طراحی دکور مغازه – فروش بیشتر با طراحی دکوراسیون مغازه

به عنوان مثال، 3 عدد از محصولات مهم و جدید خود را نزدیک هم داخل ویترین مغازه قرار بدهید. شما میتوانید به فضای داخلی خود گل یا گیاه اضافه کنید و در نتیجه جلوهای طبیعی و دلنشین برای جلب مشتری به آن بدهید. اگر شما جزء آن دسته از صاحبان مغازه لباس هستید که چیدمان داخلی و دکور مغازه شلوغ را نوعی خلاقیت میدانید باید بگویم این کار نیاز به مهارت و سلیقه دارد و تا حد استانداردی قابل قبول است و میتواند نتیجه خوبی داشته باشد. در این مدل فضاها نیز باید هوشمندانه طراحی را پیش برد تا از حداکثر فضا بتوان استفاده کرد و دکوراسیون شیکی و لوکسی را بتوان اجرا کرد. در بسیاری از مغازه ها یا فروشگاه های لباس فروشی دیده می شود که از بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی مغازه شان که در عین حال گران قیمت هم می باشند، استفاده شده است. در هنگام شب، لامپ ها مخصوصاً لامپ های LED کم مصرف نیز کار این نورپردازی ویترین را به خوبی انجام می دهند. نورپردازی ویترین بسیار جدی است و اجناس را نمایان تر می کند. توصیه میکنیم برای بهتر دیده شدن اجناس داخل مغازه به جای آن که از یک نور متمرکز استفاده کنید از چند نور با زاویه مختلف بر روی اجناس بهره مند شوید.

برای قفسه ها و شلف های تکی از نورپردازی متمرکز و برای قفسه های عرض تر از نورپردازی خطی بهره ببرید. نورپردازی غالب برای قفسه ها نورپردازی متمرکز و خطی است، به نحوی که نور از بالا روی محصولات تابنده شود. هنگامی که از پنجره ها و روزنه های درون مغازه نور خورشید به داخل مغازه کوچکتان می تابد، علاوه بر جلوه بخشیدن به مغازه باعث می شود که مغازه کوچک پوشاک زنانه شما بزرگ تر به نظر برسد. که بتوانید با مطالعه ی آن علاوه بر ایده گرفتن از مطالب ارائه شده، این امکان را داشته باشید. خودتان برای ایده دکور مغازه تان ایده پردازی کنید. همین حالا با ثبت درخواست در اپ و یا وبسایت «خدمت از ما»، دکور مغازه ایدهآلتان را به واقعیت تبدیل کنید. ایده های برای نورپردازی ویترین و قفسه مغازه بسیارند فقط کافیست تصاویر نورپردازی دکوراسیون مغازه نگاهی بیندازید و از آنها ایده بگیرید. پس شما میتوانید نمونه های آنها را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید. یا مغازه ای که اسباب بازی می فروشد، اگر از رنگ های تیره مانند مشکی استفاده کند، جذابیتی برای کودکان نخواهد داشت و نمی تواند آنها را به داخل مغازه بکشاند. نورپردازی مغازه کوچک لباس یک امر بسیار مهم در بهتر جلوه کردن لباس های زنانه در مغازه کوچک شما است.

مشتریان خانم شما باید در پیدا کردن لباس های خود راحت بوده و گیج نشوند. این نکته که خود مشتری بتواند پوشاک مورد نیازش را از نزدیک بررسی کند و نیازی به کمک شما جهت دسترسی دادن به کالا نباشد، حس رضایت در مشتری را افزایش میدهد. قفسه های کتابی که از هر دو طرف باز هستند، کاربردی و انعطاف پذیرند و شما این امکان را دارید که هم مدل چیدمان و هم اجناس داخل قفسه ها را خیلی راحت بصورت دلخواه تغییر دهید. سعی کنید در فضای داخلی مغازه کوچک پوشاک تان از رنگ های روشن استفاده کنید که این کار باعث می شود دکوراسیون مغازه کوچک لباس و پوشاک شما بزرگ تر به نظر برسد. دکور مغازه کوچک لباس زنانه باید پر نور بوده و از وسایل تزئینی به درستی استفاده شود اگر می خواهید مشتریان زیادی به مغازه کوچک لباس زنانه شما مراجعه کند لازم نیست که حتما اقدام به تهیه فروشگاه های بزرگ کنید و در یک مغازه کوچک هم می توان طوری دکور ویترین را چید که چشم همه را مجذوب خود کند. تنظیم نور ویترین مغازه لباس زنانه علاوه بر اینکه باعث می شود دکوراسیون ویترین مغازه شما بهتر جلوه کند، یک ویترین خیره کننده نیز برای خانم های مشکل پسند به ارمغان می آورد و مطمئن باشید نورپردازی صحیح باعث جذب مشتریان بیشتر حتی در مغازه های کوچک می شود.

امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه ی معماری و تلفیق آن با هنر صورت گرفته است، شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند. اگر صاحب مغازه کوچک لباس هستید، می توانید آن را به مغازه لباس فروشی تبدیل کنید که خانم ها را در یک نگاه مجذوب خودش کند و در بدو ورودش به بوتیک شما، علاوه بر اینکه او را تحت تأثیر قرار می دهد، دیگر در ذهن مشتری یک مغازه کوچک لباس نباشد و چیدمان مغازه کوچک باید طوری باشد که لباس هایتان جلو دو برابر داشته باشند. اگر صاحب مغازه مانتو فروشی کوچک هستید، این امر اهمیتی دوچندان به خود می گیرد. تاثیر شیشه ویترین لباس فروشی در جذب خریداران خانم غیرقابل انکار و امری حرفه ای در طراحی دکوراسیون مغازه لباس و مانتو فروشی ها است. اینکار تاثیر مثبتی ندارد، و در ماقع باعث حواسپرتی و انحراف مشتری از کالا و محصولات میشود. برای طراحی دکوراسیون مغازه کوچک لباس مجلسی زنانه برای جذب مشتری باید به گونه ای طراحی و چیده شود که کسانی که حتی از دم مغازه های کوچک لباس فروشی رد می شوند را کنجکاو کرده و تشویق کند تا سری به داخل مغازه بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید