شش – مدل ویترین مغازه خاص!

اگر می خواهید بوسیله دکوراسیون مغازه فروش بیشتری را تجربه کنید می بایست مشتریان را ملاک قرار دهید. محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. در این مقاله قصد داریم درباره برخی اصول و نکات مربوط به قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی صحبت کرده و این امر را مورد بررسی قراردهیم. تلألو نور در آینه، جلوهای جذاب به دکور مغازه لوازم آرایشی کوچک خواهد بخشید. هنگامی که شما قصد طراحی دکوراسیون مغازه کوچک را دارید، سعی میکنید تمامی محصولات، وسایل، میز پیشخوان و… طراحی دکوراسیون فروشگاه می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر چیدمان صحیح و مناسب محصولات، بتواند حس خوبی را به مشتریان القا کند؛ که این مقدمه ای برای شروع برند سازی است. مثلا از خود میپرسند: آیا با توجه به این محصولات، به مغازه درستی وارد شدم؟ شما باید به طبقه بندی و چیدمان کالای تان اهمیت دهید، مثلا نباید شلوار و لباس را با هم در یک قفسه و یک طبقه بگذارید، برای هر محصول مکان و قفسه و جای مشخصی را تعیین کنید تا هم به زیبایی و آراستگی فروشگاه کمک کند و اینکه مشتری دچار سردرگمی نشود.

قطعا شما بهتر از من می دانید که هر یک از انواع پوشاک نیازمند نوع خاصی از نمایش به مشتریان هستند. به عنوان مثال در طراحی مغازه پوشاک زنانه باید تم، رنگ، چیدمان، نوع سرامیک کف، نور پردازی و تمامی المان ها به گونه ای طراحی شوند که برای خانم ها جذاب تر از آقایان باشد. در ادامه مدل های متنوع و زیبای انواع دکوراسیون بوتیک مردانه را ملاحظه می فرمایید که با الگوبرداری از این طرح های شیک و زیبا می توانید بهترین دکوراسیون را برای فروشگاه پوشاک مردانه داشته باشید. و یک تابلوی زیبا برای نوشتن اطلاعات هر محصول تعبیه کنید. ویترین و دکوراسیون داخلی هر مغازه و فروشگاهی یکی از اولین و مهم ترین عوامل در جذب مشتری و افزایش فروش به شکل حضوری است. اصلا نگران نباشید ؛بازسازی دکوراسیون مغازه را میتوان با کمترین هزینه و به آراسته ترین و شیک ترین حالت ممکن انجام داد به صورتی که در نهایت با دیدن تغییرات مغازه خود باور نخواهید کرد که با این مقدار هزینه که صرف کرده اید تغییرات چه قدر زیاد و نتیجه عالی می شود. مکان پیشخوان و صندوق فروشگاه بستگی به مسیر خریدی دارد که برای مشتریان در نظر گرفته اید.

به طور مثال شاید دکوری که جذب آن شده اید متعلق به یک مغازه لوازم آرایشی باشد، در صورتی که شما صاحب مغازه لباس فروشی هستید. در عوض، سعی کنید در دکور ویترین از لوازم بزرگی استفاده کنید که میتوانند در عرض همان چند ثانیه اول، توجه مشتری را به خود جلب کنند. برای طراحی دکوراسیون مغازه و اجرای دکور مغازه نوع شغل شما تعیین کننده همه چیز است.مطمئناً بوتیک با یک مغازه فروش لوازم آرایش دارای دکور های متفاوتی می باشند. اگر مشتری تان جوان باشد، و دست به جیب هم باشند، این نوع دکور ها جواب می دهد. چرا که هم طرح و نقش آن ها به خوبی دیده می شود و هم جای بسیار کمی اشغال می کنند و ماهیت و کلاس خوبی به مغازه می بخشند. طراحی دکور مغازه با توجه به محصولات و خدماتی که عرضه می شود، متفاوت بوده و همیشه اولویت به احساس راحتی و آرامش مشتری اختصاص خواهد گرفت تا نتیجه خوبی در فروش حاصل شود.

شرکت سورنا با توجه به نوع شغل و فعالیت تجاری شما بهترین ایده ها و طرح ها را به شما ارائه می دهد. از دیگر موارد بااهمیت برای دکور مغازه، متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت بسزایی در نوع دیزاین مغازه شما خواهد داشت. برای دانستن نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون مغازه به مخاطبان شغل خود فکر کنید همچین در اجرای دکور مغازه مشتریان خود را فراموش نکنید. فراموش نکنید که ما بین عناصر دکوراسیون باید هماهنگی وجود داشته باشد! مشاهده و زیرنظر گرفتن مشتریان را فراموش نکنید و به اینکه جذب چه چیزهایی شده و از چه چیزهایی دوری می کنند، و نیز نحوه حرکت آنها دقت کنید و این موارد را با طراحی موردنظر خود تطبیق دهید. اجرای دکور مغازه به نحوه احسنت نیز در جلب مشتری شما تاثیر گذار است. سعی کنید در وسط فروشگاه خود نیز ویترینی با ارتفاع متوسط را برای جلب نظر مشتریان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید