قیمت دکوراسیون مغازه در بازار آنلاین خدمت از ما

یکی دیگر از تکنیکهای مورداستفاده برای بلند به نظر رسیدن سقف، نصب پردههای عمودی از سقف تا کف اتاق است. شاید اگر از کنار چند تا از این مغازه ها عبور کنید و یا حتی از اجناس آن ها دیدن نمایید به این نتیجه برسید که اجناس شما از جذابیت و کیفیت بیشتری برخوردار می باشند. برای فروش اجناس ارزانقیمت و بهصورت انبوه به مخاطبان بیشتر، بهتر است از ویترینهای تا حدی سادهتر که اجناس بیشتری از مدل اجناس درون مغازه در آن چیده شده است استفاده کنید. همچنین توصیه میشود که هر هفته یا بهطور منظم بخشی از چیدمان تغییر کند تا برای مشتریان تکراری نشود. چراکه نحوه چیدمان محصولات هم در طراحی دکوراسیون مغازه از اهمیت خاصی برخوردار است. تحقیقات نشان داده است که افراد، بهویژه خانمها،راهروهای شلوغ و برخورد با دیگران در اين راهرو را دوست ندارند.پس بايد اطمینان حاصل کرد که فضای کافی برای مشتریان در بین راهروها وجود داشته باشد. برای مثال دکور مغازه پوشاک زنانه با استفاده از المان های تاثیرگذار که مورد توجه خانم ها قرار می گیرد انجام می شود. همچنین دسته بندی مناسب محصولات در دکوراسیون مغازه نه تنها تأثیر زیادی در فروش بیشتر دارد بلکه به مشتری کمک می کند تا به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را در فروشگاه شما بیابد.

در دکوراسیون مغازه ، در ابتدا باید به نوع صنف مغازه توجه داشت تا با توجه به آن بتوان دکوراسیون جذاب و گیرایی انجام داد؛ مثلا برای دکوراسیون و طراحی مغازه پوشاک ، باید نکاتی را مدنظر قرار داد. کاری که شما باید انجام دهید این است که مسیر حرکت مشتری را با طراحی دکوراسیون مغازه تنظیم کنید. دکوراسیون مسکونی ، تجاری، اداری و اصناف مختلف، با یکدیگر متفاوت است و هرکدام با توجه به شرایط خاص خود، چیدمان منحصر و متفاوتی را میطلبند. این نام اگر با طرح خاصی همراه باشد، می تواند بیشتر در یاد ها باقی بماند. هرچه مشتری زمان بیشتری را در فروشگاه شما سپری کرده و مسافت بیشتری را طی کند، شما نیز می توانید فروش بیشتری را انتظار داشه باشید. همان طور که گفتیم، نورپردازی نقشی اساسی در بهتر کردن ظاهر فروشگاه شما در چشم مشتریان دارد. اجناسی که در اين سمت قرار دارند و اولین نگاههای مشتری به آنها میافتد تأثیر قابلتوجهی روی دید کلی مشتری نسبت به مغازه و دکوراسیون مغازه خواهد داشت. نصب عمودی قفسههای مختلف روی دیوار، باعث میشود که سقف بالاتر از حد ممکن به نظر برسد. اما برای دکوراسیون یک فروشگاه پوشاک که محصولات آن شال و روسری زنانه است، دیگر اکتفا کردن به چنین باکس های کوچکی برای نمایش اجناس منطقی به نظر نمی رسد.

چیزی که باعث می شود برندها متمایز از دیگر فروشگاه ها به نظر بیایند نیز همین است. از همین رو، پیشنهاد می کنیم از رنگ های عمومی و همه پسندی مثل سفید در زمینه فروشگاه خود استفاده کنید. از اﯾﻦ رو ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻋﻨﺎﺻﺮ در ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻣﺪ ﻧﻈﺮ ﻃﺮاﺣﺎن قرار گرفته و برای هر عنصر، نقش و شخصیتی مناسب انتخاب گردد. رنگ های اﺻﻠﯽ را ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﺎ ﺳﺎﯾﻪ ﻫﺎی ﺧﻮدﺷﺎن آﻣﯿﺨﺖ ﺗﺎ ﮐﻨﺘﺮاﺳﺖ ﭼﻨﺪ رﻧﮓ ﺗﯿﺮه و روﺷﻦ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺗﻮن رﻧﮕﯽ اﯾﺠﺎد ﺷﻮد. پس از اینکه متوجه شدید مشتری شما به کدام سمت تمایل دارد، باید مسیری را برای هدایت مشتری به سمت بازدید سایر اجناس فراهم کنيد. ببینید مشتری به محض ورود به مغازه کدام دیوار را می بیند، همان دیوار را متفاوت و جالب رنگ کنید و از الگو ها و بافت های جذاب بهره ببرید. مسیر را طوری طراحی کنيد که محصولات شما به بیشترین حد ممکن در معرض دید مشتریان قرار گیرند.

به دیوار قدرت در دکور مغازه پوشاک اهمیت زیادی بدهید: دیوار قدرت یا Power Wall به دیواری می گویند که مشتریان به محض ورود به داخل مغازه برای بررسی بیشتر اجناس با آن روبرو می شوند. با بررسی انواع مختلف طراحی نمای مغازه و فروشگاه های مختلف می توانید نسبت به نوع کسب و کار خود یک نمای شیک را برای مغازه خود انتخاب کنید. اگر شما انرژی بسیار زیادی را صرف طراحی داخلی یک فروشگاه کرده باشید، ولی توجهی به نورپردازی مناسب آن نشان ندهید، زیاد موفق نمی شوید. در این مقاله قصد داریم که شما را با 7 روش اقتصادی و کم هزینه آشنا کنیم که با به کارگیری آنها، میتوانید رنگ و رویی تازه به مغازهتان ببخشید. اولین قسمتی است که مشتری با آن مواجه می شود و در آن قدم می گذارد . میتوان با نورپردازی مناسب، جلوه بیشتری به اجناس بخشید و بیشتر آنان را در معرض دید قرار داد. الگوهای اجرای دکور مغازه با توجه به نوع حرفه، تعداد محصولات و اندازه مغازه ارتباط دارد. دکوراسیون مغازه نیز با توجه به موقعیت خاصش، سلیقه و ظرافت خاصی را میطلبد. برای اینکه محیط از یکنواختی خارج شود، از وسایلی مانند گلدان و کوسن با رنگهای شاخص بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید