طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه – از مرحله طراحی تا اجرا توسط تیم نوین کابین

پس از زیبایی و مدرن بودن که از عامل های مهم در طراحی دکوراسیون تجاری هستند، رفع نیاز مشتری و دسترسی آسان از مهمترین موارد هستند که باید به آن ها توجه کرد. البته توجه داشته باشید که این کار برای کاربردی بودن و رفع نیاز مشتری در مغازه بوده و به عنوان یکی از مواردی است که باعث افزایش مشتری میشود. توجه داشته باشید که امروز وجود قفسهها درمغازه نکته بسیار مهمی برای جذب مشتری محسوب میشود. در صورتی که دکوراسیون ویترین برای مشتری جذاب باشد او را به بازدید از داخل مغازه ترغیب می کند. حال که طول مسیر حرکت مشتری را در فروشگاه افزایش داده و توقف های او را نیز بیشتر کرده اید، قاعدتا باید امکان خرید بیشتر برای او را نیز فراهم کنید. این کار تاثیر فراوانی بر روی بیننده می گذارند و ذهن او را تحت تاثیر قرار می دهند. مخصوصاً استفاده از رنگ های شاد و متنوع در ویترین مغازه پوشاک زنانه و مانتو فروشی ها، جذابیت مغازه را بیشتر می کند. این حالت، چشم بیننده را مجبور به حرکت میکند و باعث میشود که او، بیشتر محصولات به نمایش درآمده داخل ویترین را ببیند. پس از ورود به مغازه اگر فرد بتواند به راحتی تمامی نمونه اجناس را ببیند و یکی از آن ها را انتخاب کند، آن زمان است که بهترین نتیجه از طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را خواهید داشت.

٭ نحوه به نمایش گذاشتن اجناس و مبلمان داخل مغازه از دیگر نکات مهم در دکوراسیون مغازه پوشاک است : با انجام درست اینکار به راحتی می توانید دکوراسیونی لوکس و دنج را برای مشتریان ایجاد کنید. در صورتی که ابعاد و متراژ مغازه به اندازه کافی بزرگ است این اصل سیرکولاسیون را به گونه ای تعبیه کنید تا مشتریان از یک سمت وارد و از سمت دیگر خارج شوند.در این حالت مشتریان به راحتی در مغازه به گشت و گذار می پردازند و در فضای مغازه می چرخند و این گونه است که دکور مغازه نقش مهمی در بهتر دیده شدن ویترین و کالاهای چیده شده ایفا می کند و فروش بالاتر می رود. طبق بررسیهای انجامشده توسط متخصصان طراحی دکوراسیون مغازه، تقریبا تمام مشتریان پس از ورود به مغازه خودبهخود به سمت راست حرکت میکنند. مغازه مانند منزل مسکونی نیست که بتوان دکورهای کلاسیک را طبق سلیقه خود به کار برد. راهحل طلایی این است که مغازه را به بخشهای کوچک تقسیم کنید و مبلمان را طوری بچینید که حس صمیمیت را منتقل کند. حائز اهمیت برای والدین نیز توجه کنید.

برای مثال استفاده از رنگ های خنثی در دیوار ها یکی از ویژگی های اصلی فروشگاه های پوما است. طراحی دکوراسیون فروشگاه و بوتیک شیک و مدرن نقش بسیار حائز اهمیتی در جذب و انتخاب صحیح و رضایت مشتری دارد.اولین نکته برای طراحی فروشگاه ، توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت بسیار زیادی در نوع طراحی دارد.دومین نکته توجه به دو بخش مجزای دکوراسیون داخلی فروشگاه و همچنین طراحی ویترین (بوتیک و مغازه ) آن است ، که باید هریک را با برنامه ریزی و اعمال نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود. نیاز امکان خرید تمامی موارد مورد نیاز یک آقا را فراهم می کند. علاوه بر این می توانید از رگال و قفسه بندی برای قرار دادن روسری و شال ها استفاده کنید. در طراحی دکور داخلی مغازه پوشاک بچه گانه علاوه بر رعایت نکاتی که موجب .جلب. مغازه پوشاک مردانه را زمانی خواهید دید که بتوانید تمامی محصولات خود را به شکلی درست و با تنوع زیاد به نمایش بگذارید. دکور مغازه کوچک لباس زنانه باید پر نور بوده و از وسایل تزئینی به درستی استفاده شود اگر می خواهید مشتریان زیادی به مغازه کوچک لباس زنانه شما مراجعه کند لازم نیست که حتما اقدام به تهیه فروشگاه های بزرگ کنید و در یک مغازه کوچک هم می توان طوری دکور ویترین را چید که چشم همه را مجذوب خود کند.

دکور مغازه اگر کمی با دقت و هوشمندانه طراحی شود، میتواند مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. اگر نورپردازی یک ویترین مناسب باشد میتواند مشتری را از فاصله دور به خود جذب کند. پس بهتر است به طراحی و نحوه قرار گیری اجناس و ترکیب رنگ ها و فضاسازی مناسب آن توجه کافی داشته باشیم. با نورپردازی هایی که بر روی اجناس ایجاد میشود مشتری میتواند با وضوح بالاتری اجناس را دیده و خرید نماید. که در بالای آینه یا روی سقف می توانید قرار دهید. همچنین آینه ها نیز بی تأثیر نیستند و تا حدودی این حس را ایجاد می کنند. همه ما می دانیم که اغلب آقایان در خرید سعی می کنند که تمامی کالاها را از اولین مغازه تهیه کنند. اگر پشت صندوق یک دیوار وجود دارد، میتوانید از فضای روی این دیوار نیز برای جلب توجه مشتریان به کالاهای مهم استفاده کنید، تا زمانی که در صف هستند، به محصولات روی دیوار دقت کنند. و استفاده از طرح های شلوغ و رنگی باعث سر درگمی مشتریان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید