طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه – از مرحله طراحی تا اجرا توسط تیم نوین کابین

تمرکز زیادی روی طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه هر دو بخش داخلی و بیرونی داشته باشیم. این مغازه ها یا به گونه ای هستند که تمامی این کفش ها را در خود دارند و یا روی یکی از آنها، مثلا کفش های مجلسی زنانه، تمرکز کرده اند. در استفاده از رنگ در طراحی قفسه ها اغراق نکنید ، زیرا این امر باعث منحرف شدن مشتری از محصول یا محصول خود می شود. عده ای از طراحان مغازه سعی می کنند یک ویترین بزرگ با نور پردازی شیک طراحی کنند و تاکید دارند فقط تعداد محدودی از محصولات، پشت ویترین گذاشته شود، تا بیشتر جلب توجه کند و حس کنجکاوی را برانگیخته کند. در طراحی نمای مغازه نکته های مهمی باید رعایت شود تا شما بتوانید فروش مورد نظر خود را داشته باشید و در کسب و کار خود موفق باشید، از این رو کمک گرفتن از بهترین طراحان دکوراسیون داخلی و استفاده از خدمات مشاوره دکوراسیون داخلی آنلاین در چنین مواردی به شدت توصیه میشود. با بررسی انواع مختلف طراحی نمای مغازه و فروشگاه های مختلف می توانید نسبت به نوع کسب و کار خود یک نمای شیک را برای مغازه خود انتخاب کنید. طراحی دکور باید به گونه ای انجام شود که مشتریان فضای کافی برای رفت و آمد و توقف برای بررسی و نگاه کردن کالاها را داشته باشند.

اگر تمایل دارید در استان های شمالی کشور از قوانین و ایدههای دکور کردن مغازه برای جذب مشتری بیشتر در زمان طراحی دکوراسیون و ایجاد تغییر در فروشگاه یا مغازه خود استفاده کنید توصیه می کنیم که حتما در زمان طراحی دکوراسیون داخلی در رشت و مازندران و یا بازسازی ساختمان در گیلان از نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم استفاده نمایید تا یک فضای دنج و دلپذیر که می تواند احساس خوشایندی در افراد به وجود بیاورد، در اختیار داشته باشید. شما میتوانید با انتخاب تعدادی کمی از برترین کالاها و محصولات خود، ویترینی بسیار جذاب و ساده طراحی کنید و تأثیر بسیار زیادی را به مشتریان خود اعمال کنید. به عبارت دیگر در صورت وجود فضای لازم، میتوانید یک طرف مغازه را با زمینه رنگی متفاوت از قسمت دیگر چیدمان دهید. در واقع کوچکی و متراژ کم در هر فضایی سبب می شود تا چیدمان و طراحی با چالش های زیادی مواجه شود و یا امکان جای دادن همه حوزه های ضروری وجود نداشته باشد در چنین مکان هایی استفاده بهینه از امکانات موجود و طراحی متناسب با مبلمان چند منظوره و سفارشی در اولویت قرار می گیرد و می تواند برکارایی و زیبایی فضا بیافزاید همین امر می باشد که احساس رضایت را در کاربران مغازه و فروشگاه به وجود می آورد.

نظم داشتن دکور مغازه و نحوهی چیدمان محصولات در قفسهها، نیز یکی از فاکتورهای مهم در دکور مغازه لوازم آرایشی است. در طول یک روز ممکن است عده ی بسیار زیادی از جلوی مغازه شما عبور کنند اما تمام آنها به داخل مغازه نمی آیند و تمام کسانی که به داخل مغازه می آیند اقدام به خرید نمی کنند؛ با استفاده از طراحی مغازه و طراحی جذاب دکور و نمای مغازه می توانید عده بیشتری را به سمت خرید از مغازه خود جذب کرده و با یک ارتباط قوی بین مشتری و مغازه، شانس بیشتری در فروش محصولات خود داشته باشید. همچنین کالاهای موجود در مغازه خود را به گونهای بچینید که مشتری بتواند تمام موارد مورد نیاز خود را تهیه کرده و از مغازه خارج شود. هستید و تمایل دارید از آنها در زمان طراحی دکوراسیون و ایجاد تغییر در فروشگاه یا مغازه خود استفاده نمایید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ایستافرم مدل و متریال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. اهمیت نما ی مغازه از ان جهت است که در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را داشته باشیم.

بهتر است لباس ها را در قفسه ی بوتیک روی هم بچینید یا بالا تر از سطح زمین قرار دهید. لازم نیست ویترین را از تمامی اجناس داخل مغازه اشباع کنید و موجب شلوغ دیده شدن اجناس شوید. اگر مغازه دار هستید و می خواهید بهترین رنگ دکور مغازه را برای خودتان انتخاب کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به دنیای رنگ ها وارد شوید و اصول استفاده از آنها را باهم بررسی کنیم. ساکن هرکدام از شهرهای ایران عزیز که باشید، هدف و تلاش «خدمت از ما» بر ایجاد بستری بوده تا شما در هر نقطه از کشور بتوانید درخواستتان برای طراحی دکور مغازه و خدمات دیگر را ثبت کنید. از آنجایی که چشم بیشتر ارتفاع را می بیند. هزینه ترمیم و تغییر دکور و ویترین مغازه به شکل جداگانه محاسبه می شود. هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. برای مثال در فروشگاه های لباس، طراحی اتاق پرو های مجهز، راحت و ایمن که نور پردازی متناسبی نیز داشته باشند تا مشتری بتواند با فراغ بال و دقت لازم، لباس مورد نظر را در تن خود دیده و تصمیم به خرید یا نخریدن آن بگیرد مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید