30 تصویر طراحی دکوراسیون مغازه با ترندهای روز

می توانید از درب های شیشه ای بزرگ به جای ویترین و از جزیره به عنوان استند برای قرار دادن. و به عنوان راهکار و پیشنهاد آخر، یک دکور طوفانی یا یک دیزاین جیغ به شما پیشنهاد می کنم! متریال چوب هرقدر هم ساده، خام و بدون پرداخت باز هم جذابیت بسیار بالایی دارد و می تواند نمای لوکس و خاص برای دکور مغازه پوشاک شما فراهم کند. پنج – یک ویترین لوکس با اجناس پیش پا افتاده! ما تقریبا عادت داریم همه اجناس فروشگاه را روی سکو، طاقچه یا داخل قفسه قرار دهیم. به همان میزان هم تعداد این مغازه ها زیاد است و سطح رقابتی را بالا می برد. و مثل همیشه توجه به نور پردازی مغازه بسیار مهم است. اگر مغازه شما بوتیک زنانه است توجه کنید که دکور داخلی و ویترین شما باید مطابق با سلیقه ی بانوان باشد. طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه عامل بسیار مهمی برای جذب مشتریان است. همین نحوه به نمایش گذاشتن اجناس می تواند نقش مهمی در جلب توجه مشتری ایفا کند. سه نکته مهمی که پیش از طراحی دکوراسیون یک فروشگاه پوشاک لازم است به آن توجه کنید؛لطفا پول دکورتان را از ما نگیرید!

کاری کنید که هیچ کس تا به حال نکرده است. که می تواند توجه رهگذران را به خود جلب کند و کاری کند که آنها وارد مغازه ی شما شوند. که زمانی که مشتریان وارد می شوند بتوانند به راحتی نمونه کارهای شما را ببینند و انتخاب کنند. ویترین مغازه هم به همین شکل است زمانی که ویترین شیک و جذاب باشد مشتری مجاب میشود وارد مغازه شود و ناخودآگاه همین شیک بودن باعث میشود مشتری از مغازه خرید کند. و بهتر است چیدمان دکور مغازه را بر اساس ارتفاع اجناس مورد نظر قرار دهید. نکته ی اول که توجه مشتریان را بیشتر به خود جلب میکند و مهم است و لازم است به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. برای فروش اجناس ارزانقیمت و بهصورت انبوه به مخاطبان بیشتر، بهتر است از ویترینهای تا حدی سادهتر که اجناس بیشتری از مدل اجناس درون مغازه در آن چیده شده است استفاده کنید. همه ما پس از ورود به یک آرایشگاه لاکچری حس خوبی را دریافت می کنیم و حس می کنیم برای خودمان ارزش قائل شده ایم. به کار بردن صندلی و مبلمان هایی که مشتریان بدون آنکه خسته شوند بتوانند زمان زیادی را در کافه بگذرانند.

این روزها مردم با توجه به کار و مشغله های فراوان شاید زمان زیادی برای پخت و آماده کردن. پیش از مطالعه این ایده ها، لازم است بدانید که تمام این راهکارها با توجه به سه مورد بیان شده بالا قابل اجرا هستند و پیش از تصمیم گیری در خصوص هر کدام از این ایده ها، بایستی با معیارهای سنجش سه گانه فوق به دقت تطبیق داده شوند. سپس در مرحله طراحی، این ایده ها توسط نرم افزار های سه بعدی شبیه سازی شده. این دیوار به فروشگاهتان روح تازه ای می بخشد و توجه مشتریان را به خود جلب می کند، در طراحی های جدید از پارچه یا کاغذدیواری های رنگارنگ نیز استفاده می شود. چنین فروشگاهی هر کسی را که پا به محیط آن بگذارد، ترغیب می کند و این گونه است که می تواند فروش بسیار خوبی داشته باشد. بهتر است آینه ها روبروی قفسه ها نصب شوند. بهتر است روی این زمینه هم توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین رنگ ممکن متناسب با محصولاتی که می فروشید را انتخاب کنید. و محیط مغازه بهتر است از یک متراژ مشخص مثلا تاسی متر کوچک تر نباشد. از آنجایی که مغازه محلی برای کسب درآمد است و نمی توان آن را برای مدت طولانی بسته نگاه داشت.

وجود آینه به غیر از عملکردی که دارد، قادر است فضای مغازه شما را دلبازتر و بزرگ تر جلوه دهد. دکوراسیون مغازه های کفش فروشی شامل فضاهایی برای قرار دادن کفش ها، مبل ها یا صندلی هایی برای نشستن افراد و امتحان کردن کفش ها، آینه برای مشاهده، بخش صندوق و پرداخت پول، و در نهایت انبار جهت نگهداری کفش ها است. برای این که خلاقانه تر عمل کنید، می توانید به جای سکو، طاقچه، قفسه و حتی آویز از پالت های چوبی استفاده کنید. این خاطرات تا پایان عمر، با نگاه کردن به عکس هایی که در آتلیه ها گرفته شده اند، یادآوری می شوند. هزاران ایده دیگر هم برای طراحی داخلی مغازه ها وجود دارد. در مرحله ایده پردازی، تمامی نیازهای فروشندگان و مشتریان. و پس از مرحله تولید، مرحله نصب و اجرا آغاز می شود. با توجه به این موضوع اجرای دکور باید در کمترین زمان اجرا شود. البته که این راهکار به صورت منطقی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست اما این سیاست ها برای فریب دادن ذهن و مغز انسان چه در کاربری های تجاری و چه در سایر عملکردها مانند طراحی فضاهای درمانی یا تفریحی، راهکارهایی بسیار کارآمد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید