طراحی دکور مغازه – فروش بیشتر با طراحی دکوراسیون مغازه

این نقاط همان چیزهایی هستند که توجه مشتری را به خود جلب میکنند و باعث میشوند که مشتری با خود بگوید: “آها! این همان مغازهای است که به دنبال آن میگشتم!” این نقاط حتی میتوانند کاری کنند که مشتری بعدا درباره مغازه شما با دوستان و آشنایان خود نیز صحبت کنند. یک جمله کوتاه که معنی را برساند و مشتری را به وارد شدن به مغازه ترغیب کند کافیست. معمولا همه ما برای رسیدن به نقطه مورد نظر خود در هر جایی، ترجیح میدهیم که از یک مسیر کوتاه و سرراست استفاده کنیم. ما در سال چهار فصل رنگارنگ داریم که هرکدام رنگها و ویژگیهای خودشان را دارند و بو و طراوت خاصی را به انسان منتقل میکنند. رنگها و بافتهایی که برای دکور مغازه خود انتخاب میکنید بسیار مهم هستند. در این حالت، از آنچه که در دکور مغازهتان وجود دارد و برای یک خریدار جذاب به نظر میرسد، دید واضحتری به دست میآورید. این رنگ به مغازه شما حس خوبی می بخشد و باعث می شود که مشتریان بتوانند با آرامش بیشتری از شما خرید کنند. مهم نیست که در مغازه خود چه چیزهایی را میفروشید، مهم این است که دکور مغازه را طوری طراحی کنید که مشتریان را ترغیب کند تا از شما خرید کنند.

با موضوع دکور مغازه پوشاک مردانه همراه شما هستیم تا نکات مهم در مورد دکوراسیون مورد توجه آقایان را بیان نماییم. سپس با توجه به آن دکوراسیون خود را مشخص کنید. البته واضح است که منظور از کودکان در این بخش، کودکانی است که قادر به صحبت بوده و قوه تشخیص اشیا را دارند. یادتان باشد که کالاهای سرعتگیر تقریبا هر هفته نیاز به تعویض دارند تا برای مشتریان جذابیت و کنجکاوی بیشتری ایجاد کنند. در این حالت مشتریان میدانند که وقتی به فروشگاه وارد میشوند، باید جلوی درب ورودی یک سبد بردارند و به ترتیب از کنار هر قفسه عبور کنند تا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. به عنوان مثال، در فروشگاههای مواد غذایی، کالاها به ترتیب در قفسههای افقی قرار میگیرند. این کفش ها به گونه ای با دقت و ظرافت بر روی مکان مورد نظر خود قرار می گیرند که گویی مجسمه هایی ساخته شده به دست هنرمندی بزرگ هستند. همچنین در این محل می توانید داستان محصولات خود را نیز ارائه دهید. اما باید کاربری بودن و نیاز مشتری را نیز همواره در نظر گرفت. همانطور که گفته شد، مغازهها بنا به کاربری که دارند دکور مختص خود را میطلبند.

مشتریان بالقوه میتوانند در عرض 8 ثانیه یا حتی کمتر، جذب دکور ویترین مغازه شما بشوند. یا باید به سراغ یک مغازه دیگری بروم تا چیزی که به دنبال آن هستم را پیدا کنم؟ حالا بهتر است برویم به سراغ بررسی چند رنگ محبوب و ویژگی های آنها را بگوییم تا خودتان بتوانید بر اساس معیارهای گفته شده، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. در بخش قبلی معیارهایی را گفتیم که برای انتخاب رنگ مناسب باید آنها را در نظر بگیرید و با توجه به آنها بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. مثلا شما نمیتوانید در ویترین خود یک تابلوی حراج قرار بدهید اما محصولات را به همان قیمتهای قبلی بفروشید. هنگامی که با فضاهای کوچک روبهرو میشوید، در ابتدا کوشش میکنید تا بفهمید مبلمان، وسایل روشنایی و لوازم جانبی کجا میتوانند قرار داشته باشند. به کاربردن رنگ های خنثی نظیر خاکستری و کرم در وسایل بزرگتر و مبلمان ظاهر فروشگاه را منظمتر نشان می دهد.

کانتر را به اندازه ای بزرگ در نظر بگیرید که مشتریان بتوانند کیف و وسایل شخصی خود را روی آن قرار دهند. وگرنه اقلامی مثل ضروریات نوزاد، باید کاملا در تراز دید بزرگسالان قرار گیرد. اما این به این معنا نیست که لوازم جانبی باید به مرکز توجه مغازه شما تبدیل بشوند. ما به این قسمتها Lake Front Property میگوییم. ما در این مقاله بیش از 50 نمونه مدل از بهترین انواع دکور مغازه خیلی کوچک را قرار داده ایم. معمولا در چنین مغازه هایی تعداد ویترین ها و یا قفسه های شیشه ای افزایش می یابد، زیرا به این طریق علاوه بر ایجاد یک جایگاه برای قرار دهی انواع کالا ها، می توان شرایط مشاهده آنها را آسان تر کرد و همچنین با به کارگیری روش های نورپردازی موضعی می توان زیبایی بدلیجات را در نظر مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار بیشتر کرد. مشاهده ویترینی: گاهی اوقات و در مغازه های کوچک که امکان قرار دادن حجم های جا گیر وجود ندارد، از ویترین های دیواری برای نمایش کفش ها استفاده می شود. معمولا این امکان وجود دارد که مشتریان تا لحظه آخر، یعنی زمانی که در صف پرداخت قرار دارند، خریدهای هیجانی انجام بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید