شش – مدل ویترین مغازه خاص!

1. فروشگاههای عرضه نان و شیرینی، اهمیت بوی قوی و شاخص محصولاتشان در فضا را همان قدر می دانند که نمایشگاههای اتومبیل، در مورد بوی اتومبیلهای نو می دانند. باعث می شود مشتری شما حین حضور در فروشگاه محصولات بیشتری را از شما تقاضا کند. استفاده از رنگ های خاص می تواند نقش مهمی در طراحی داخلی مغازه ایفا کند. به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر میزان فروش و محبوبیت یک کسب و کار، آن چیزی است که در وهله ی اول به مشتری ارائه می شود، به همین دلیل تاکید می شود که اگر شما نیز دارای شغلی هستید که به طور مستقیم در ارتباط با فروش کالاها و محصولات خاصی است؛ ( مغازه دار هستید ) حتما به موضوع طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ی خود توجه داشته باشید. و هر نفر حتما از یک وسیله ی الکترونیکی مخصوصا موبایل استفاده می کند. پس حتما روزانه مشتریان زیادی برای خرید و تعمیر گوشی وارد مغازه می شوند. داروخانه مکانی است که افراد روزانه برای امور مربوط به سلامتی و زیبایی به آنجا مراجعه می کنند. علاوه بر این میتوانید کالاهای پر فروش که مصرف روزانه افراد است. شال و روسری علاوه بر اینکه استفاده ی شخصی دارد.

با توجه به اینکه دنیای امروز روی فضای دیجیتال میچرخد. طراحی فضای داخلی فروشگاه خرده فروشی شما هم سرفصلی است که به موفقیت برند شما و پیشرفت در دوران دیجیتال عصر حاضر، کمک می کند. نکته ی بعدی توجه به نورپردازی دکوراسیون داخلی مغازه ی لوازم خانگی، می باشد. به همین دلیل امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه از اهمیت بالایی برخوردار است که امروز در چیدانه می خواهیم شما را با 20 مدل طراحی دکوراسیون مغازه با کاربری گوناگون آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید. قبلا هم برای شما از اخلاقیان و روحیات متمایل به عطاری و خوددرمانی ما ایرانی ها نوشته ایم. می توانید در فضای نشستن چند ژورنال هم قرار دهید. می توانید از رنگ قرمز در دکوراسیون مغازه خودتان استفاده کنید تا توجه دیگران را به محصولات موجود در ویترین جلب کنید یا اگر رنگ دیگری برای دکوراسیون خودتان انتخاب کرده اید، می توانید از رنگ قرمز برای جلب توجه مخاطب به محصولات دارای تخفیف استفاده کنید. از رنگهای متضاد هم غافل نمانید، استفاده از رنگهای متضاد در کنار هم جذابیت زیادی در دکور مغازه خلق میکند، حتی میتوانید رنگ دکور و کالا را متضاد انتخاب کنید؛ مثلاً قفسهها رنگی متضاد با رنگ کالا داشته باشد، حتی میتوانید با استفاده از رنگها برای مغازه خود برندسازی کنید، خودنمایی یک یا دو رنگ خاص در ذهن مشتری حک میشود و مشتریان هر بار با دیدن آن رنگها به یاد مغازه شما میافتند.

به غیر از اتاق پرو سعی کنید در فضای مغازه نیز دو یا سه آینه بگذارید. علاوه بر این، میتوانید برای جلب توجه مشتریان به مناطق خاصی از مغازه خود، کف آن مناطق را به شکل ویژهای تزئین کنید؛ مثلا با استفاده از یک نوع فش یا کفپوش خاص و متفاوت. تزیین آن با اسباب بازی در دکور یک مغازه فروش پوشاک بچه گانه یا با انبوهی از کتاب های روز یا پوسترهای فیلم در یک فروشگاه البسه زنانه، جایی که آقایان لازم است مدت طولانی در انتظار بمانند می تواند ایده های جذابی برای جلب مخاطبان و مشتریان به سوی مغازه شما باشد. توجه به دکوراسیون مغازه ی عطاری از آن جهت اهمیت بالایی دارد که می تواند مشتریان زیادی را جذب کند. ببینید مشتری به محض ورود به مغازه کدام دیوار را می بیند، همان دیوار را متفاوت و جالب رنگ کنید و از الگو ها و بافت های جذاب بهره ببرید.

ویترین مغازه را نیز با توجه به نوع محصولات طراحی نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. که دیزاین و طراحی شما را در دید بصری بیشتر نمایان کند. زیرا بیشتر گیاهان دارویی اغلب خودشان دارای رنگ های متنوعی هستند. بنابراین، اگر درگیر تغییر دکوراسیون و طراحی مدل ویترین مغازه ، چیدمان ویترین و طراحی رنگ و نورپردازیهای دکور فروشگاه خود هستید (در غیر اینصورت اینجا چه می کنید؟!) استفاده از خدمات مشاوره های دکوراسیون و مشاوره معماری آنلاین اتود می تواند یک راهکار ایده آل برای جلوگیری از هزینه های زمانی و مالی هنگفت باشد. ایده های گوناگون و سیاست هایی که باید در طراحی مدل ویترین مغازه در نظر داشته باشید، از آن مقدمه های مهمی است که پیش از طراحی ویترین و دکور مغازه لازم است به سراغشان بروید. در عین حال، یک مدل ویترین گرانقیمت از مجسمه های خاص که به نحو بی ارتباط و نامناسبی چیدمان شده اند، نه تنها هزینه های بسیاری به شما تحمیل می کند، بلکه ممکن است نمادی از بی سلیقگی و نازیبایی اجناس شما برای خریدار شود. طوری که مشتری به راحتی بتواند تمام اجناس را بررسی کند. که مشتری حین عبور بتواند کالاهای دیگر را نیز ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید