چگونه کفش ها را به نمایش بگذاریم تا فروش بیشتری داشته باشیم؟

آنچه که در این مطلب می خوانید، بخشی از ایده هاییست که گاه می تواند علاوه بر طراحی یک دکوراسیون شاخص و جذاب، به افزایش فروش و جلب نظر مشتریان منتهی شود. تا انتهای مطلب همراه ما باشید. یکی از سیاستهای مهم برای داشتن مشتری بیشتر دکور مناسب است تا مشتریان بسیاری را به سمت مغازه روانه کند. بیشتر خرده فروشان بطور موثر از ابزاری که به آنها پیشخوان خریدار اطلاق می شود، استفاده می کنند که بصورت میز یا استند یا پیشخوانی است که محصولات را در انتها یا مابین راهروها به نمایش می گذارد. به فاصله 10 الی 15 قدم اول فروشگاه این عنوان را می گویند تا خریدار بتواند یک فرصتی برای رها کردن هر انچه بیرون از فروشگاه برایش اتفاق افتاده آزاد بشود و با فکری باز به خرید بپردازد.انرژی ها منفی را تخلیه کند. که در خصوص فضای تجارت و کسب و کار می نویسد، در پاسخ به پرسش “چطور فروش یک فروشگاه پوشاک را افزایش دهیم” (لینک مقاله در مجله) اولین راهکار از شش پیشنهاد ارائه شده از سوی متخصصان فروش و تجارت را، پرداختن به طراحی دکوراسیون فروشگاه ذکر می کنند و البته مورد دوم مستقیما به طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک باز می گردد.

اگر فضای اندکی دارید، طراحی دکور مغازه به نحوی انجام شود که پوشاک و البسه به نحوی در همین فضای کم جای بگیرند و اگر فضای وسیعی در اختیار شماست، دکور به نحوی انجام شود که فروشگاه به نظر مشتریان خالی و بدون اجناس کافی به چشم نرسد. در فضای رقابتی امروز ، تجارت ویترین های فانتزی ، لوکس و دکوراسیون جذاب فروشگاه و مغازه می تواند تأثیر بسزایی در جذب بیشتر مشتری و رونق کسب و کار داشته باشد و اهمیت طراحی یک دکور زیبا ، جذاب و مشتری پسند بر هیچکس پوشیده نیست. نباید تنها از ویترین برای به نمایش گذاشتن کالاهای مغازه استفاده کرد. در بعضی مغازه ها نوع دکوراسیون به گونه ای است که کیف ها در بخشی مجزا و در طبقاتی مخصوص به خود به نمایش درآمده اند و در بعضی دیگر از دکوراسیون های مغازه های کفش فروشی، کیف ها به همراه کفش ها نمایش داده می شوند.

اگر مغازه کوچک باشد، برای به نمایش در آوردن کالاها میتوان از یک یا چند مانیتور نیز کمک گرفت. در طراحی قفسه ها و قفسه ها سعی کنید کالاها را به گونه ای بچینید که برای مشتری قابل مشاهده باشد و او به راحتی انتخاب و خرید کند و کالاهایی را که برای فروش بیشتر آنها تأکید دارید در دید مستقیم مشتری قرار دهید و تشویق کنید مشتری برای خرید آن محصول خاص تا آنجا که ممکن است با نور مناسب لهجه. در فضای رقابتی امروز فضای کسب و کار ، ویترین های لوکس و دکوراسیون جذاب فروشگاه و مغازه می تواند در جذب مشتری بیشتر و رونق کسب و کار تأثیر بسزایی داشته باشد و اهمیت طراحی یک دکور زیبا ، جذاب و مشتری پسند بر هیچکس پوشیده نیست. اما به جز یک دکوراسیون خاص و شیک، نکته ای که ما در مشاوره های دکوراسیون اتود به آن توجه می کنیم، دیزاین و چیدمان ویترین و دکور داخلی مغازه به نحوی است که بتواند به فروش، افزایش بازدهی تجاری و خرید موفق مشتریان کمک کند.

اولین دیواری که آنها می بینند معمولا با عنوان دیوار قدرت شناخته می شود، که حامل نقش مهمی در تاثیر اولیه کالاهای شماست. کیف هم که همیشه همراه با کفش به فروش می رسد می تواند در بخش مشخصی که برای آن در نظر گرفته شده، قرار گیرد. چیدمان محصولات نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر درآمدزایی شما می باشد که باید به آن توجه ویژه ای کنید. مطالعه این ده نکته مهم به شما کمک می کند یک راهکار درست در طراحی ویترین و دکور مغازه یا هر نوع فضای تجاری در پیش بگیرید و بدون انجام هزینه های غیرضروری و هنگفت، یک طراحی جذاب با میزان بازدهی بالاتر و موثر در افزایش مشتری و فروش برای فروشگاه تان داشته باشید. ایده های گوناگون و سیاست هایی که باید در طراحی مدل ویترین مغازه در نظر داشته باشید، از آن مقدمه های مهمی است که پیش از طراحی ویترین و دکور مغازه لازم است به سراغشان بروید. امروزه وجود قفسهها در مغازه نکته مهمی برای جلب مشتری محسوب میشود. اگر در خصوص روش های فروش و بازاریابی اندکی مطالعه کرده باشید، می دانید که یکی از راهکارهای بسیار مهمی که در صنعت تبلیغات برای جذب مخاطبان و فروش بیشتر به کار می رود، استفاده از تصاویری از احساسات مثبت انسانی ست.

دیدگاهتان را بنویسید