شش- رنگ ها جادو می کنند!

اما برای طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه باید چه نکاتی را در نظر بگیرید؟ از آنجایی که فروش پوشاک مردانه سود خوبی دارد و همچنین فروش کالا برای آقایان کار ساده تری میباشد افراد زیادی به فروش لباس مردانه روی می آورند. به همین خاطر توصیه می کنیم که در انتخاب رنگ حتما جنس مخاطب خودتان را در نظر بگیرید تا رنگی را انتخاب کنید که با نوع مخاطبی که دارید هماهنگی کامل داشته باشد و باعث از دست رفتن مخاطبان شما نشود. اگر مغازه دار هستید و می خواهید بهترین رنگ دکور مغازه را برای خودتان انتخاب کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به دنیای رنگ ها وارد شوید و اصول استفاده از آنها را باهم بررسی کنیم. همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، علم روانشناسی رنگ ها را باید در انتخاب رنگ دکور مغازه در نظر بگیرید تا بتوانید به موفقیت های بیشتری برسید. وجود مبلمان و راحتی در دکور مغازه علاوه بر اینکه دکوراسیونی چشمنواز خلق میکند، مشتریان را از فروشگاه شما خشنود میسازد، آنها دریافت میکنند که شما برای آسایش آنان ارزش قائل هستید، بنابراین به شما اعتماد میکنند و دوباره به فروشگاه شما باز خواهند گشت.

با توجه به اینکه اکثر مشتری ها ابتدا به سمت راست مغازه برای دیدن تمایل دارند. این رنگ معمولا برای فروشگاه هایی که مربوط به خانم ها هستند استفاده بیشتری دارد. خصوصا اگر طوری نصب شود که کمی از محصولات از بیرون معلوم باشد. میلهها فضای کمی را اشغال میکنند و صنایع دستی، شخصیت را به مغازه تزریق میکند. این نما در واقع می تواند به عنوان یک معرف برای کسب و کار و محصولات شما باشد و هر چقدر جذاب تر باشد باعث می شود تا مشتری در برابر مغازه و فروشگاهتان مکث و توقف طولانی تری داشته باشد و این توقف دقیقا چیزی است که شما برای پیشبرد کسب و کاری که دارید، به آن نیازمندید, زیرا افزایش فروش را در پی خواهد داشت. مشتریهایتان را بشناسید، به انتخابها و سلیقه آنها دقت کنید و با توجه به شناختی که از مشتریهایتان دارید به چینش کالاها بپردازید. نحوه چینش چه در طراحی ویترین و چه در طراحی داخلی مغازه به گونهای باشد که دکوراسیونی منظم و خلوت خلق شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با روانشناسی رنگ ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید بهترین رنگ ممکن برای دکور مغازه خودتان را انتخاب کنید و فروش خودتان را افزایش دهید. یکی از بهترین انتخاب ها برای کف مغازه استفاده از کفپوش وینیفلکس است که در انواع ضخامت 2 میلیمتری و 3 میلیمتری و متناسب با میزان رفت و آمد مشتری در مغازه انتخاب میشود. نتایج مطالعات علمی که در دانشگاه بریگام یانگ انجام شدهاند نشان میدهند مغازههایی که در ویترین آن یک تابلو (مثلا تابلوی اعلام حراج) وجود دارند، نسبت به مغازههای دیگر 20 درصد توجه بیشتری به خود جلب میکنند. ویترین مغازه را نیز با توجه به نوع محصولات طراحی نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. لباس ها را باهم ست کنید و در کنار آنها کفش، کراوات، دستمال گردن، کلاه و… 2.1. سعی کنید به اندازه کافی میان قفسه ها فاصله ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی رفت و آمد داشته باشند. این رنگ به مغازه شما حس خوبی می بخشد و باعث می شود که مشتریان بتوانند با آرامش بیشتری از شما خرید کنند. در بخش بعدی هم چندین رنگ پر استفاده و پرطرفدار را معرفی کردیم و ویژگی های هرکدام را گفتیم تا در صورتی که خواستید از آنها استفاده کنید، بدانید که هرکدام چه کاربردهایی را دارند.

احتمالا خوب می دانید که دکور مغازه در جذب مشتری بیشتر، اهمیت خیلی زیادی دارد و می تواند باعث شود که توجه عابران گذری به مغازه شما جلب شود و به داخل مغازه بیایند و شما با هنر فروشندگی خودتان آنها را تبدیل به مشتری خود کنید. اولین نکته مهم در انتخاب رنگ دکور مغازه، این است که رنگ دکور باید با محصولی که می فروشید هماهنگی کامل داشته باشد تا مشتری در مغازه شما، احساس خوبی داشته باشد. ویترین اصلی مغازه، بیانگر سبک کلی و کیفیت محصولات مغازهی شما است و در دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ ها تاثیر خیلی زیادی در رفتار مشتریان دارند و انتخاب یک رنگ خوب و مناسب برای دکور مغازه، می تواند کمک زیادی به جلب توجه بیشتر و افزایش فروش شما کند. رنگ دکور باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن در رفتار مشتری تاثیر بگذارد، در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های رنگ جذاب برای مغازه را بررسی کنیم با اصولی که می گوییم، خودتان بهترین رنگ ها برای ساخت دکوراسیون مغازه خودتان را انتخاب کنید. استفاده از این رنگ در دکور باعث می شود که توجه افرادی که در حال عبور هستند جلب شود و به داخل مغازه شما بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید