چند راه کار ساده دکور مغازه خود را بهینه کنید

علاوه بر این، باید از فضای کم درون مغازه حداکثر استفاده را کرد تا بتواند محصولات و کالاهای بیشتری را در معرض دید قرار دهد. که موضوع مورد بحث ما در این مقاله نیست. در صورتی که مغازه کوچک شما بیش از حد شلوغ باشد و محصولات و کالاهای خود را در هر گوشه ای از مغازه چیده باشید، برای مشتری خوشایند نیست و به او احساس سردرگمی و خفگی دست می دهد و کوچکی مغازه شما بیشتر در چشم او نمایان می شود. نکته دوم آرایش و چینش اجناس است که مشتریان بتوانند بهتر با محصولات ارتباط برقرار کنند و دستگاه مورد نظر خود را بیابند. در این راستا بهتر است استند ها و میزهای مخصوص را در فروشگاه در نظر بگیریم تا مشتریان دقایقی بتوانند با دستگاه ها کار کنند و به قابلیت هایشان آگاه شوند. برای دیزاین داخلی سوپر مارکت بهتر است ابتدا با توجه به فضای مورد نظر خود، طرح اولیه ای از سوپر مارکت دلخواهتان را ترسیم کنید سپس به صورت مرحله به مرحله و اصولی به طراحی دکوراسیون سوپر مارکت بپردازید و هر کدام از کالاها و اجناس را در محلی مشخص و مناسب قرار دهید. شرکت ما(ifn) یکی از برگترین واردکنندگان پوشاک از کشورهای اروپایی است و به دلیل اینکه به طور مستقیم این کار را انجام میدهد لباس هایی بسیار باکیفیت را با بهترین قیمت به دست مشتری میرساند.

دلیل این امر هم آن است که روز به روز مدل های پیشرفته تر از اجناس الکترونیکی به خصوص تلفن های همراه در بازار ارائه می شود و دارا بودن دکوراسیونی که بتوان به کمک آن این اجناس را به خوبی و به طور کامل به مشتریان نشان داد، باعث ماندگاری مشتریان و افزایش فروش در این گونه فروشگاه ها می شود. در طراحی دکور مغازه به خصوص ویترین خلاقیت و نوآوری به خرج دهید، میتوانید قفسهها را با شکل هندسی کالایی که ارائه میدهید، طراحی کنید؛ مثلاً دکور مغازه کیف و کفش را با قفسههای کیف و کفش طراحی کنید. در دکور مغازه توجه به جلوه های بصری و زیبایی، طیف رنگی، مصالح دکوراسیون ویترین و نور مناسب از مهم ترین موارد است. پس باید به گونه ای طراحی شود که در بین مغازه های اطراف جلوه بیشتری داشته باشد و مشتری را به خود جذب کند. توجه داشته باشید 75 درصد از افرادی که وارد سوپر مارکت می شوند به سمت راست خود نگاه می کنند بنابراین بهتر است کالاهای فروش ویژه و جذاب تر را در قفسه های موجود در سمت راست سوپر مارکت بچینید.

جالب است بدانید اکثر مشتری ها حین ورود به مغازه به سمت راست خود نگاه می کنند. ولی با این حال باز هم موفق به جذب مشتری نبوده اند. در بسیاری از مغازه ها یا فروشگاه ها دیده می شود که از بهترین و شیک ترین دکوراسیون که در عین حال گران قیمت هم می باشند، استفاده شده است. مسلما همه افراد در مرحله اول فکر میکنند چه جطور باید یک دکور چشمگیر داشته باشند که در عین شیک بودن خاص و چشم نواز نیز باشد. باید این نکته را در نظر داشت که مدرن و گران قیمت بودن دکوراسیون، باعث جذب مشتری نمی شود. البته به این معنی نیست که مغازه را شلوغ کنید. البته که نمیتوان گفت جدیدترین دکوراسیونها، بهترینها برای مغازه داران هستند. بهتر است این کار را به طراحان دکوراسیون بسپارید تا آنچه برای دکوراسیون مغازه بهتر است را برای شما درست کنند و در نهایت مغازه ای با طرح ها و رنگ بندی های مناسب به شما تحویل دهند. به دیوار قدرت در دکور مغازه پوشاک اهمیت زیادی بدهید: دیوار قدرت یا Power Wall به دیواری می گویند که مشتریان به محض ورود به داخل مغازه برای بررسی بیشتر اجناس با آن روبرو می شوند.

در فضای رقابتی امروز ، تجارت ویترین های فانتزی ، لوکس و دکوراسیون جذاب فروشگاه و مغازه می تواند تأثیر بسزایی در جذب بیشتر مشتری و رونق کسب و کار داشته باشد و اهمیت طراحی یک دکور زیبا ، جذاب و مشتری پسند بر هیچکس پوشیده نیست. در صورت عدم وجود نور کافی در مغازه انتخاب برای مشتری سخت خواهد شد و بنابراین فروش نیز کمتر می شود. دکور مغازه باید برای مشتری و کاربران آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند علاوه بر آن که دسترسی به محصولات مطابق با نوع فعالیت ارائه شده برای کاربران و یا صاحب فروشگاه باید تعریف شده باشد. مهمترین خدماتی که توسط متخصصین با تجربه این شرکت ارائه می شود شامل چیدمان مناسب وسایل مغازه، استفاده از قفسه بندی درست، طراحی سقف کاذب، نورپردازی داخلی به صورت نور مخفی، نقطه ای و یا نور عریض، کف سازی درست، استفاده از کاغذ دیواری های زیبا، چیدمان ویترین و بسیاری موارد دیگر در اجرای دکور مغازه می باشد. بعنوان آخرین نکته، پیشنهاد می شود این سرعتگیرها بطور منظم تغییر کنند تا حس نوآوری و تحول در کسب و کار شما برای مشتریان تکراری، ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید