7 نکته در طراحی مغازه آرایشی

میتوانید بدون نگرانی از عدم تشخیص نوع فروشگاه ویترین را بهراحتی دکور کنید چراکه خریداران نهایتاً از مقابل مغازه شما خواهند گذشت و از نزدیک شاهد کالاهایی که برای فروش گذاشتهاید خواهند بود. 2.1. سعی کنید به اندازه کافی میان قفسه ها فاصله ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی رفت و آمد داشته باشند. سعی کنید از نور پردازی خوب استفاده کنید و لوازم آرایشی خود را با فاصله بیشتری در کنار یکدیگر قرار دهید تا بیشتر دیده شوند و با چشمان مشتری را به خود جذب کنند. 2.6. می توانید برای جذابیت بیشتر محصولات از پوستر خاص هر برند استفاده کنید و محصولات را در کنار پوستر معرفی همان برند بچینید. خصوصا اگر طوری نصب شود که کمی از محصولات از بیرون معلوم باشد. می توان روی دیوار های جدا کننده پنجره نصب کرد تا علاوه بر مجزا کردن فضاها، مغازه بزرگتر و دلبازتر هم دیده شود. در دکور مغازه آرایشی، آینه فراموش نشود. فرآیند انبارگردانی مسئله ای بسیار مهم در دکور مغازه لوازم آرایشی محسوب می شود و اگر شما انبارگردانی صحیح نداشته باشید و کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه شما نباشد، مشتری را از دست خواهید داد. 2.4. رنگ آمیزی فروشگاه نیز در دکور مغازه لوازم آرایشی بسیار مؤثر است.

برای شروع باید به فکر چیدمان مغازه لوازم آرایشی خود باشید. مطمئن نیستید که چیدمان فروشگاه و طراحی خرده فروشی خود را از کجا شروع کنید؟ احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که برای اینکه مطمئن شوید یک جنس خاص در میان اقلام فروشگاه موجود هست یا خیر، ناچار شده اید داخل بروید و از فروشنده در این مورد سوال کنید. یک راهکار عالی که می تواند دیزاین جذاب و متفاوتی در فروشگاه شما خلق کند، استفاده از اکسسوری ها و چیدمانی ست که با لباس های موجود ست شده اند. اگر در خصوص پاسخ این سوال سردرگم هستید، یکی از راهکارهایی که می تواند به شما ایده های بسیار عالی و مناسبی در این خصوص ارائه کند، مشاهده تبلیغات بازرگانی ویدئویی است. تفکر به معنای در کنار هم قرار دادن نتایج بخش آگاهی و به نتیجه رسیدن در خصوص هزینه ها و سیاست های طراحی ست و در نهایت ، خلاقیت به معنای لحاظ کردن همه شرایط و درخواست هایتان در طراحی یک مدل ویترین خاص و منحصر به فرد است. به دو طراحی خاص و خیره کننده فروشگاه های پوشاک زیر دقت کنید. تصور کنید در یک پاساژ پوشاک مردانه قدم می زنید و نهایت تفاوتی که در دکور ویترین و مغازه های پوشاک مشاهده می شود، چیدمان لباس های پشت ویترین و اکسسوری هایی ست که در دکوراسیون به کار رفته است.

توصیه می کنم برای اجرا و پیاده سازی چنین سبک ایده هایی با یک طراح دکور مشورت نمایید. خانم ها مشتریان ثابت فروشگاه های لوازم آرایشی هستند و معمولا فروشگاهی را برای خرید لوازم آرایشی انتخاب می کنند که در کنار ارائه قیمتی منطقی برای محصولات ، از چیدمان خوبی برخوردار بوده و قفسه هایی چشم نواز و در دسترس داشته باشد. 1. 1 ویترین مغازه لوازم آرایشی؛ بر خلاف قفسه ها مشتریان نمی توانند به محصولات داخل ویترین دست بزنند و شما می توانید از این فرصت بیشترین بهره برداری را داشته باشید؛ مثلاً می توانید از بسته های خالی لوازم آرایشی استفاده کنید و دیگر نگران خراب شدن آن ها و ضرر کردن تان نباشید. یکی از مهمترین نکات در طراحی ویترین مغازه، استفاده از نورپردازیهای مخفی و آشکار به همراه توجه به ست رنگی است. زمانی که طراحی ویترین مغازه را میبینید به نکات فروش توجه زیادی ندارید و فقط محو زیبایی و پیچ و خمهای آن میشوید، نحوه نورپردازی میزان نور و خیلی از موارد را فراموش میکنید و از کیفیت بازاریابی دور میشوید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که نورپردازی و رنگ ها با توجه بسیار بالا به محیط اطراف بایستی در نظر گرفته و طراحی شوند. اما پای طراحی دکور مغازه یا انتخاب مدل ویترین که وسط می آید به اندازه کافی به آن توجه نمی شود! توجه داشته باشید که استفاده از نورهای خیرهکننده در دکوراسیون مغازه و مخصوصا ویترین مغازه خیلی مناسب نیست، و میتواند به جای یک فاکتور جذبکننده برای مشتری تبدیل به فاکتوری برای دفع او شود. یکی از راهکارهای کاربردی برای انبارگردانی آسان و به صرفه استفاده از بارکدها است و نرم افزار حسابداری محک این امکان را به شما می دهد تا شما بتوانید از این بارکدها استفاده کنید و انبارگردانی آسانی را تجربه کنید. همه کلیشه ها را کنار بگذارید و از دیزاین های خاص، ساختار شکن و بسیار متفاوت استفاده کنید. اما از آنجایی که ممکن است شما راهرویی به معنای متداول در فروشگاه خود نداشته باشید، هنوز هم مهم است که شما محصولات را طوری گروه بندی کنید که از دید خریدار، معنی دار باشد. پیشنهاد ما به شما این است که تمام محصولات هر برند را با پوسترهای تبلیغاتی آن برند و تستر محصولاتش، در یک بخش قرار دهید تا مشتری اگر از طرفداران یک برند خاص هست، به راحتی محصول موردنظر خود را بیابد و خریداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید