طراحی دکور مغازه – فروش بیشتر با طراحی دکوراسیون مغازه

دکور مغازه خیلی کوچک بدون نور کافی در سقف و گوشه وکنار، دلگیر و تاریک به نظر می رسد، پس با ایجاد نورگیر در فضا می توانید مغازه تان را بزرگتر از آنچه هست جلوه بدهید. حتی برخی دکوراتورها توصیه می کنند جذابیت کالاها را از دیوار قدرت به سمت انتها افزایش دهید ولی همان دیوار قدرت به اندازه کافی جذاب باشد تا مشتری را نگه دارد. نکته حائز اهمیت در طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی بحث “نورپردازی” می باشد و لازم است با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و طراحی قرار گیرد تا بدین منظور جلوه ی دستگاه را افزایش دهد. برای دیوار قدرت دکور مغازه پوشاک باید طراحی خاصی قائل شوید، نورپردازی و رنگ های شاد و مهیج استفاده نمایید، کالاهایی که قیمت مناسب دارند بگذارید، تخفیف های جالب و پیشنهادات جذاب برای خرید قرار دهید. مشاهده ویترینی: گاهی اوقات و در مغازه های کوچک که امکان قرار دادن حجم های جا گیر وجود ندارد، از ویترین های دیواری برای نمایش کفش ها استفاده می شود. به همین شکل قرار بگیرد. برای مثال تلفن های همراه در یک قفسه و ویترین، هدفون و هندزفری در قسمتی دیگر و قاب های موبایل نیز در گوشه ای دیگر از فروشگاه قرار بگیرد.

برای مثال در قسمت تلفن های همراه، گوشی های اپل در ردیف اول، سامسونگ در ردیف بعدی و … همچنین میتوانید به عنوان مثال در یک مغازه حوله فروشی، حولههای کوچک را بر روی یک تکه فلز یا میله کار شده و یا یک صنایع دستی عتیقه بر روی یک دیوار نمایش دهید. اصولی که در اینجا به عنوان نکات طلایی طراحی دکور مغازه پوشاک بیان خواهیم کرد حاصل سال ها تجربه و اجرای پروژه موفق است که توسط بهترین طراح دکوراسیون داخلی ایده پردازی شده است. مسیر مشتری به سمت خرید همان مسیر حرکت اوست: این مورد یکی از جملات معروفی است که برای طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه و مردان بیان می شود. به فاصله 10 الی 15 قدم اول فروشگاه این عنوان را می گویند تا خریدار بتواند یک فرصتی برای رها کردن هر انچه بیرون از فروشگاه برایش اتفاق افتاده آزاد بشود و با فکری باز به خرید بپردازد.انرژی ها منفی را تخلیه کند. اما اگر فروشگاه شما پنجره ای به بیرون ندارد و شما هم برای ایجاد کردن آن مجاز نیستید، می توانید پنجره های کاذب نصب کنید. اما از آنجایی که ممکن است شما راهرویی به معنای متداول در فروشگاه خود نداشته باشید، هنوز هم مهم است که شما محصولات را طوری گروه بندی کنید که از دید خریدار، معنی دار باشد.

اما غافل از اینکه باید بگوییم ای طراح محترم زمانی میتوانی بگویی میدانم و میتوانم که مطالعات بسیار زیادی در زمینه تحلیل رفتار مصرف کننده کرده باشی. استفاده از ترکیب رنگ هایی مثل سبز، سیاه و سفید همراه با نورپردازی کافی، استفاده از تصاویر مناسب و نحوه ی چیدمان تلفن های همراه به صورت ویترین می تواند کمک شایانی در داشتن یک دکوراسیون ایده آل به شما بکند. برای این که خلاقانه تر عمل کنید، می توانید به جای سکو، طاقچه، قفسه و حتی آویز از پالت های چوبی استفاده کنید. این ابتکار، علاوه بر لینکه در زمان حضور مشتری، حسی از هیجان و لذت را ایجاد می کند، خاطره خوبی از محل را نیز در ذهن مشتری باقی خواهد گذاشت که احتمالا در بازگویی توسط مشتری و یا مراجعات مجدد، به شهرت فروشگاه کمک خواهد کرد. وجود صندلی یا یک نیمکت برای استراحت مشتری در مغازه در مدت کوتاه به عنوان یکی از مواردی است که علاوه بر تامین آسایش مشتری، میتواند دکوری جذاب در قسمتی از مغازه ایجاد کرده باشد.

یک فروشگاه با طراحی داخلی اصولی و استاندارد علاوه بر جذابیت به افزایش مشتری و در نهایت افزایش در آمد مغازه دار کمک زیادی می کند. دلیل این امر هم آن است که روز به روز مدل های پیشرفته تر از اجناس الکترونیکی به خصوص تلفن های همراه در بازار ارائه می شود و دارا بودن دکوراسیونی که بتوان به کمک آن این اجناس را به خوبی و به طور کامل به مشتریان نشان داد، باعث ماندگاری مشتریان و افزایش فروش در این گونه فروشگاه ها می شود. این موضوع حتی در مواقعی که مشتری نسبت به محصول ارائه شده خیلی مشتاق هم باشد، صادق است. تبلیغات همانگونه که می دانید با هدف ارائه یک پیام خاص و جذاب برای مخاطب ساخته می شود و شاید با تماشای تیزرهای تبلیغاتی یا پوستر برندهای گوناگون خارجی و ایرانی ، مشاهده و مطالعه فلسفه های طراحی این تبیلغات و تفکر در خصوص نحوه جلب توجه مخاطبان، بتوانید به یک پاسخ مهم در مورد سوال این نکته برسید. این دیوار به فروشگاهتان روح تازه ای می بخشد و توجه مشتریان را به خود جلب می کند، در طراحی های جدید از پارچه یا کاغذدیواری های رنگارنگ نیز استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید