طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه – از مرحله طراحی تا اجرا توسط تیم نوین کابین

است. بر این اساس می توانید برای هر کدام از این موارد فکری جداگانه داشته باشید و طراحی دکوراسیون خود را به قسمت های کوچکتری تقسیم کنید تا کارتان راحت تر شود و دقیقا بدانید که چطور می خواهید دکوراسیون را طراحی کنید. حتی محصولی که شما قصد ارائه و فروش آن را دارید، به طور مستقیم تحت تأثیر رنگ فضای داخلی فروشگاه قرار می گیرد؛ از این رو برای جذب و تحت تأثیر قرار دادن مشتریان در ابتدا و همزمان با طراحی داخلی باید انتخاب رنگ مناسب را در نظر داشته و متناسب با نوع فروشگاه، مشتریان و همچنین نوع محصولی که ارائه خواهید داد، بهترین رنگ ها را برای دیوارها و سایر بخش های مغازه انتخاب کنید. انتخاب دکوراسیون زیبا برای مغازه یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت زیرا مغازه با طراحی داخلی شیک و ویترین زیبا می تواند باعث جذاب بیشتر مشتری ها شود؛ در ادامه این مطلب ایده هایی کاربردی برای طراحی داخلی مغازه های مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم. یکی از ایده هایی که پیشنهاد می کنیم حتما عملی شود، این است که با توجه به فضای مفید فروشگاه خود قسمتی را برای استراحت کارمندان و مشتریانی که به فروشگاه مراجعه کرده اند اختصاص دهید.

زمانی که صحبت از دکور به میان می آید، یعنی اینکه قرار است شما ظاهر فروشگاه خود را به نحوی تغییر دهید تا بتوانید روی نظر مشتریان نسبت به خود تاثیر مثبتی گذاشته و در نهایت کاری کنید که آنها از شما خرید کنند. طراحی فضای داخلی خرده فروشی شما، یک فرایند بدون توقف است که همیشه می توانید آن را تغییر داده و چیزهایی از آن کم یا به آن اضافه کنید تا تجربه خرید و حرکت مشتری را تشدید کنید. اما قاعده سرانگشتی که باید به یاد داشته باشید آن است که صندوق باید در یکی از نقاط توقف طبیعی در فرایند تجربه خرید قرار گیرد که با قصد قبلی توسط شما طراحی شده است. شما هم برای اینکه بهترین طراحی دکور مغازه و خرید لوازم و تجهیزات درست را تجربه کنید؛ مشاوره را اصل و اساس کار خود قرار دهید. با توجه به اولویت برند، رنگ، کیفیت، جنس و غیره قرار دهید. در این بین باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید این دکور را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. شما می توانید به فروشگاه های مانتو فروشی موفق بروید و از طراحی و دکوراسیون آنها ایده بگیرید تا بتوانید فروشگاه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

در کنار استفاده از ایده های فوق سعی کنید یک دکوراسیون شاخص داشته باشید. چگونه دکور یک مانتوسرا یا مانتو فروشی را طراحی کنیم تا بتوانیم نظر مشتریان را جلب کرده و در نهایت کاری کنیم که آنها از ما خرید کنند؟ به عبارت دیگر منظور این جمله این است که هر چقدر مسیر حرکت مشتریان در داخل فروشگاه کوچک یا بزرگ شما جذابتر و حرفه ای تر طراحی شده باشد، احتمال خرید کردن مشتری هم بیشتر خواهد شد. در طراحی دکوراسیون مغازه استفاده بهینه از فضا و تامین نیازهای فروشنده از اولویت ها است از این جهت پیش از هر اقدامی طراح لیستی از نیازها و موارد لازم را با توجه به نوع کاربری تهیه می نماید بعد با توجه به بودجه ای که برای بازسازی یا تغییر دکور فروشگاه در نظر گرفته شده در مورد سبک طراحی، رنگ، نوع متریال در دیوار، کف و سقف مذاکره خواهد شد در ادامه از فاکتور های بسیار حائز اهمیت در طراحی یک مکان تجاری نورپردازی آن است سالهاست که فروشندگان کالا تنها با نورپردازی مناسب ویترین و داخل فضا اجناس را زیباتر نشان داده و در نتیجه افزایش فروش را تجربه می کنند. به عنوان مثال اگر مانتوهایی که می فروشید اغلب رسمی و اداری هستند، پس باید محیطی را طراحی کنید که متناسب با این سبک باشند تا مشتری ها زمانی که وارد فروشگاه شما می شوند، متوجه ارتباط دکوراسیون با اجناس داخل فروشگاه بشوند.

یا به عنوان مثال اگر از مانتوهای خارجی استفاده می کنید، یک دکور مدرن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این قسمت از مانکن هایی خوب استفاده کنید و سعی کنید که بهترین مدل های مانتوهای خود را به تن این مانکن ها نمایید تا مردمی که از بیرون ویترین فروشگاه شما را نگاه می کنند، جذب دکور آن شوند و قصد کنند که وارد فروشگاه تان شوند. همانطور که اشاره شد، شما میتوانید با ایجاد یک فضای صمیمی و با استفاده از طراحیهای جذاب و منحصر به فرد، مشتری را به فروشگاه خود جذب کنید. استفاده از کاغذهای دیواری بافتدار و رنگارنگ و یا حتی پوسترهای سه بعدی چاپی نیز همان تاثیر را بر روی فضای کوچک شما میگذارد، این در حالی است که همزمان به فضای خود بافتها و الگوها، چشم نوازی میافزایید. سعی کنید به تعداد لازم از مانکن هایی در محیط فروشگاه استفاده کنید که به این شیوه بتوانید جذابیت محیط مانتوسرای خود را زیاد کنید. اینگونه می توانید تناسب رنگ محیط داخلی فروشگاه را با مانتوها هماهنگ کنید که این به زیبایی فروشگاه شما بسیار کمک خواهد نمود. هر فروشگاه دارای قسمت های مختلفی از جمله اتاق پرو، پیشخوان پرداخت، قسمت فروش، جایگاهی برای نشستن مشتریان، جایگاهی برای ایستادن مشتریان، جایگاهی برای قرار گرفتن مانتوها و …

دیدگاهتان را بنویسید