ساخت دکوراسیون مغازه با ایده های عالی برای جذب مشتری

در زیر ما این نکات را به شما خواهیم گفت تا از آنها در تغییر دکوراسیون فروشگاه مانتو فروشی خود بهره مند شوید. چراکه نحوه چیدمان محصولات هم در طراحی دکوراسیون مغازه از اهمیت خاصی بهره مند است. بهتر است کالاهای گران قیمت را در سمت چپ قفسه ها قرار دهید زیرا مشتریان به این قسمت از قفسه ها نگاه طولانی تری می اندازند همچنین بهتر است کالاهای گران قیمت را در قفسه هایی بچینید که با چشم مشتریان هم سطح هستند و کالاهای ارزان تر را در قفسه های پایین تر قرار دهید. در نهایت، روش هایی که منجر به ایجاد سوال در ذهن افراد شود و درگیری فکری ایجاد کند، بهتر می تواند نتیجه دهد در این صورت حتی اگر قصد خرید نداشته باشد وارد مغازه می شود و احتمال وسوسه شدن برای خرید وجود دارد. در طول یک روز ممکن است عده ی بسیار زیادی از جلوی مغازه شما عبور کنند اما تمام آنها به داخل مغازه نمی آیند و تمام کسانی که به داخل مغازه می آیند اقدام به خرید نمی کنند؛ با استفاده از طراحی مغازه و طراحی جذاب دکور و نمای مغازه می توانید عده بیشتری را به سمت خرید از مغازه خود جذب کرده و با یک ارتباط قوی بین مشتری و مغازه، شانس بیشتری در فروش محصولات خود داشته باشید.

زمانی که صحبت از دکور به میان می آید، یعنی اینکه قرار است شما ظاهر فروشگاه خود را به نحوی تغییر دهید تا بتوانید روی نظر مشتریان نسبت به خود تاثیر مثبتی گذاشته و در نهایت کاری کنید که آنها از شما خرید کنند. به سبک مانتوهایی که می فروشید توجه کنید تا بتوانید دکوراسیون را به بهترین شکل طراحی کنید. اگر احساس می کنید چند وقتی است مشتریان شما کم شده اند، یا اینکه در ابتدای کار هستید اما مشتریان زیادی ندارید، باید به شما بگویم که امروزه وجود مغازه های بسیار زیادی که در حوزه فروش شما فعالیت می نمایند، که معمولا 90 درصد آن ها به دکوراسیون مغازه خود بسیار اهمیت می دهند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با روانشناسی رنگ ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید بهترین رنگ ممکن برای دکور مغازه خودتان را انتخاب کنید و فروش خودتان را افزایش دهید.

در این بین باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید این دکور را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. ما نگاهی خواهیم داشت به برخی از اصول این کار که علاوه بر ایجاد فضای داخلی موثر در جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه شما و ترغیب آنها به جستجو برای محصولات بیشتر، آنها را تشویق می کند که خرید خود را با مراجعه به صندوق، کامل کنند. چگونه دکور یک مانتوسرا یا مانتو فروشی را طراحی کنیم تا بتوانیم نظر مشتریان را جلب کرده و در نهایت کاری کنیم که آنها از ما خرید کنند؟ فضای دایرهای، شش ضلعی و مربع به دلیل برابر بودن مرکز آنها با اضلاع باعث گیج شدن مشتریان شده و در نتیجه خستگی را به دنبال خواهد داشت. فرقی نمیکند، مغازه پوشاک شما مردانه است یا زنانه؛ نوع چیدمان پوشاک، محیط داخلی مناسب، تزیین قفسهها و فضای دسترسی مشتریان از جمله نکاتی است که باید به آنها توجه ویژه داشته باشید. انتخاب دکوراسیون زیبا برای مغازه یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت زیرا مغازه با طراحی داخلی شیک و ویترین زیبا می تواند باعث جذاب بیشتر مشتری ها شود؛ در ادامه این مطلب ایده هایی کاربردی برای طراحی داخلی مغازه های مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

علاوه بر نورپردازی استفاده از وسایل تزیینی خاص در ویترین مغازه نیز می تواند نگاه افراد را به مغازه جلب کند و موجب شود که مشتریان بیشتری وارد مغازه شما شوند؛ همچنین استفاده درست از رنگ ها در داخل مغازه و تطابق داشتن این رنگ ها با یکدیگر می تواند حائز اهمیت باشد. در طراحی دکوراسیون مغازه استفاده بهینه از فضا و تامین نیازهای فروشنده از اولویت ها است از این جهت پیش از هر اقدامی طراح لیستی از نیازها و موارد لازم را با توجه به نوع کاربری تهیه می نماید بعد با توجه به بودجه ای که برای بازسازی یا تغییر دکور فروشگاه در نظر گرفته شده در مورد سبک طراحی، رنگ، نوع متریال در دیوار، کف و سقف مذاکره خواهد شد در ادامه از فاکتور های بسیار حائز اهمیت در طراحی یک مکان تجاری نورپردازی آن است سالهاست که فروشندگان کالا تنها با نورپردازی مناسب ویترین و داخل فضا اجناس را زیباتر نشان داده و در نتیجه افزایش فروش را تجربه می کنند. برای طراحی نمای مغازه ،همانند دیگر طراحیها سبکهای متنوعی وجود دارد؛ نوع مصالح استفاده شده و نوع سبک طراحی، اقلیم، منظر شهری و درخواست کارفرما می تواند در پیاده سازی یک اثر طراحی نما شکی نقش داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید