چند راه کار ساده دکور مغازه خود را بهینه کنید

نوین کابین با تکیه بر دانش مهندسین، ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحان و استادکاران با تجربه و زبده و کارگران زحمت کش و پر تلاش خود آماده رساندن خدمات در زمینه ی طراحی، ساخت و اجرای دکور و کابینت سازی برای منزل، مغازه، فروشگاه، امور صنعتی و… به همین دلیل مغازهها و فروشگاهها میتوانند ویترین خود را با خیال راحت پر کنند تا در نتیجه آن فروش بیشتر داشته باشند، اما بوتیکها نباید ویترین شلوغ داشته باشند. آنها در فروشگاه چقدر وقت میگذرانند و چکار میکنند. یا مثلاً اگر فروشگاه دستگاه بازی دارید میتوانید سی دی بازیها را در کنار کنسول بازی قرار دهید. به انگشترهای قرار گرفته بر روی جعبه ها بنگرید که چگونه از اجناس موجود در مغازه خبر می دهد. به طور کل در تمامی مدل ها ضد ضربه و خش بوده و در نوع خاص ضد ضربه که تولید کرده ایم شیارهایی بهش اضافه میگرددکه مقاومت بیش از پیش خواهد داشت. هنگامی که قصد خرید کالایی خاص را داریم به دنبال یک فروشگاه با ظاهری خاص میگردیم یا لحظه اولی که به یک مغازه وارد میشویم، دکوراسیون مغازه در اولین نگاه توجه ما را به خود جلب میکند.

اما به طور کلی هم ویتیرین و هم نوه چیدمان و قفسه بندی برای کالا باید به گونه ای باشد که در عین شاخص و جالب توجه بودن، باعث شلوغی بصری مغازه نشود. رنگ آمیزی یک دیوار در یک مغازه کوچک با رنگی جسورانه، روشی مقرون به صرفه و مؤثر است که نه تنها تنوع و درخشش را در خود جای میدهد بلکه باعث بزرگتر دیده شدن آن نیز میشود. این طرح محصولات را بیشتر از قبل در معرض دید قرار میدهد و توجه عده زیادی را جلب میکند. به همین علت دکور مغازه می تواند با توجه به طیف مشتری ها انتخاب شود. در طراحی ویترین مغازه باید به این نکته توجه کرد که دکوراسیون فضای تجاری و محل نمایش محصولات محدود به باکس ها و استند های قرار گیری اجناس یا مانکن های لباس بر تن نیست! شرکت سورنا با توجه به نظرات و تجربیات شما از طراحان خود می خواهد تا طرحی بروز، خلاقانه و ایده آل را برای شما طراحی کنند. با کمک کارمندان خود باید رفتار مشتری در مغازه را زیر نظر داشته باشید.

و در غیر اینصورت حتما از درب های بزرگ شیشه ای که فضای مغازه کاملا دیده شود استفاده کنید. زمانی که میخواهید تخفیفهای خاص اعمال کنید این چیدمان مناسب است. چیدمان هندسی: با استفاده از قفسهها، ستونها و سبکها و مدلهای خاص روی سقف میتوانید یک طرح هندسی زیبا ایجاد کنید که جذابیت و کاربرد را در کنار هم داشته باشد. با این عوامل میتوانید در عین کاهش هزینه ویترین مشتری را جلب کنید. چیدمان خطی: در این چیدمان قفسهها را در ردیفهای خطی میگذارید تا رفت و آمد راحتتر باشد. رفته رفته تعداد خریدارانی که گوشی تلفن را برمی دارند یا لپ تاپ را روشن میکنند تا چیزی بخرند، افزایش مییابد. فروشگاه یا مغازه شما باید قفسهها و دسته بندیهای مرتب و منظم داشته باشد تا مشتریها بدانند هر چیزی را کجا پیدا میکنند. چیدمان دایره: در این چیدمان قفسهها و کمدها را به شکلی طراحی میکنید که یک دایره در فروشگاه ایجاد شود. حتی میتوانید استراتژی کاربردی بیشتری داشته باشید و جورابها را در کنار کفشهای قرار دهید. ایجاد فضای معطر و مطبوع: در صورتی که فضای خرید عطرآگین و معطر باشد مشتری رغبت بیشتری به خرید پیدا میکند. از سوی دیگر دکور خاص بوتیکها با وجود خلوت بودن هزینه بیشتری در پی دارد.

فراموش نکنید که مشتری قبل از اینکه وارد مغازه شود و بخواهد که اجناس شما را نگاه کند، در ابتدا این دکور مغازه است که نظر او را به خود جلب می کند. به نورپردازی دکور ویترین و قفسه مغازه تان تافت نزنید! در واقع دکوراسیون داخلی فروشگاهها علاوهبر استراتژیهای تبلیغاتی از طریق تخفیف و تبلیغات، افراد را به ورود و ارتباط جزئی یا عمیق به مجموعهای که دارید جذب میکند. در این حالت مشتریان میدانند که وقتی به فروشگاه وارد میشوند، باید جلوی درب ورودی یک سبد بردارند و به ترتیب از کنار هر قفسه عبور کنند تا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. در این حالت ظاهری زیبا به مشتری نمایش داده می شود. عطر: چه در صنعت مواد غذایی باشید یا نه، میتوانید با عطر و بو نظر مشتری را جلب کنید. برای طراحی دکوراسیون مغازه و ویترین سعی کنید طراحی مغازه شما متفاوت از مغازههای اطراف باشد، تا بین مغازههای اطراف دیده شود و جلب توجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید