساخت و اجرای ویترین، این روزها یکی از هزینه های متداول برای فروشندگان است.

بنابراین دکور مغازه باید بر طبق نیاز مشتریان طراحی شود. طبق نظر و تجربه برخی از کارشناسان و فروشندگان صنعت لوازم آرایشی، هنگام طراحی دکور برای محصولات پیچیده و خیلی پر زرق و برق باید از دکور و قفسه بندی ساده استفاده کنید. خانم ها مشتریان ثابت فروشگاه های لوازم آرایشی هستند و معمولا فروشگاهی را برای خرید لوازم آرایشی انتخاب می کنند که در کنار ارائه قیمتی منطقی برای محصولات ، از چیدمان خوبی برخوردار بوده و قفسه هایی چشم نواز و در دسترس داشته باشد. در مقابل هنگام به نمایش درآوردن محصولات ساده و معمولی باید سعی کنید با استفاده از المان های جذاب نظر مشتری را به این محصولات جلب کنید. فرقی نمیکند خودتان مالک و مدیر مغازه لوازم آرایشی خودتان باشید یا صرفا مسئول یک غرفه در یک فروشگاه بزرگ باشید، در هر صورت رعایت اصول چیدمان محصولات در فروشگاه باید جزء اولویت های اصلی شما باشد. تغییراتی بر اساس فصل و یا مد های جدید. دکور فروشگاه های مانتو فروشی بر اساس اجناس هم می تواند طراحی شود. بنابراین دکوراسیون مدرن موبایل فروشی و چیدمان موبایل ها به بهترین شکل در درون فروشگاه های موبایل فروشی می تواند در جذب رضایت هرچه بیشتر مشتریان تاثیر زیادی بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید