مدلهای بسیار شیک از دکوراسیون مغازه و پوشاک در اصناف مختلف

بنابراین در این مقاله قصد داریم در رابطه با ایدههای دکور کردن مغازه برای جذب مشتری مطالب و نکات مفیدی را برایتان ارائه دهیم. این نکات برای بیشتر مغازهها مشترک تلقی میشود و در نظر نگرفتن هر کدام از آنها میتواند باعث جلوگیری از رسیدن شما به نتیجه مثبت شود. رنگ آبی همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، نماد حس اعتماد و صمیمیت است و باعث می شود که مشتری با آرامش بیشتری بتواند در مغازه شما حضور پیدا کند و با خیال راحت به بررسی محصولات دلخواه خودش بپردازد. اگر مغازه کوچکی در اختیار دارید که یک بالکن یا انبار کوچک در طبقه بالا در دسترس دارد و نوع مشتریان و اجناس شما امکان رفت و آمد و آوردن یک جنس جدید را فراهم می کند شرایط شما با فروشگاهی که هیچ گونه انبار یا فضای نگهداری جانبی در اختیار ندارد و یا مغازه بزرگی که پشت فروشگاه را به انبار اختصاص داده است کاملا متفاوت است. البته لازم به ذکر است که در این بین نکاتی وجود دارد که از اهمیت چشمگیر و بالایی برخوردار است. جایگاه ویترین درطراحی نمای مغازه، مهم است و سعی کنید نمایی زیبا و چشمگیر داشته باشید در طراحی نمای تجاری در نظر گرفتن یک ویترین مناسب ، با توجه به محصولات درونی فروشگاه اهمیت ویژهای دارد.

بنابراین پس زمینهای که برای دکوراسیون مغازه خود در نظر میگیرید تأثیر بسیار زیادی بر روی بیشتر به چشم آمدن کالاها و محصولات موجود در مغازه شما دارد. در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ نکته بسیار مهمی برای جلب توجه مشتریان بیشتر به شمار میرود. بنابراین بر اساس نوع کاربری مغازه مورد نظر شما، نوع دکور کردن متفاوت میباشد. البته این موارد بر اساس ابعاد و همچنین نوع کاربری مغازه میباشد. علاوه بر آن اغلب مغازه دار ها باید توجه بسیار زیادی به ابعاد مغازه خود داشته باشند. دکور مغازه (فروشگاه)یکی از مهم ترین عامل از جلب توجه و جذب مشتری ره داخل مغاره است.برای همین صاجبان فروشگاه ها و مغازه نهایت تلاششون این باشد که بهترین دکور را برای بهتر شدن جذب مشتری درست کنند.محصولات فروشگاه و مغازه هم فرقی نمی کند که چی باشد و تفاوتی بین انواع نوع کسب و کار های نیست.در طراحی و دکور مغازه باید دقت بسیاری شود و به بهترین و مجرب ترین طراح ها سپرده شود تا نتیجه بسیار خوبی بگیرید.ایده های خلاقانه و نو کمک زیادی به جذب بهتر مشتری می کند که این عمل به یک طراح دکوراسیون ماهر بر می آید. از این رو بهتر است اطلاعات کاربردی در این زمینه داشت که در این متن به مهمترین آنها شاره خواهیم کرد.

بهتره این موضوع رو با بررسی چندتا عکس و تقسیم دکورها به چند دسته بندی مجزا، مورد بررسی قرار بدیم. قرار دادن کالايی خاص و جذاب در انتهای دکوراسیون مغازه مشتری را برای رفتن تا انتهای مسیر تشویق میکند. برای مثال، نشان دادن ویترین فروشگاه با قرار دادن المان ها و شاخص های خیاطی مانند نخ و سوزن های دکوراتیو یا قیچی، به طور غیر مستقیم مفهوم مورد نظر را انتقال می دهد. خلاقیت در طراحی ویترین می تواند به عنوان یک عامل کلیدی، بخش مهمی از هزینه های ساخت دکور را مدیریت کند و با یک ایده جذاب، به کسب و کار شما رونق دهد. اولین نکتهای که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که ویترین مغازه باید نشان دهنده کالاهای ارائه شده باشد. اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه، توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ای در نوع دیزاین مغازه دارد.

این موضوع بر اساس شرایط فرهنگی و نیاز مشتریان کاملاً متفاوت در نظر گرفته میشود. به عنوان مثال طلافروشان برای جلوه بیشتر اجناس خود بهتر است زمینههای متفاوت مانند سیاه و سفید را در نظر بگیرند. اما در مقابل مزونهای لباس عروس، بهتر است کمتر از رنگ سفید برای زمینه استفاده کنند. 2.5. حتما در مغازه خود از چندین آینه در طرح ها و قالب های مختلف استفاده کنید. اما اگر فروشگاه شما پنجره ای به بیرون ندارد و شما هم برای ایجاد کردن آن مجاز نیستید، می توانید پنجره های کاذب نصب کنید. می توان روی دیوار های جدا کننده پنجره نصب کرد تا علاوه بر مجزا کردن فضاها، مغازه بزرگتر و دلبازتر هم دیده شود. برای مثال در قسمت تلفن های همراه، گوشی های اپل در ردیف اول، سامسونگ در ردیف بعدی و … زمانی که مشتریان وارد مغزه شما میشوند، حتما به مسیری که برای رسیدن به کالاهای مورد نظر خود انتخاب میکنند توجه کنید. دکور مغازه برای صاحبان مغازه به عنوان یک نکته اساسی و پایه در بازار رقابتی کسب و کار در نظر گرفته میشود. از طرف دیگر برای سهولت کار فروشندگان همه چیز باید در سر جای خود قرار بگیرد. پس برای طراحی و چیدمان مغازه ی کیف و کفش فروشی باید دقت و توجه زیادی را به کار ببرید تا خانم ها به مغازه ی شما جذب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید