شش- رنگ ها جادو می کنند!

چه دکوری مناسب چه مغازهای است؟ اما باید دقت داشته باشید که نورپردازی در هر مغازهای اهمیت دارد، چرا که نورپردازی با ایجاد تغییرات بصری میتواند توجه مشتریان شما را به محصولی که نورپردازی را بر روی آن متمرکز کردهاید جلب کند و این هدف اصلی شما در طراحی ویترین مغازه میباشد. و شما حتی می توانید از خرید اقساطی این مجموعه در این خصوص بهره ببرید. توجه به نورپردازی، رنگ های به کار رفته شده، ویترین جذاب حتی پخش موسیقی که مشتریان با آن ارتباط بگیرند. آیا رنگ دکور با رنگ کف مغازه متناسب است؟ آیا شما یک ارزانفروش هستید؟ شاید از خودتان بپرسید، چه چیزی باعث میشود که مشتریان ناگهان به دکور مغازه شما جذب بشوند؟ طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه عامل بسیار مهمی برای جذب مشتریان است. طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه شامل دو قسمت مهم می باشد: دکوراسیون داخلی مغازه و دکوراسیون ویترین مغازه. درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید.

اگر مغازه کوچکی در اختیار دارید که یک بالکن یا انبار کوچک در طبقه بالا در دسترس دارد و نوع مشتریان و اجناس شما امکان رفت و آمد و آوردن یک جنس جدید را فراهم می کند شرایط شما با فروشگاهی که هیچ گونه انبار یا فضای نگهداری جانبی در اختیار ندارد و یا مغازه بزرگی که پشت فروشگاه را به انبار اختصاص داده است کاملا متفاوت است. یکی از راه های دستیابی به این انحصار استفاده از مواد جدید و کمتر دیده شده در طراحی ویترین و فروشگاه شماست. کفپوش وینیفلکس ( Vinyflex ) نزدیک 40 سال است که در ایران تولید میشود و با توجه به جنس و نوع پوشش و مواد اولیه مرغوبی که در تولید آن به کار رفته است میتواند بهترین گزینه باشد. نکته ی مهم، توجه به طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه و در این بخش، کافی شاپ است. افزایش فروش و تبدیل بازدیدکنندگان و رهگذران به مشتری، از این چالش هاییست که صاحبان فروشگاه ها و مغازه های مختلف با آن مواجه اند و دکوراسیون مغازه، فروشگاه و فضای تجاری مرتبط با پوشاک، یکی از راهکارهای مهم و اصلی در به نتیجه رسیدن این چالش است. با بررسی انواع طراحی نمای فروشگاه و فروشگاه های مختلف ، می توانید با توجه به نوع تجارت ، نمای شیکی را برای فروشگاه انتخاب کنید.

به وجد آمده اند، به این نتیجه برسید که این محصول می تواند زندگی شما را شادتر کند و تصمیم به خرید آن بگیرید. مشتریان بر اساس اجناسی که در پشت ویترین میبینند، جذب مغازه خواهند شد و در رابطه با ورود به مغازه تان تصمیم خواهند گرفت. پس برای جذب و جلب توجه مشتریان باید علاوه بر کیفیت و پخت غذا. اما علاوه بر کیفیت منویی که در اختیار مشتری باید قرا بگیرد. البته استفاده از نورپردازی در دکوراسیون مغازه باید خیلی هوشمندانه صورت بگیرد. در پی نوشت این مطلب و در انتهای این مقاله، شش ایده ای که مجله smallbusiness به عنوان شش سیاست افزایش فروش نوشته است به صورت خلاصه برای شما نوشته ایم. البته که این راهکار به صورت منطقی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست اما این سیاست ها برای فریب دادن ذهن و مغز انسان چه در کاربری های تجاری و چه در سایر عملکردها مانند طراحی فضاهای درمانی یا تفریحی، راهکارهایی بسیار کارآمد هستند. حتما شما هم دیده اید که فروشگاه های بزرگ در زمان حراج خود چقدر تبلیغات خود را گسترده تر می کنند.

اما فارق از سبک لباس هایی که دارید، سعی کنید در نورپردازی مغازه پوشاک به هیچ عنوان از چراغ های فلوئورسنت با رنگ سبز و زرد استفاده نکنید چرا که این چراغ ها حس دلپذیر بودن دکوراسیون را از بین می برند و بنوعی حس ناخوشایندی را در مشتری ایجاد می کند. استفاده از این رنگ در دکور باعث می شود که توجه افرادی که در حال عبور هستند جلب شود و به داخل مغازه شما بیایند. نکته مورد توجه در دکوراسیون داخلی مغازه ی بستنی فروشی استفاده از رنگ های روشن و تقریبا شاد مانند ترکیب رنگی سفید و صورتی است. فست فودها و رستوران ها میزبان مناسبی برای جشنها و مهمانی های شما هستند. که توسط تیم نوین کابین از بهترین طراحان و استادکاران با مهارت و با سابقه که برای اجرای دکور شما آماده خدمات رسانی هستند مشاوره رایگان بگیرید. که در این زمینه می توانید از طراحان نوین کابین کمک بگیرید. برای هر مغازه بسته به نقشه و طراحی اولیه پنجره های متفاوتی نصب می شود. تنها لازم است از طریق لینک های زیر وارد سایت زیگ دکور شوید یا با شماره تماس های ارائه شده برای مشاوره تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید