شش – مدل ویترین مغازه خاص!

میتوانید برای نوشتههای دکور ویترین خود از ونیل (نوعی رزین) استفاده کنید و ر کنار آن، عکسهای زیبایی قرار بدهید که هم فضای خالی را پر میکنند و هم مشتری را به خود جذب میکنند. فروشگاه پوشاک یکی از مغازه هایی است که نیازمند طراحی دکوراسیون ایده آل و جذاب می باشد و دکوراسیون مغازه نقش مهمی در انتخاب صحیح و رضایت مشتریان دارد که انواع مختلف این نوع دکوراسیون را در ادامه تفکیک می نماییم. با توجه به اینکه امروزه برای فروش هر محصول تعداد زیادی مغازه و فروشگاه تاسیس شده است، افراد برای جلب توجه مشتری و فروش بیشتر نیاز به راهکارهای جدید دارند، که یکی از این راهکارهای موثر، طراحی داخلی مغازه می باشد. از المان های بروز و ضروری استفاده کرده و سبک کلی را رعایت کنید. شما باید بتوانید از ویترین مغازه تأثیر اولیه مثبت بر روی مشتریان بگذارید، سپس در منطقه decompression zone اعتماد او را جلب کرده و با دیوار قدرت و سایر المان ها او را به خرید نزدیک نمایید.

داشتن دکور مناسب میتواند به جلب نظر و اعتماد مشتریان کمک کرده و موجب افزایش فروش شود. در دکور مغازه توجه به جلوه های بصری و زیبایی، طیف رنگی، مصالح دکوراسیون ویترین و نور مناسب از مهم ترین موارد است. یکی از راههایی مقابله خرده فروشان با این حالت، ایجاد نقاطی است که مشتریان را وادار به توقف می کند. به همین دلیل نیز مسئله نورپردازی و ایجاد نور مناسب و کافی در آنها بسیار مهم است. دکور مغازه پوشاک زنانه ارزان بیشتر مناسب فروشگاه هایی است که لباس های ارزان قیمت و یا با برند ناشناخته به فروش می رسانند. به عنوان مثال استفاده از عکس یک مدل با لباس ارائه شده در قفسه لباس، استفاده از لباس ها برای ایجاد تضاد رنگ با دکور مغازه، در نظر گرفتن وسیله ای برای استراحت مثل صندلی پاف و غیره. در این زمینه بهتر است تنها محصولات اصلی را ارائه کنید و کل فضای ویترین را با ارائه محصولات پر نکنید.

قفسه بندی میتواند روشی بسیار مؤثر برای بهرهبرداری از فضای دیوار شما باشد، اما همچنین میتوانید روشهای خلاقانهتر و به صرفهتری در فضا برای نمایش محصولات پیدا کنید. فضای داخل مغازه جایی است که پس از ورود مشتری به چشم می آید. اگر مغازه کوچکی دارید، استفاده از آینه میتواند فضا را بزرگ جلوه دهد و روشنایی مغازه را چند برابر کند. پس اگر دوست دارید مشتری ها در لحظه ورود، جذب فروشگاه شما شوند، تا پایان این مطلب جذاب همراه ما باشید. این یعنی ، از راه نرسیده، انتظار تبدیل شدن به یک کسب و کار پر رونق و خاص را نداشته باشید و در تلاش برای ایده برداری از الگوهای کسب و کاری که قدمت زیادی دارند، نباشید. در بدو امر، شما بایستی مشتریانی را جذب کنید که از شما خرید کنند، از کیفیت خدمات شما راضی باشند، به تبلیغ محصولات شما بپردازند و سپس مشتریان دیگر، بدون توجه به دکور و ظاهر مغازه شما، به سراغتان خواهند آمد. توصیه ما به شما، انتخاب طراح حرفه ای است که کلیه اصول روز دنیا را در طراحی و تزیین دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بکار می بندد و سابقه اجرای پروژه های موفق، تضمین کننده این موضوع باشد.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم هزینه کردن برای طراحی مغازه حرفه ای و کارآمد به هیچ عنوان نباید به منزله ی یک هزینه ی بی فایده تلقی شود. لباس های بسیار شیک و پرفروش خود را با نورپردازی تأکیدی بولد کنید که همان استفاده از چراغ های مخصوص حرفه ای در بالای قفسه لباس هاست. شلوغ شدن بیش از حد مغازه و ویترین نه تنها فایدهای برای مشتری ندارد، بلکه شلوغی و اجناس زیاد او ر ا سردرگم، و تصمیم گیری را برایش سخت میکند. پس اگر دکور و ویترین مغازه طوری طراحی شده باشد که تنوع اجناس دیده شود . طراحی چه ربطی به کارشناس فروش دارد؟ توجه داشته باشید که برای طراحی داخلی دکوراسیون بدلیجات همه مواردی که باید رعایت شود، به این سادگی نیست و نیاز به ارزیابی کارشناسانه دارد. دکوراسیون مغازه یک انتخاب نیست بلکه ضرورتی است که می تواند کسب و کارتان را رونق دهد. بدون تردید عناصر طراحی مغازه ویژه آقایان به گونه ای متفاوت انتخاب می شود. برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ی لوازم التحریر باید به قفسه ها و نورپردازی مغازه توجه ویژه ای کرد و به دنبال ایجاد مناسب ترین دسترسی ها در مغازه بود.

دیدگاهتان را بنویسید