طراحی دکور مغازه

برخلاف برخی فروشندگان که تصور می کنند جنس و کالای با کیفیت و قیمت مناسب در جذب مشتریان کافیست، دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه مهمترین عامل در جذب مشتریان است چون ارائه جنس و کالای با کیفیت یک امر مسلم محسوب می شود. فروشندگان در فروشگاه های موبایل می توانند دیوار های مختلف را به هدفون، انواع قاب، باطری، سیم و کابل و … یکی از موارد مهمی که در جذابیت دکور مغازه پوشاک زنانه شما تأثیر می گذارد، تم انتخابی است. از تم روشن برای مغازه های کوچک و از تم تیره برای مغازه های بزرگ استفاده می کنند هر چند دکور مغازه پوشاک زنانه باید تا حد امکان روشن و دکور مغازه پوشاک مردانه باید تیره باشد. دکور مغازه پوشاک اعم از مردانه و زنانه باید به نحوی طراحی شده باشد که افراد ابتدا جذب ویترین و سپس به داخل مغازه کشیده شوند و در نهایت درصد زیادی از آنها منجر به خرید شود. اصلا دکور مغازه را شلوغ نکنید. اهمیت رنگها را در طراحی دکوراسیون مغازه فراموش نکنید. بکارگیری کفپوش های چوبی نیز، در کف دکوراسیون موبایل فروشی پیشنهاد می شود. از همین رو، پیشنهاد می کنیم از رنگ های عمومی و همه پسندی مثل سفید در زمینه فروشگاه خود استفاده کنید.

اختصاص دهند. بکارگیری این ایده در مغازه های کوچک تر، بسیار کاربردی و مهم است و پیشنهاد می شود حتما آن را انجام دهید. پارتیشن ها عناصر مناسبی برای اجرای این ایده هستند. این نظم و ترتیب، نه تنها باعث ترغیب مشتریان برای گشت و گذار در میان کالاهای موجود در فروشگاه می شود، بلکه نظم را در فضای فروشگاه شما به جریان می اندازد و شما کالایی را از قلم نمی اندازید. هدف از مغازه، ارائه کالایی مناسب برای مشتریان است. بسیاری از مواقع به دلیل اینکه نمی توانند به راحتی کالایی که می خواهند بخرند را پیدا کنند مغازه شما را ترک می کنند و این بستگی به نوع طراحی مسیر شما در داخل فروشگاه خواهد داشت. طراحی این موارد بسته به مشاوره و تجربه طراح دکور مغازه پوشاک، نوع مشتریان، سطح لوکس بودن لباس ها و سایر موارد بستگی دارد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که صرفا ساخت یک دکوراسیون لوکس تضمین کننده نیست و باید هارمونی و تناسب کامل بین تمامی اجزا در اجرای دکور مغازه پوشاک وجود داشته باشد.

البته از نورگیری مناسب نباید غافل شوید و سعی کنید همیشه مغازه شما پرنور باشد چرا که با سطح انرژی مشتریان و خستگی چشمان آنان رابطه مستقیم دارد. به بیان ساده، ممکن است شما با تماشای انسان های شادی که از خوردن یک نوشیدنی خاص یا حتی یک نوع روغن گیاهی! تم مورد نظر باید با سطح ارزش لباس ها، نوع مشتریان، محل فروشگاه و سایر موارد سنجیده شود. تا مشتری به راحتی به کالاهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. مسیر مشتری به سمت خرید همان مسیر حرکت اوست: این مورد یکی از جملات معروفی است که برای طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه و مردان بیان می شود. دکور مغازه پوشاک زنانه ارزان بیشتر مناسب فروشگاه هایی است که لباس های ارزان قیمت و یا با برند ناشناخته به فروش می رسانند. همیشه سعی کنید اجناس و قفسهبندی را به گونهای در دکور مغازه بچینید تا در معرض هرچه بهتر دید مشتری باشد، و او بتواند به سادگی انتخاب کند.

استفاده ماهرانه از رنگ در دکوراسیون مغازه، توجه هر رهگذری که از مقابل مغازه شما میگذرد را کاملا به خود جلب میکند. اگر صاحب یک برند هستید و در فضای دیجیتال هم فعالیت دارید، حتما رنگ برندتان باید در طراحی تم و فضای داخلی فروشگاه استفاده شود در غیر این صورت فقط باعث تخریب برندتان خواهید شد. مغازههای مختلف بنابر محصولاتی که ارائه میدهند و میزان تنوع آن، نیازمند ویژگیهای خاصی در دکوراسیون داخلی مغازه خود هستند. تاکتیک دیگری که باید مدنظر داشته باشید این است که شما مسیر را برای هدایت مشتری به جای خاصی استفاده می کنید. می توانید پالت ها را برای هماهنگی با دکوراسیون محل مورد نظرتان رنگ کنید، اما رنگ طبیعی آن ها هم جذابیت خاصی دارد. پالت ها را می توانید با هزینه اندکی تهیه کرده و به عنوان محل قرار دادن اجناس به کار ببرید. هرچه مشتری زمان بیشتری را در فروشگاه شما سپری کرده و مسافت بیشتری را طی کند، شما نیز می توانید فروش بیشتری را انتظار داشه باشید. این ایده جذاب لازم است به دقت برای امکان اجرا، انتخاب بهترین لباس ها جهت نمایش در ویترین یا دکور و همچنین تطابق با سه نکته پیش از دکور که در بخش اول مقاله ذکر شده است بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید