چگونه کفش ها را به نمایش بگذاریم تا فروش بیشتری داشته باشیم؟

علاوه بر این، اندازه فونت نوشتهها نباید کوچکتر از 30 باشد، چون در غیر این صورت مشتریانی که عینک میزنند و چشمان ضعیفی دارند، نمیتوانند به خوبی نوشتهها را بخوانند. هر کدام از فصلهای سال رنگ اختصاصی خودشان را دارند، مانند زمستان که به رنگ سفید یخی معروف است و مانند پاییز که به رنگ زرد و نارجی شناخته میشود. یک بار دیگر جلوی درب مغازه خود بایستید و فضا را خوب بررسی کنید. درست دم درب ورودی مغازه خود بایستید و خوب به اطراف نگاه کنید. نقاط جلب توجه: این نقاط میتوانند از جلوی درب مغازه، یا حتی از داخل پارکینگ شروع بشوند. هر فروشگاهی دارای یک فضای 7.5 تا 22 سانتیمتری است که دقیقا جلوی درب ورودی قرار دارد و به عنوان Decompression Zone شناخته میشود. شما میتوانید از طرح های موجود در سایت یا طرح های مورد نظر خودتون به عنوان ایده اولیه برای اجرای پروژه با زیگ دکور کمک بگیرید . اگر پشت صندوق یک دیوار وجود دارد، میتوانید از فضای روی این دیوار نیز برای جلب توجه مشتریان به کالاهای مهم استفاده کنید، تا زمانی که در صف هستند، به محصولات روی دیوار دقت کنند.

لوازم جانبی دکور مغازه باید کاری کنند که مشتریان جذب کالاها بشوند و برای خرید کردن هیجان بیشتری داشته باشند. شما باید از این فضا برای نمایش دادن محصولات جدید، مهم و پر حاشیه استفاده کنید. یا می تواند به حدی زیبا چیدمان شده باشد که احساسات خوبی درباره محصولات به مشتری منتقل شود. در فضای رقابتی امروز فضای کسب و کار ، ویترین های لوکس و دکوراسیون جذاب فروشگاه و مغازه می تواند در جذب مشتری بیشتر و رونق کسب و کار تأثیر بسزایی داشته باشد و اهمیت طراحی یک دکور زیبا ، جذاب و مشتری پسند بر هیچکس پوشیده نیست. حتما در داخل بوتیک و یا فروشگاه خود از رگال های ثابت، چرخ دار و چند اتاق پرو مجزا استفاده نمایید. دوربین چیزهایی را ثبت میکند که چشم انسان ممکن است از آنها غافل بشود. طراحی ویترین از آن چیزی که فکرش را بکنید مهمتر است… برای اینکه از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کنید، میتوانید از رنگها به دو روش مختلف در دکور مغازه خود استفاده کنید: استفاده از رنگهای اصلی (خنثی) و استفاده از رنگهای ثانویه (رنگهای جیغ و پررنگ). 20 درصد باقی مانده از رنگهای پررنگ و جیغ تشکیل میشود، تا مشتریان را هیجانزده کند و آنها را به خرید کردن ترغیب کند.

همیشه سعی کنید اجناس و قفسهبندی را به گونهای در دکور مغازه بچینید تا در معرض هرچه بهتر دید مشتری باشد، و او بتواند به سادگی انتخاب کند. مشتری باید بتواند به راحتی کفش ها را ببینید، آنها را بردارد و در دست بگیرد، به خوبی و از نزدیک آنها را مشاهده کند و بعد بپوشد. دومین نکته این است که باید توجه نمایید که دکوراسیون فروشگاه و مغازه شامل دو بخش مجزا دکوراسیون داخلی مغازه و ویترین مغازه است که باید هر یک را با برنامه ریزی و همچنین به کارگیری نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود. افزایش فروش و تبدیل بازدیدکنندگان و رهگذران به مشتری، از این چالش هاییست که صاحبان فروشگاه ها و مغازه های مختلف با آن مواجه اند و دکوراسیون مغازه، فروشگاه و فضای تجاری مرتبط با پوشاک، یکی از راهکارهای مهم و اصلی در به نتیجه رسیدن این چالش است. بنابراین، برای طراحی بخش راست فروشگاه و اولین دیوار باید توجه ویژهای به خرج داد. حدودا 80 درصد رنگهایی که در دکور مغازه به کار میروند باید خنثی باشند، تا به مشتریان حس آرامش و اطمینان القا کنند. به جای صندوق یا جعبه های بزرگ پیشخان که برای چیدن بدلیجات و لوازم تزیینی کوچک استفاده می شود، طراحان توصیه می کنند یک بوم نقاشی سفید بخرید و یا یک تابلوی نقاشی کهنه را در قابی کار شده و پر نقش و نگار قرار دهید.

تابلوهایی که در ویترین مغازه خود قرار میدهید باید ساده باشند و در عین حال، توجه مشتریان را به خود جلب کنند. به همین دلیل، بهتر است که کالاهای خود را به صورت استراتژیک در دکور مغازه قرار بدهید؛ به این ترتیب، این شما هستید که تعیید میکنید مشتریان چه چیزهایی را ببینند و از کنار چه چیزهایی راحتتر گذر کنند. علاوه بر این، بین قفسهها و لوازم جانبی داخل مغازه، باید حداقل به اندازه 80 سانتیمتری فاصله وجود داشته باشد تا همه مشتریان بتوانند به راحتی در مغازه شما خرید کنند. بوهای ملایم بیشترین اثر را بر افراد دارد و باعث میشود تا مشتریان مراکز خرید برای مدت زمان بیشتری به جستجو در آن بپردازند. این حالت، چشم بیننده را مجبور به حرکت میکند و باعث میشود که او، بیشتر محصولات به نمایش درآمده داخل ویترین را ببیند. البته این تابلوها باید با نحوه فروش محصولات شما هماهنگ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید