چند راه کار ساده دکور مغازه خود را بهینه کنید

دکوراسیون مسکونی ، تجاری، اداری و اصناف مختلف، با یکدیگر متفاوت است و هرکدام با توجه به شرایط خاص خود، چیدمان منحصر و متفاوتی را میطلبند. طراحی ورودی مغازه یکی از راه های جذب مشتری به مغازه است.می توان بیان داشت که از عناصر کمککننده در برجستهسازی نمای تجاری، طراحی خاص و منحصر به فرد ورودی فروشگاه است. نه اینکه از آنها رد شده و به بخش بعدی برود. به طور کلی مغازههایی که دارای دکوری خاص هستند ویژگیهایی را دارند که باعث تمایز آنها با سایرین میشوند. دکوراسیون مغازه نیز با توجه به موقعیت خاصش، سلیقه و ظرافت خاصی را میطلبد. به سبک مانتوهایی که می فروشید توجه کنید تا بتوانید دکوراسیون را به بهترین شکل طراحی کنید. البته توجه داشته باشید که این کار برای کاربردی بودن و رفع نیاز مشتری در مغازه بوده و به عنوان یکی از مواردی است که باعث افزایش مشتری میشود. کار طراحی تابلوی ورودی مغازهتان را بهتر است به افراد ماهر بسپارید و در این انتخاب وسواس به خرج دهید؛ چراکه یکی از فاکتورهای مهم در جذب مشتری به سمت مغازهی شما خواهد بود. در نهایت چنانچه برای طراحی داخلی فروشگاه یا مغازه یا اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه خود نیاز به مشاوره با متخصصین این حوزه دارید ما شارین را به شما پیشنهاد می کنیم.

قابل ذکر است کارشناسان نوین کابین میتوانند در این خصوص باتوجه به رزومه کاری بالایشان به خوبی به شما مشاوره بدهند. شرکت سورنا با توجه به نظرات و تجربیات شما از طراحان خود می خواهد تا طرحی بروز، خلاقانه و ایده آل را برای شما طراحی کنند. شرکت سورنا با توجه به نوع شغل و فعالیت تجاری شما بهترین ایده ها و طرح ها را به شما ارائه می دهد. همین حالا با ثبت درخواست در اپ و یا وبسایت «خدمت از ما»، دکور مغازه ایدهآلتان را به واقعیت تبدیل کنید. جهت مشاوره و ارتباط با شرکت سورنا کلیک نمایید. شرکت سورنا نیز با توجه به تجربه ای که در این چند سال دارد، دکوراسیون مغازه را بر اساس رفتار و سلایق مشتریان شغل شما پیشنهاد می دهد. در طراحی دکور مغازه باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای چه کسب و کاری می خواهید طراحی کنید؟ معمولاً در اطراف این کالاها، اجناس مرتبط با آن قرار میگیرند تا احتمال فروش بالاتر رود. برای مثال در فروشگاه های لباس، طراحی اتاق پرو های مجهز، راحت و ایمن که نور پردازی متناسبی نیز داشته باشند تا مشتری بتواند با فراغ بال و دقت لازم، لباس مورد نظر را در تن خود دیده و تصمیم به خرید یا نخریدن آن بگیرد مهم است.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت، مردانه یا زنانه بودن و متراژ مغازه است. توجه داشته باشید که! در واقع این قسمت از 5 تا 15 قدم اول مغازه ی شماست که بسته به فضای مغازه اندازه آن مشخص می شود. به طور مثال شنیده اید که می گویند در اولین برخورد بهترین لباس را بپوشید؟ بنابراین اولین قدم این است که طراحی خود را منحصر به فرد کنید. اجناسی که در اين سمت قرار دارند و اولین نگاههای مشتری به آنها میافتد تأثیر قابلتوجهی روی دید کلی مشتری نسبت به مغازه و دکوراسیون مغازه خواهد داشت. آیا کالاهای مهم در جایی قرار دارند که توجه مشتریان را به خود جلب کنند؟ محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. محصولاتی که ارتفاع بلندتری دارند را در قسمت عقب دکور مغازه، و محصولاتی که ارتفاع کمتری دارند را در قسمت جلوی دکور مغازه قرار بدهید. وسایل تزیینی و محصولات و کالاهای داخل مغازه را به گونه ای بچینید که از بیرون هم قابل رؤیت باشد و حتی افراد عبوری از جلوی مغازه را نیز تحت تأثیر قرار دهد و به داخل بکشاند. شرکت آرین پاراکس همواره فروشگاه داران توصیه می کند به دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی ویترین توجه ویژه ای داشته باشند نوع استفاده از رنگ ها، قرار دادن پوشاک در جایی که جلوی دیدگان باشد، نوع چیدمان، هرکدام در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.

انواع مختلفی از کفش ها وجود دارد، کفش های ورزشی و اسپرت، کفش های اسپرت زنانه، کفش های مجلسی، کفش های مردانه و چکمه انواع مختلفی هستند که در مغازه های کفش فروشی، به فروش می رسند. محل قرارگیری کانتر پرداخت وجه و دستگاه کارتخوان در یک فروشگاه خرده فروشی، سوالی است که می توانید برای روزهای متوالی از خود بپرسید. برای هر فروشگاه موبایل فروشی، وجود بخشی که در آن لوازم جانبی موبایل در نظر گرفته شود، لازم و ضروری است. اجناس جدید يا خيلی خاص يا اجناسی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد را میتوان روی این دیوار قرار داد. تحقیقات نشان داده است که افراد، بهویژه خانمها،راهروهای شلوغ و برخورد با دیگران در اين راهرو را دوست ندارند.پس بايد اطمینان حاصل کرد که فضای کافی برای مشتریان در بین راهروها وجود داشته باشد. یکی از ایده هایی که پیشنهاد می کنیم حتما عملی شود، این است که با توجه به فضای مفید فروشگاه خود قسمتی را برای استراحت کارمندان و مشتریانی که به فروشگاه مراجعه کرده اند اختصاص دهید. ویترین مغازه و دکور فضای داخلی فروشگاه شما یکی از راهکارهایی ست که شمارا یاری میدهد تا دچار چنین معضلاتی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید