شش – مدل ویترین مغازه خاص!

طراحی ویترین مغازه شیک و مناسب اولین اقدام برای جلب توجه مشتری است و از این طریق میتوان افراد با سلیقه ها و نیازهای مختلف را جذب نمود. بنابراین میتوانید با توجه به فصل از دکوراسیون مخصوصی بهره ببرید. همچنین دکوراسیون هر فروشگاه را با توجه به شرایط کاری و حرفه تحلیل کنیم. به همین دلیل انتخاب رنگ دکوراسیون مغازه متناسب با کالاهای داخل مغازه در رونق کسب و کار بسیار مهم است. قطعا کالاهایی وجود دارند که به دلیل قیمت و یا دوره مصرف، جزو کالاهای پرفروش دسته بندی می شوند. مغز انسان تمایل عجیب و غریبی به چیزهای نامتقارن دارد، به همین دلیل شما میتوانید با کمک گرفتن از اعداد، به خصوص عدد 3، توجه مشتریان را به محصولات خوب جلب کنید. همچنین در این مغازه ها باید مبلمانی را برای راحتی مشتریان در نظر گرفت که مبلمان مصرفی نیز باید با سبک دکوراسیون مغازه ی بستنی فروشی هماهنگی داشته باشد.

در دکوراسیون مغازه باید در نظر داشته باشید که کدام کالاها در کانون توجه مشتریها قرار دارند و بعد از آن، باید تعیین کنید که چگونه مشتریان به سمت آن کالاها سوق داده شوند. مشتریها به دنبال محصولات شیک و جذاب هستند، بدون شک چنین محصولات زیبایی در دکوراسیونی زیبا جای دارند، بنابراین آنان به مغازههایی شیک و جذاب چشم میدوزند پس شما هم برای رونق کسبوکارتان به دنبال دکوراسیونی شیک و جذاب برای فروشگاهتان باشید. با چیدن کالاهای خاص فروشگاه در قفسهها، تمامی توجه مشتری حتی بدون ورود به داخل فروشگاه به کالاها جلب خواهد شد و این کار موجب میشود تا مشتری بدون لحظهای درنگ وارد فروشگاه شما شود. اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان فروشگاه بدون نیاز به گرفتن کمک از پرسنل، بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را با کمک چینش صحیح در قفسهها پیدا کنند. حتی مشتری های گذری نیز می توانند شال و روسری مورد نظرشان که با لباسشان ست می شود. در طراحی ویترین مغازه باید به این نکته توجه کرد که دکوراسیون فضای تجاری و محل نمایش محصولات محدود به باکس ها و استند های قرار گیری اجناس یا مانکن های لباس بر تن نیست!

اگر بوتیک یا دکوراسیون مغازه شما به فروش لباسهای زنانه بزرگسال مانند پیراهن و لباس اداری متمرکز باشد، چیدمان شما باید انتخابی پر زرق و برق، ظریف، مینیمال و هوشمندانه باشد و اگر بوتیک مربوط به لباسهای دختران نوجوان است باید از طرحها و رنگهای شاد و مقداری کودکانه استفاده شود. زمانی که طراحی ویترین مغازه را میبینید به نکات فروش توجه زیادی ندارید و فقط محو زیبایی و پیچ و خمهای آن میشوید، نحوه نورپردازی میزان نور و خیلی از موارد را فراموش میکنید و از کیفیت بازاریابی دور میشوید. مغازه موبایل فروشی باید با نورپردازی زیاد به یه جای بزرگ و دلباز تبدیل بشه، دکور این مغازه بهتره مدرن باشه. میوه ها خود اشتهای مشتری را برای خرید باز می کنند چه برسد که با آن تنوع رنگ ها و بسته بندی های شیک و براق و چشم پر کن همراه باشند. سعی کنید در فضای داخلی مغازه کوچکتان از رنگ های روشن استفاده کنید که این امر باعث می شود مغازه کوچک شما بزرگ تر به نظر برسد. این احساس راحتی زیادی را در مشتری ایجاد کرده و باعث شکل گرفتن دیدگاه مطلوبی از فروشگاه شما در ذهن او میشود.

همچنین میتوانید از طرحهای مینیمال برای جلب توجه بیشتر در ویترین و ورودی بوتیک استفاده کنید تا علاوهبر ظاهر مردانه فروشگاه، ظرافت و زیبایی را هم حفظ کرده باشید. این کار نه تنها جلوهای مدرن به فروشگاه شما میبخشد بلکه به شما کمک میکند فرصت بیشتری برای راهنمایی مشتریان داشته باشید. مشتریان در پاساژها و از کنار مغازه های گوناگون عبور میکنند و در نهایت آن مغازه ای را برای خرید انتخاب می کنند که توجه و کنجکاوی آنها را تحریک کند و حس دعوت شوندگی را در آنها برانگیزد. را در قفسه های تعبیه شده در انتهای سالن قرار دهید. اگر فضا محدود و کوچک باشد باید بتوان از تمام فضاها نهایت استفاده را برد. اما فروشگاه ها و مغازه هایی با متراژهای کوچک هم بسته به خلاقیت و توانمندی طراح، جای کاری زیادی داشته و می توانند از فضا های حجم در طراحی بهره ببرند و یا طبقات متعددی روی دیوارها نصب کنند. با رعایت ملاحظات مناسب، چیدمان فروشگاه میتواند باعث فروش بیشتر شما شود و تجربه لذتبخشی را برای مشتریان ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید