مدلهای بسیار شیک از دکوراسیون مغازه و پوشاک در اصناف مختلف

مثلا می توانید رنگ های سبز روشن یا آبی را با رنگ های خنثی نظیر سفید، خاکستری یا بژ تلفیق کنید. اجازه بدهید مشتریانتان سلیقه خاص شما را در طراحی ویترین و انتخاب اجناستان با یک نگاه درک کنند و بعد برای خرید ، قدم به درون مغازه بگذارند… اگر مانتوهایی که در فروشگاه برای فروش قرار می دهید اغلب در طیف های رنگی خاص هستند، می توانید دکور فروشگاه را بر همین اساس انتخاب کنید و هر قسمت از فروشگاه را با توجه به رنگ مانتوها انتخاب کنید. طبق آمارها بسیاری از افراد به دلیل دکوراسیون خاص یک رستوران دوباره به آن رستوران می روند. به عنوان مثال رنگهای گرم مانند زرد، نارنجی و قرمز باعث میشود افراد فکر کنند اتاق گرمتر از حد واقعی است. یا به عنوان مثال اگر از مانتوهای خارجی استفاده می کنید، یک دکور مدرن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. هر فروشگاه دارای قسمت های مختلفی از جمله اتاق پرو، پیشخوان پرداخت، قسمت فروش، جایگاهی برای نشستن مشتریان، جایگاهی برای ایستادن مشتریان، جایگاهی برای قرار گرفتن مانتوها و … می توانید در فضای نشستن چند ژورنال هم قرار دهید. همچنین در مورد این موضوع صحبت می کنیم که اصلا رنگ دکور مغازه چه اهمیتی در جلب توجه مشتریان و کشاندن آنها به داخل مغازه دارد و چطور می توانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

همچنین این دکوراسیون باید گونه ای باشد که حتی به خاطر چیدمان هم که شده، بچه ها پدر و مادر شان را وادار به خرید از این مغازه کنند. البته این را در نظر بگیرید که در آینده ممکن است رنگ های دیگری را هم اضافه کنید که در این صورت ممکن است کمی با مشکل رو به رو شوید. از این که تابلوهای تبلیغاتی واضح و جذابی دارید، مطمئن شوید یا حتی میتوانید میز فروشی خارج از ویترین فروشگاه قرار دهید تا مشتریان از نمونه و تستهای رایگان بهرهمند شوند. که در بالای آینه یا روی سقف می توانید قرار دهید. است. بر این اساس می توانید برای هر کدام از این موارد فکری جداگانه داشته باشید و طراحی دکوراسیون خود را به قسمت های کوچکتری تقسیم کنید تا کارتان راحت تر شود و دقیقا بدانید که چطور می خواهید دکوراسیون را طراحی کنید. در این قسمت از مانکن هایی خوب استفاده کنید و سعی کنید که بهترین مدل های مانتوهای خود را به تن این مانکن ها نمایید تا مردمی که از بیرون ویترین فروشگاه شما را نگاه می کنند، جذب دکور آن شوند و قصد کنند که وارد فروشگاه تان شوند.

چیدمان فروشگاه شما باید به گونهای باشد که افراد را به سمت کالاهایی که قصد خریدشان را دارد به خوبی هدایت کند. استفاده از این رنگ در دکوراسیون باعث می شود که مشتریان حس خوبی داشته باشند و تغییرات مثبتی در رفتار و انرژی آنها ایجاد شود. به تصویر جذاب زیر دقت کنید، ممکن است این دکوراتیو لانه زنبوری که به عنوان یک استند گل و گلدان استفاده شده، با اکسسوری های متفاوت پر شود. به عنوان مثال در طراحی دکوراسیون داروخانه، سرعت خدماتدهی و راحتی مشتری و دسترسی به محصول بسیار حائز اهمیت است. دسته بندی محصولات در دکوراسیون مغازه به مشتری کمک میکند تا بهراحتی بتواند محصول موردنظر خود را در پیدا کند، و این موضوع موجب افزایش فروش شما میشود. بهتر است که مغازه را به چندین بخش تقسیم، و اجناس را در هر ردیف دستهبندی کنید تا محصولاتی که در یک دسته قرار میگیرند، در یک ردیف باشند. برای مثال اگر فروشگاه شما مربوط به اسباب بازیهای کودکان است، لازم است از رنگهای شاد و روشن استفاده کنید تا توجه کودکان در هر سنی را به خود جلب کند. شما می توانید به فروشگاه های مانتو فروشی موفق بروید و از طراحی و دکوراسیون آنها ایده بگیرید تا بتوانید فروشگاه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

پس باید به بهترین شکل انتخاب شود که در این بین اگر از فروشگاه های موفق هم ایده بگیرید، بسیار عالی خواهد بود و می توانید به بهترین شکل این کار را انجام داده و دکور مناسبی را انتخاب نمایید. برای این کار وقت بگذارید و به تک تک فروشگاه های موفق سری بزنید و ببینید که طراحی آنها چگونه بوده است. اما فروشگاههایی که کالاهایی با کیفیت بالا عرضه می کنند باید فضایی را داخل فروشگاه ایجاد کنند که نماینده بخشی از خصوصیات برندشان باشد. به عنوان مثال با بررسی رفتار صد مشتری در می یابند که عده زیادی از آنان علاه بر خرید کفش، جوراب نیز خریداری می کنند و این اطلاعات کمک بسیار ارزنده ای برای طراحی مغازه است تا چیدمان محصولات به درستی صورت پذیرد. علاوه بر نکات گفته در مورد ویترین و چیدمان دکور مغازه، نکته مهم دیگری که به عنوان یک اصل در طراحی داخلی مغازه وجود دارد، سیرکولاسیون و مسیر رفت و آمد مشتریان است. به این دلیل که رنگ های روشن فضا را بزرگتر نشان می دهد و علاوه بر آن جز رنگ های پر نفوذ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید