چگونه کفش ها را به نمایش بگذاریم تا فروش بیشتری داشته باشیم؟

بهتر است آنها را برحسب قیمت چیدمان کنیم و این چیدمان باید تعادل لازم را در ویترین از نظر رنگ و نوع گلها ایجاد کنند. متخصصین برند دامون دکور با دانشی چند ساله کمک میکنند که با توجه به مد روز و نوع کسب و کار، بتوانید چیدمان منحصربهفردی را انجام دهید و در این زمینه فروش طراحی ویترین در میان مشتریان از محبوبیت خاصی هم برخوردار است. در طراحی دکور مغازه بدلیجات باید به جزئیات ریز دقت بسیاری شود و هنگام چیدمان ویترین شیشهای حتما به قرارگرفتن رنگهای مشابه در کنار همدیگر و دستهبندی زینتی آنها توجه کنیم. طراحی ویترین مغازه مانتو فروشی بهصورتی است که تمام سلیقهها را شامل شده و از نورپردازی دقیق برای جلوهنمایی شیک این اجناس استفاده کنیم. در طراحی ویترین مغازه ساعت فروشی هم باید به برندها توجه کنیم و مخصوصا از نورپردازی زیاد استفاده کنیم تا جزئیات ساعتها و زیباییشان بهتر دیده شوند. برای این منظور میتوانیم از رنگهای بهتر و موردعلاقه خانمها استفاده کنیم. نورپردازی به قسمت پوشاک فروشگاه جلوهی بهتری دارد حتی استفاده از کف پوشهای سبز و آبی هم برای دکوراسیون فروشگاه های ورزشی جواب میدهد. سیاستهای کاربردی که برای جلب توجه مشتریان در مغازه اعمال میشود، در آخر به داشتن سود بیشتر منجر خواهد شد.

اینکه چقدر بتوانید با طرح و چیدمان و رنگ و نورپردازی و خلاصه هر چه که در ویترین فروشگاه تان هست، توجه مخاطب را جلب کنید، برای اغلب کسب و کارها، بیشترین میزان فروش و بازدهی را به دنبال دارد. طراحی ویترین مغازه گل فروشی باید رنگ و بوی طبیعت داشته باشد. طراحی ویترین مغازه پارچه فروشی معمولا طوری است که اجناس روی هم قرار گرفته و مشتری بتواند رنگ و جنس پارچهها را بهصورت مقایسهای بررسی کند. رنگ قرمز، یکی از رنگ های بسیار جذاب و انرژی بخش است که می تواند توجه زیادی را به ویترین مغازه شما جلب کند. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازهها سیرکولاسیون بسیار پر اهمیت جلوه میکند. استفاده از وسایل بازی کودکانه در کنار اجناس هم جواب میدهد. همچنین میتوان از نگهدارندههای زینتی و خاص استفاده کرد تا ساعتها جلوهی بهتری برای مشتری داشته باشند. طراحی دکور مغازه قهوه فروشی با رنگهای مشکی و قهوهای انجام میشود و ویترین هم معمولا مکانی برای قراردادن قهوهسازها و قهوه جوشهای حرفهای و همچنین مارکهای خاص قهوه و اسپرسو است. دکور مغازه لوازم آرایشی باید از تقسیمبندی لوازم برخوردار باشد و مشتری بدون اتلاف وقت بتواند به اقلام موردنظر خود برسد و تنوع محصولات را در ویترین شیشهای کوچکی مشاهده کند.

در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه میتوان مانند بوتیکهای زنانه عمل کرد، اما با حس و حالی متفاوت. حتی برای دکور مغازه پوشاک زنانه کوچک یا بوتیک ها که خانم ها به دقت همه موارد را بررسی می کنند، باز هم این مورد مشکل ساز است. در این راستا بهترین میوهها باید برای برای جلوه خوب مغازه انتخاب شوند، مورد مهمی که خیلی از مغازهداران آن را در جهت برعکس انجام میدهند و با قراردادن میوههای خوب در ته سبد، باعث میشوند که مشتری چندان رغبتی برای ورود به مغازه و خرید نداشته باشد. در این مغازهها میتوان از تصاویر خاص و جایگاه شیک و مناسبی برای صرف بستنی هم استفاده کرد که البته بستگی به فضای موجود دارد. اگر هم می خواهید از طاقچه ها استفاده کنید، نردبان را در کنار آن ها به کار ببرید. رنگ آبی همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، نماد حس اعتماد و صمیمیت است و باعث می شود که مشتری با آرامش بیشتری بتواند در مغازه شما حضور پیدا کند و با خیال راحت به بررسی محصولات دلخواه خودش بپردازد. دکوراسیون داخلی مغازه لوازم التحریر بیشتر حال و هوای مدرسهای به خودش میگیرد و قفسهی کتابها و لیوانهایی را میبینیم که خودکار و مداد و دیگر مواد در تنوع عالی روبروی مشتری قرار دارند.

بهتر است که بخش صندوق این مغازهها از اجناس بهدور باشد تا مشتری با آزادی کامل بتواند تمام اجناس را بررسی کرده و انتخاب خودش را انجام دهد. برای این کار یک یا چند دیوار را انتخاب می کنند و بر روی آنها طبقه هایی را نصب می نمایند. بر روی هر ست از یک نور متمرکز استفاده کنید تا کار نمایش ست کیف و کفش به خوبی انجام گیرد. در حقیقت ویترین مغازه پل ارتباطی بصری مشتری و اولین تصویر ذهنی او از کسب و کار شماست و در صورتی که دکوراسیون ویترین برای مشتری جذاب باشد او را به بازدید از داخل مفازه ترغیب میکند استفاده از نورمناسب و چیدمان اجناس و کالاهای شما و همچنین استفاده از رنگ های جذاب در طراحی دکوراسیون ویترین مغازه بسیار حائز اهمیت است . ویترین ها اولین عواملی هستند که برای جذب مشتری وارد عمل می شوند. از این ایده می توانید در دیزاین ویترین و دکور مغازه پوشاک خود استفاده کنید. بهطور کلی میتوان گفت طراحی ویترین جزو مهمی از طراحی داخلی مغازه است و باید خصاصت زیادی در این زمینه انجام شود. در طراحی دکور مغازه لباس زیر باید حتما از فضای کوچکتری استفاده شود و اجناس با دستهبندی مناسب روی هم قرار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید