طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

دکوراسیون و طراحی فروشگاه لباس زنانه یکی از شاخه های پر کاربرد و با اهمیت در طراحی فضا های تجاری می باشد، در طراحی چنین فضا هایی، قسمت هایی مثل ویترین اصلی ودرب ورودی و قسمت ورودی مغازه مهم تر از سایر قسمت ها می باشد، چرا که منظر و دید اول مشتری و افراد در حال عبور در این بخش ها قرار دارد به همین دلیل معمولا در طراحی آن ها از دقت و خلاقیت بیشتری استفاده می گردد. زیرا رضایت مشتری وقتی حاصل می شود. چگونگی انتخاب دکور و همچنین دیزاین و چیدمان مغازه نقش اساسی در فروش بیشتر و همچنین رضایت مشتریان دارد. مغازه ها و فروشگاه هایی که اجناس مردانه دارند و اغلب انواع پوشاک و کفش مردانه رابه فروش می رسانند دارای دکوراسیون و چیدمانی ساده تر و در عین حال جذاب و شیک می باشند که بر اساس نیازها و تمایلات آقایان انتخاب شده است. در انعکاس نور برخی از رنگ های فرد احساس آرامش بیشتر و در انعکاس برخی نورها در فرد احساس تنش دیده می شود حال آنکه تعدد مراجعین و تردد آنها هرچه بیشتر باشد ، عامل رنگ نقش پرنگ تری در موفقیت و افزایش داد و ستد مغازه ها خواهد داشت.

در ادامه یک سری نکات مهم و مدل چیدمان مغازه پارچه فروشی را بیان می کنیم و با به کارگیری شان در فروشگاه و یا مغازه پارچه فروشی تان، در طول زمان شاهد افزایش تعداد مشتریان و در نهایت بازده فروش تان خواهید شد و در طولانی مدت، تبدیل به نام و برند در حوزه خودتان می شوید. یک فروشگاه با طراحی داخلی و چیدمان اصولی و استاندارد علاوه بر جذابیت به افزایش مشتری، در نهایت به افزایش در آمد مغازه دار نیز کمک زیادی می کند. دکور مغازه باید به گونه ای انتخاب شود که برای کاربر یا مشتری به اندازه کافی جذاب باشد و با آرامش خرید کند. رنگ های متضاد با اجناس کلید جلب توجه مشتری است و به دیده شدن محصول هم کمک بیشتری می کند. در این حالت ظاهری زیبا به مشتری نمایش داده می شود. که از نگاه مشتری دور نمی ماند. قفسه بندی مغازه پارچه فروشی اولین آیتمی است که مشتریان در بدو ورود به مغازه آن ها را نگاه می اندازند و سریع می خواهند رنگ و طرح مدنظرشان را پیدا کنند. نصب عمودی قفسههای مختلف روی دیوار، باعث میشود که سقف بالاتر از حد ممکن به نظر برسد. و از نظر بصری طوری قرار گرفته باشد که مشتری در نگاه اول بتواند تمام اجناس را ببیند.

این موضوع حتی در مواقعی که مشتری نسبت به محصول ارائه شده خیلی مشتاق هم باشد، صادق است. بلکه نحوه چیدمان صحیح و استفاده درست از ابزار دکوراسیون است که مشتریان را به داخل مغازه می کشاند. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم با ارائه مطالبی اصول طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان مغازه و فروشگاه ها را برای شما عزیزان بازگو کنیم. حتما برای تان پیش آمده است که در هنگام ورود به برخی از مغازه ها، یک حس آرامشی را دریافت کرده باشید. شما می توانید از طراح بخواهید آن را در هنگام دکور زدن بسازد و با اینکه دوره آموزش ساخت کمد دیواری را تهیه کنید برای خودتان یا یکی از اقوام و دوستان تا آنها با شرکت در این دوره هم خودشان مهارت یاد بگیرند و هم اینکه برای شما با صرف هزینه کمتر و در زمان کمتر با سلیقه خودتان کمد دیواری را بسازند. برای اینکه کمد دیواری ها علاوه بر اینکه جادار می باشند؛ فضای کمتری را هم اشغال می کنند. اینکه شما نتوانستید آنچه می خواستید را ببینید و یا حتی اصلا نتوانستید چیز خاصی را مشاهده کنید. برای تقویت فروش، در مورد بهینه کردن نقاط خرید، بیشتر مطالعه کنید. طراحی دکور اینگونه مغازه ها با دقت و وسواس بیشتری انجام می گیرد و اغلب از رنگ های مورد علاقه خانم ها برای جذب بیشتر مشتری استفاده می شود.

رنگها پیامهای گوناگونی را القا میکنند و نمیتوان بر اساس علاقه شخصی به یک رنگ، مکانی مانند ویترین را که بایستی مورد توجه طیف گستردهای از مخاطبان قرار گیرد طراحی کرد. توجه به این نکته که اولین بخشی از مغازه که دیده می شود ویترین است کمک می کند بهترین و مناسب ترین دکور را برای مغازه انتخاب نمایید. به همین خاطر مهم است که ویژگی های رنگ دکور مغازه را بدانید و بتوانید بهترین گزینه ممکن را برای خودتان انتخاب کنید. همچنین در ادامه ویژگی هایی که یک رنگ مناسب باید داشته باشد را بررسی کردیم و گفتیم که چه معیارهایی را باید برای انتخاب رنگ دکور مغازه خودتان در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. بوهای ملایم بیشترین اثر را بر افراد دارد و باعث میشود تا مشتریان مراکز خرید برای مدت زمان بیشتری به جستجو در آن بپردازند. برای درک بهتر پیشنهادات ما در رابطه با دکوراسیون و رنگ دکور مغازه، به عکسهایی که از کاربرد این نوع دکوراسیون در متن آورده شده، در دکوراسیون مغازه آرایشی توجه کنید و از آنها ایده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید