طراحی دکور مغازه

اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه، توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ای در نوع دیزاین مغازه دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که کالاهای خود را خیلی از نزدیک به هم نچینید و تلنبار نکنید. علاوه بر این، باید از فضای کم درون مغازه حداکثر استفاده را کرد تا بتواند محصولات و کالاهای بیشتری را در معرض دید قرار دهد. است. بر این اساس می توانید برای هر کدام از این موارد فکری جداگانه داشته باشید و طراحی دکوراسیون خود را به قسمت های کوچکتری تقسیم کنید تا کارتان راحت تر شود و دقیقا بدانید که چطور می خواهید دکوراسیون را طراحی کنید. قابل درک است که مطمئن نباشید کدام متخصص را برای طراحی دکور مغازهتان انتخاب کنید؛ به همین دلیل، ما برای شما این امکان را فراهم کردهایم تا با مشاهده پروفایل متخصصان، قیمتهای پیشنهادی و نظرات مشتریان قبلی بتوانید آنها را با هم مقایسه کنید، و بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید به فروشگاه های مانتو فروشی موفق بروید و از طراحی و دکوراسیون آنها ایده بگیرید تا بتوانید فروشگاه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. شما می توانید دکور فروشگاه های مانتو فروشی را بر اساس قسمت های مختلف فروشگاه ها انتخاب نمایید.

پس باید به بهترین شکل انتخاب شود که در این بین اگر از فروشگاه های موفق هم ایده بگیرید، بسیار عالی خواهد بود و می توانید به بهترین شکل این کار را انجام داده و دکور مناسبی را انتخاب نمایید. بلکه او نگاهی کلی به همه ی این موارد خواهد انداخت و اگر ما بین عناصر دکوراسیون تضادی باشد و یا هماهنگی وجود نداشته باشد، ممکن است که وی نظر منفی در مورد دکور شما بدهد. این کار نه تنها جلوهای مدرن به فروشگاه شما میبخشد بلکه به شما کمک میکند فرصت بیشتری برای راهنمایی مشتریان داشته باشید. در هر حال به تصاویر و توضیحاتی که در خصوص هر یک از آن ها ارائه شده است دقت کنید و در صورت لزوم با یک طراح داخلی در خصوص ایده مدنظر تان مشورت داشته باشید. 2.2. سعی کنید برای هر قسمت لوازم آرایشی لوازم تستی (یا همان TESTER) داشته باشید تا مشتریان بتوانند محصولات شما را امتحان کنند و از میان آن ها انتخاب کنند.

مانند طراحی قسمتی برای استراحت که میتوانید در آن از مبلمانها یا صندلیهای کوچک به همراه میز در کنار آنها استفاده کنید تا مشتریها هنگام خستگی، فرصتی برای استراحت داشته باشند. میوه ها خود اشتهای مشتری را برای خرید باز می کنند چه برسد که با آن تنوع رنگ ها و بسته بندی های شیک و براق و چشم پر کن همراه باشند. بهترین رنگ دکور مغازه چه رنگی است؟ علاوه بر نکات گفته در مورد ویترین و چیدمان دکور مغازه، نکته مهم دیگری که به عنوان یک اصل در طراحی داخلی مغازه وجود دارد، سیرکولاسیون و مسیر رفت و آمد مشتریان است. همانطور که گفته شد، مغازهها بنا به کاربری که دارند دکور مختص خود را میطلبند. امروزه مغازه های کفش فروشی وارد نوع جدیدی از دکوراسیون شده اند که می تواند آنجا را به جایی فراتر از صرفا یک مغازه ساده تبدیل کند، دکوراسیون مغازه کفش فروشی به گونه ای طراحی می شود که آن مکان را به نوعی نمایشگاه آثار هنری بدل کرده است.

اگر به فکر راهاندازی یک مغازه برای کسبوکار خود هستید، اولین و مهمترین موردی که باید در مورد آن فکر کنید طراحی دکوراسیون مغازه است. چیدمان فروشگاه شما باید به گونهای باشد که افراد را به سمت کالاهایی که قصد خریدشان را دارد به خوبی هدایت کند. برخی افراد از دکورهای ساده ولی حرفه ای و هنرمندانه استقبال می کنند تا بتوانند هر سال با کمی تغییر و ایجاد دکوری جدید، ارزشمندی مشتریان و اهمیت رضایتمندی و احترام به آنها را اثبات کنند. اگر منطقهای از فروشگاه شما فاقد تنوع است، از یک استفاده کنید تا جلوه جالبتری ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را به مغازه خود جذب کنید. چرا که مشتری بر اساس تنها یک قسمت خاص دکوراسیون فروشگاه تان را تحلیل نخواهد کرد! لحظهای که مشتری پا به مغازه شما میگذارد اولین چیزی که توجه او را به خود جلب میکند فضای داخلی و دکوراسیون مغازه یا فروشگاه شما است. مهمترین نکته ایی که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید بدان توجه نمایید این است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فضای داخل مغازه باید به راحتی مشتریان نیز توجه نمایید. یک ویترین حرفهای و جذاب که توسط طراحان داخلی ماهر دیزاین شده باشد؛ میتواند حتی افرادی که قصد خرید از مغازه شما ندارند را هم به داخل مغازه جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید