شش – مدل ویترین مغازه خاص!

دکوراسیون داخلی مغازه لوازم التحریر بیشتر حال و هوای مدرسهای به خودش میگیرد و قفسهی کتابها و لیوانهایی را میبینیم که خودکار و مداد و دیگر مواد در تنوع عالی روبروی مشتری قرار دارند. بهتر است که بخش صندوق این مغازهها از اجناس بهدور باشد تا مشتری با آزادی کامل بتواند تمام اجناس را بررسی کرده و انتخاب خودش را انجام دهد. اگر کمی به تصاویر و ایده های مختلف از ویترین یا دیزاین مغازه ها دقت کنید، می بینید که یک ویترین لوکس با نورپردازی نیمهتاریک و رنگی که با چندین جنس معدود زیبا چیدمان شده است بههیچوجه حامل پیام یک فروشگاه ارزان یا با قیمت متوسط نیست. اگر مغازه کوچک باشد، برای به نمایش در آوردن کالاها میتوان از یک یا چند مانیتور نیز کمک گرفت. طراحی دکوراسیون فروشگاه ورزشی اگر مناسب باشد، پتانسیل فروشگاه را برای مرکزیت بالا میبرد و اینجاست که تحول عظیمی را در فروش و توسعه کسب و کار شاهد خواهیم بود. طراحی مغازه بزرگ برای کسب و کار ورزشی بسیار مناسبتر است و حس بهتری به مشتری خواهد داد. متخصصین برند دامون دکور با دانشی چند ساله کمک میکنند که با توجه به مد روز و نوع کسب و کار، بتوانید چیدمان منحصربهفردی را انجام دهید و در این زمینه فروش طراحی ویترین در میان مشتریان از محبوبیت خاصی هم برخوردار است.

دکوراسیون مغازه و فروشگاه را میتوانید همراه با طراحی سه بعدی رایگان از برند دامون دکور خریداری کنید و کارمندان حاضر در برند دامون دکور از شیکترین و بهروزترین طرحها برای سلیقههای مختلف استفاده میکنند. همچنین ترکیب رنگ بنفش با طلایی می تواند ظاهری لوکس به برند شما ببخشد. طراحی ویترین مغازه طلا فروشی معمولا از نگهدارندههای خاص و نورپردازی رنگ زرد طلایی برخوردار است. طراحی دکور مغازه لباس فروشی اهمیت بیشتری دارد و با توجه به درخواست جامعه و سلیقه عمومی افراد، بهتر است که شیوههای نوین را برای سرقت گوی رقابت از مغازههای کناری بهکار گیریم. منظورم اینست که چیدمان چند دست لباس شیک و خاص پشت ویترین، ممکن است بسیاری از عابران و خریداران را متوجه این موضوع نکند که شما علاوه بر لباس، کیف و کفش هم درون مغازه برای فروش قرار دادهاید یا به جز عینک، اکسسوری های فشن و مد لوکس دیگری هم برای فروش عرضه کرده اید. دکوراسیون داخلی مغازه کفش فروشی از نگهدارندههای آماده تشکیل شده است و طوری است که ظاهر شیک کفش را در چشم بازدیدکننده تداعی کند. دکوراسیون داخلی مغازه عطاری معمولا از شیشههایی تشکیل میشود که نامشان هم بهتر است درج شود. دکوراسیون داخلی مغازه زرگری از چیدمان جذاب وسایل اجناس خاص زرگری تشکیل شده است و معمولا روی زمین قرار گرفته و در وسط مغازهدار را میبینیم که بهکار زرگری مشغول میشود.

دکور مغازه بستنی فروشی معمولا از یک یخچال شیشهای بزرگ تشکیل میشود که طعمهای بستنی به مشتری نمایش داده میشود. در این راستا بهترین میوهها باید برای برای جلوه خوب مغازه انتخاب شوند، مورد مهمی که خیلی از مغازهداران آن را در جهت برعکس انجام میدهند و با قراردادن میوههای خوب در ته سبد، باعث میشوند که مشتری چندان رغبتی برای ورود به مغازه و خرید نداشته باشد. دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی ارتباط مستقیمی با کیفیت اجناس هم دارد، پس بهتر است که بهترین اجناس را جلوی چشم بگذارید و مشتری بداند که با یک مغازهی ساده ورزشی روبرو نیست و میتواند به کیفیت و کمیت لوازم حاضر در فروشگاه اعتماد کند. البته به این معنی نیست که مغازه را شلوغ کنید. مغازه مانند منزل مسکونی نیست که بتوان دکورهای کلاسیک را طبق سلیقه خود به کار برد. در این حالت مشتریان میدانند که وقتی به فروشگاه وارد میشوند، باید جلوی درب ورودی یک سبد بردارند و به ترتیب از کنار هر قفسه عبور کنند تا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. شما میتوانید با انتخاب تعدادی کمی از برترین کالاها و محصولات خود، ویترینی بسیار جذاب و ساده طراحی کنید و تأثیر بسیار زیادی را به مشتریان خود اعمال کنید.

دکور مغازه لوازم آرایشی باید از تقسیمبندی لوازم برخوردار باشد و مشتری بدون اتلاف وقت بتواند به اقلام موردنظر خود برسد و تنوع محصولات را در ویترین شیشهای کوچکی مشاهده کند. در طراحی دکور مغازه بدلیجات باید به جزئیات ریز دقت بسیاری شود و هنگام چیدمان ویترین شیشهای حتما به قرارگرفتن رنگهای مشابه در کنار همدیگر و دستهبندی زینتی آنها توجه کنیم. از طرف دیگر رنگهای سرد مانند سبز، آبی و بنفش روشن میتوانند احساس سردتر بودن را در افراد ایجاد کنند. نورپردازی به قسمت پوشاک فروشگاه جلوهی بهتری دارد حتی استفاده از کف پوشهای سبز و آبی هم برای دکوراسیون فروشگاه های ورزشی جواب میدهد. تنظیم نور ویترین مغازه لباس زنانه علاوه بر اینکه باعث می شود دکوراسیون ویترین مغازه شما بهتر جلوه کند، یک ویترین خیره کننده نیز برای خانم های مشکل پسند به ارمغان می آورد و مطمئن باشید نورپردازی صحیح باعث جذب مشتریان بیشتر حتی در مغازه های کوچک می شود. ویترین یکی از مهم ترین قسمت های هر مغازه ای است که به جذب مشتری کمک زیادی می کند. مدرن بودن یکی از اصول اولیه طراحی دکور مغازه است که باید در نظر گرفته شود. پس به این بخش از فروشگاه خود توجه ویژه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید