30 تصویر طراحی دکوراسیون مغازه با ترندهای روز

سعی کنید از یک طراح ماهر استفاده نمایید و با توجه به متراژ مغازه ، کالای قابل عرضه ، شمالی یا جنوبی بودن مغازه و بسیاری عوامل دیگر بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین سعی کنید از یک سبک طراحی مثل مدرن ، کلاسیک ، صنعتی ، روستیک ، مینیمال و … بنابراین ، وظیفه یک طراحی خرده فروشی عالی این است که زمان جابه جایی مشتری را در سراسر فروشگاه کاهش دهد و آنها را تشویق کند که وقت بیشتری را برای مرور چیزهایی که شما ارائه می دهید ، صرف کنند .این کار تا حد زیادی وابسته به ابعاد و متراژ و چیدمان عمومی فروشگاه شماست. زمانی که صحبت از دکور مغازه و بوتیکهای لباس میشود، ممکن است فکر کنید که نیاز به صرف هزینههای گزاف برای طراحی و اجرای دکور خواهید داشت. این بسیار مهم است که شما برای طراحی داخلی مغازه خود حتما از یک گروه متخصص در این زمینه استفاده نمایید . اگر شما معمار یا طراح دکور حرفه ای نیستید (منظورم اینست که تحصیلات آکادمیک در این خصوص ندارید وگرنه که ما ایرانی ها همه ذاتا طراح و دیزاینر هستیم!) و تصمیم دارید از این مدل های ویترین برای کسب و کارتان ایده بگیرید، حتما نگاهی به مطلب زیر هم بیاندازید.

برای طراحی دکوراسیون مغازه و اجرای دکور مغازه نوع شغل شما تعیین کننده همه چیز است. در این مقاله نمونه تصاویری از دکوراسیون مغازه بدلیجات، طلا فروش، چیدمان مغازه پوشاک، دکوراسیون مغازه کوچک موبایل و فضاهای دیگر را مشاهده کردید. همچنین قرار دادن یک ظرف شکلات در پیشخوان بسیار خلاقانه بوده و خاطره خوشی از شما در ذهن مشتری باقی می گذارد . به این نکته توجه کنید ویترین مغازه شما رابطی بین مغازه و محیط بیرون بوده است و هر چقدر که این ویترین بتواند ارتباط قوی تر با مخاطبان بیرون برقرار نماید قطعا در میزان فروش شما تاثیر گذار تر خواهد بود. در ادامه قصد داریم شما را با 5 نکته اساسی درباره دیزاین و دکور مغازه آشنا کنیم . گاهی ممکن است صاحب یک فروشگاه خرج زیادی برای دکور مغازه و دیزاین آن انجام دهد ولی به قدری ناهماهنگ و شلوغ باشد که بیشتر از آن که جذاب یاشد ، باعث خستگی شده و آرامش را از مشتری بگیرد و نه تنها در بالا بردن فروش تاثیر مثبتی نداشته بلکه بالعکس عمل کرده و مشتریان را دفع می کند . بهتر است تلویزیونی را در مکانی که مشتریان بیشتر حضور دارند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مغازه هایی با اجناس مشابه چرا فروش متفاوتی دارند؟

با این حال ، این به طور بالقوه می تواند به فروش شما آسیب برساند. در بسیاری از مغازه ها یا فروشگاه های لباس فروشی دیده می شود که از بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی مغازه شان که در عین حال گران قیمت هم می باشند، استفاده شده است. در دکوراسیون مغازه و اجرای دکور مغازه عوامل زیادی وجود دارند که تاثیر گذار هستند. قطعا کالاهایی وجود دارند که به دلیل قیمت و یا دوره مصرف، جزو کالاهای پرفروش دسته بندی می شوند. اگر یک مغازه لوازم خانگی دارای دکوراسیون داخلی خوبی باشد، اکثر خانم ها به آنجا مراجعه می کنند و قطعا یکی از محصولات آن را خریداری می کنند. هرچه مشتریان مدت زمان بیشتری در فروشگاه شما بگذرانند ، تعداد بیشتری از محصولات شما را خواهند دید و بنابراین احتمال خرید چندین مورد در هر بار مراجعه بیشتر است . این اصطلاح به معنای هدایت کردن مشتریان پس از ورود به مغازه به سمت کالاهای اصلی و پرطرفدار است. اکثر مغازهداران تصور میکنند چون ویترین جنبه تبلیغاتی دارد و نوعی تبلیغ رایگان و آسان است، پس باید از تمامی اجناس موجود در فروشگاه حداقل یکی پشت ویترین مغازه قرار گیرد. پس دیوار شاخص در دکور مغازه ، دیوار سمت راست و قفسه های آن می باشد .

روان شناسان طبق یک سری تحقیقات میدانی ، متوجه شده اند که حدود 95 درصد مردم ، از سمت راست فروشگاه شروع به دیدن اجناس و کالاها می کنند . چرا که یک طرح و دیزاین حرفه ای و حساب شده دقیقا می تواند تاثیر مستقیمی روی میزان فروش ما بگذارد و از همین رو شاید اولین قدم در جذب مشتری به سمت مغازه شما داشتن یک طرح و دیزاین خاص است . اگر مانتوهایی که در فروشگاه برای فروش قرار می دهید اغلب در طیف های رنگی خاص هستند، می توانید دکور فروشگاه را بر همین اساس انتخاب کنید و هر قسمت از فروشگاه را با توجه به رنگ مانتوها انتخاب کنید. در نظر گرفتن ورودی و خروجی اصولی فروشگاه ، نورپردازی صحیح ، عطر و بوی خوش آیند ، انتخاب رنگ های جذاب و بسیاری عوامل دیگر در بالا رفتن سطح فروش و سود ناشی از آن موثر می باشد . در این مطلب، چندین ایده برای شما بازگو خواهیم کرد که برای طراحی داخلی مغازه به کارتان می آیند. این ایده میتواند تنها چند صندلی ساده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید