خودرو mvm x22 pro 2022-05-10
ام وی ام x22 پرو دنده ای X22 Pro MT ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی آخرین خودرو
در حال که نسخه اصلی ام وی ام X22 با نیم نگاهی به ام وی ام X33s طراحی شده بود، طراحان چری تصمیم گرفتند تا برای ظاهر ام وی ام X22 پرو از هیوندای کونا الهام بگیرند. در نمای جانبی X22 پرو رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی را مشاهده میکنیم که رینگ ها طراحی اسپرت دارند و استفاده از ترکیب رنگ های مشکی و نقره ای موجب زیبایی بیشتر این خودرو شده است. در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کردهاند.
راهنمای خرید و تست بررسی ام وی ام X22 را می توانید از طریق لینک های مربوطه مطالعه فرمایید. به هیچ عنوان خریدش عاقلانه نیست .هر کی گفته خوبه دلال این خودروی چینی هست یک کراس آور بسیار ضعیف چینی هست دیگه . البته از نظرات سورنا و دفاعی که دارن از این ماشین میکنن و جواب هر کسی که بد گفته رو میدن مشخصه مصرف کننده نیستن. ترمز دستی از طریق کنترل الکترونیکی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که نیروی ترمز به طور یکنواخت به هر چرخ اعمال می شود و در نتیجه اثر پارک را تضمین می کند. بازده چراغ های جلو LED حدود 2.7 برابر بیشتر از چراغ های هالوژن سنتی است.
مشخصاتX22 PRO MT + کابین و امکانات داخلی
این هاچبک کراس به لطف طراحی زیبا، ابعاد مناسب و همچنین امکانات مطلوب موفق شد تا نظر بسیاری از اقشار مختلف را نسبت به خود جلب کند. نسخه جدید این خودرو با نام ام وی ام X22 پرو مدتی است که وارد ایران شده است و اکنون مدیران خودرو قصد دارد تیپ ارزانتر آن را با نام ام وی ام X22 پرو دنده ای به بازار عرضه کند. ام وی ام X22 پرو دنده ای ظاهری همانند نسخه اتوماتیک دارد و در حقیقت نسخه فیسلیفت نسل پیشین این خودرو به حساب میآید. با این حال در بحثهای تجهیزات رفاهی و مشخصات فنی، تفاوتهای بسیاری میان ام وی ام X22 پرو دنده ای و اتوماتیک مشاهده میشود. نسل نخست این خودرو در ایران بسیار محبوب و پرفروش بود، حال انتظار میرود نسل دوم این خودرو نیز بتواند موفقیتهای ام وی ام ایکس 22 را تکرار کند.
نمیتوان از کنار فرمان برقی جدید ایکس 22 پرو و سانروف آن نیز بهسادگی عبور کرد. دامنه تغییرات در داخل کابین چری 3X پلاس (ام وی ام X22 فیس لیفت) محدودتر احساس میشود. این افزایش قیمت را تا حدی میتوان به تغییر کامل موتور٬ گیربکس٬ داشبورد و طراحی بخش جلویی خودرو نسبت داد که نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و حالا خودرویی مدرنترو جذاب تر را یادآور میشود. بعد از اینکه پدال گاز mvm x22 pro را فشار دهید متوجه خواهید شد که علیرغم حذف یک سیلندر موتور، شتاب اولیه چندان تغییر نکرده و همان کارایی متعادل و متناسب با نیازهای شهری و خانوادگی را ارائه میدهد. ضمن آنکه گیربکس سی وی تی هم به صورت نرم و با دقت کافی نسبت به اشاره شما روی پدال گاز واکنش نشان میدهد و عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش میگذارد. از نظر طراحی، ام وی ام X22 پرو نسبت به نسل قبلی خود بهروز تر شده و ظاهر اسپرتی و هوشمندتری به مشتریان عرضه میکند و مشتریان جوان، خصوصا در میان زنان توجه بیشتری به این خودرو داشتهاند.
شتاب صفر تا صد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو چیزی حدود ۱۴ ثانیه ذکر شده که قاعدتا پاسخگوی انتظارات خانوادگی خواهد بود. پیشرانه 1.5 لیتری میتواند 116 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد و گشتاور اعلام شده این موتور نیز 143 نیوتن متر است. نیروی موتور از طریق گیربکس 5 سرعته دستی (MT) به چرخهای جلو منتقل میشود و طبق اعلام کمپانی، شتاب صفر تا صد ام وی ام X22 پرو با 1200 کیلوگرم وزن، حدود 12.5 ثانیه است.
طراحی داخلی
اما باید بدانیم که به خاطر نوع برنامه ریزی پیشرانه و از طرفی ضرایب جعبه دنده، شتاب این خودرو آنچنان خوب و مناسب نیست و در حد رقبای خود توان دارد. به صورت کلی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای یا همان ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT همان زبان پلتفرم و زبان طراحی x22 pro است که ظاهری اسپرت و جوان پسندانه دارد و طراحی آن حس خوبی را به بیننده القا می کند. در نمای جلو چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می کند جلو پنجره بزرگ و مشبک و کهکشانی است که در میانه آن لوگوی MVM قرار گرفته است. از جمله امکانات رفاهی اضافه شده به نسخه فیس لیفت ایکس ۲۲ باید به سامانه جلوگیری از عقبگرد خودرو در سربالاییها کنترل سرعت در سرازیری ترمز پارک برقی و فرمان برقی اشاره کرد که این مورد آخر در استفاده شهری معمولا مورد توجه رانندگان قرار میگیرد.
در ادامه یک بررسی جامع درباره تغییرات ظاهری، مشخصات فنی X22 PRO ، آپشن های ایکس ۲۲ پرو و کلیه جنبههای ظاهری و باطنی این کراس اوور شهری کوچک خواهیم داشت. اما به دلیل افزایش تقاضا برای خرید این خودرو، فروش اقساطی آن در سال ۱۴۰۳ محدود گردید. طوری که تقریبا در اکثر طرح های فروش، این محصول فقط به صورت نقدی عرضه می شود. X22 یکی از محصولات منحصر به فرد مدیران خودرو است که هم از نظر ظاهری و هم قیمتی، برای مشتریان جذابیت دارد. اما از ابتدای سال ۱۴۰۳، بیش تر مدل پرو آن در طرح های مختلف فروش قابل مشاهده بوده است.
البته بخش درخشان کارنامه من، همکاری تماموقت با دیجیاتو از سال 1402 است. وباپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و بهروزرسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم میکند. در نسخهٔ وباپلیکیشن نیازی به دانلود و بهروزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپهای موبایل خود میتوانند از آن استفاده کنند. نحوه پرداخت اقساط ایکس 22 پرو ام تی برحسب مدت زمان بازپرداخت و مبلغ پیشپرداخت متفاوت است.
طوری که به شکل میانگین، این خودرو معمولا بین ۹۵۰ میلیون تا بیش از ۱ میلیارد تومان به فروش می رسد. اما برخی نمایشگاه ها و اشخاص، این محصول را به صورت قسطی هم عرضه می کنند. با بررسی برنامه دیوار، امکان مشاهده شرایط فروش اقساطی آن ها وجود دارد. اما با توجه به عدم ارائه طرح فروش قسطی این محصول در سال ۱۴۰۳، اطلاعات هم درباره آن در دسترس نیست. ام وی ام X22 پرو را می توان در نسخه دنده ای رقیب رنو ساندرو استپ وی، ام وی ام X22 دنده ای قدیمی، پژو 207i پانوراما دنده ای و… دانست.
انتظار می رود X22 پرو دنده ای شتاب ۰-۱۰۰ را با توجه به وزن ۱.۲ تنی خود، در بازه زمانی ۱۶ ثانیه طی کند. اخیرا گروه خودروسازی مدیران خودرو قصد دارد نسخه ام وی ام X22 پرو MT یا همان ام وی ام X22 پرو دنده ای را با ظاهر تا حدی شبیه به X22 PRO اما با تغییراتی در بخش فنی به بازار ایران عرضه کند. X22 پرو دنده ای ، خودرویی اقتصادی از نوع هاچ بک کراس و در کلاس طراحی B است که ظاهری اسپرت و جوان پسندانه تری نسب به نسل قبلی خود (MVM X22) دارد.
امکانات ام وی ام آپشن های ام وی ام ایکس 22 پرو
خودروسازان چینی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز ثابت کردهاند که تبحر قابلتوجهی در علم بازاریابی دارند. اگر نگاهی به بازار خودرو ایران، روسیه، مصر و آمریکایجنوبی داشته باشید، متوجه خواهید شد که خودروسازان چینی طی زمانی کوتاه موفق به بلعیدن این بازارها شدهاند. عرضه خودروهای زیبا، مجهز و خوش قیمت راهکار اصلی نفوذ آنها است که این رویه را برای کشورهای در حال توسعه به خوبی اجرا کردهاند.
در بخش مشخصات فنی ام وی ام X22 پرو دنده ای نیز شاهد یک فیسلیفت از نسل قبلی هستیم. پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی زیر کاپوت این تیپ قرار دارد که از نسخه قبلی به ارث رسیده است. با این حال پیشرانه ام وی ام X22 پرو دنده ای اکنون قدرت و گشتاور بیشتری تولید میکند. بنابراین برخلاف تیپ اتوماتیک این خودرو که موتور یک لیتری توربوشارژر دارد، در ام وی ام X22 پرو دنده ای از موتور حجیم و تنفس طبیعی استفاده شده است. استفاده از این پیشرانه باعث میشود استفاده از این پیشرانه باعث میشود تا پیچیدگیهای فنی ام وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسخه اتوماتیک کاهش یابند و همچنین هزینههای نگهداری آن برای مالکان کمتر باشد. بنابراین اگر عادت به رانندگی در ترافیکهای طولانی ندارید، ام وی ام X22 پرو دنده ای یک هاچبک کراس مطلوب برای شما خواهد بود.
امویام X22 PRO دندهای ، مدل 1402
حداکثر راندمان موتور ام وی ام X22 پرو دنده ای 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور هستند. این ارقام تفاوت چندانی با خروجی موتور یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر نسخه اتوماتیک ندارند، بنابراین در آینده نزدیک شاهد رقابت تیپ دندهای و اتوماتیک ام وی ام X22 پرو از نظر شتاب و کشش خواهیم بود. همانگونه که انتظار داریم، گیربکس پنج سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو را در این خودرو برعهده دارد.
در این خودرو، فرمان از نوع کمکی برقی است و غربیلک فرمان به صورت دی کات است که حس اسپرتی را به راننده منتقل می کند. همچنین در نمای جلو x22 پرو دنده ای دیفیوزر جلو را مشاهده می کنیم که به رنگ نقره ای و در زیر قسمت پلاک قرار گرفته است. در نماهای جانبی ام وی ام x22 پرو دنده ای یک خط طراحی را مشاهده می کنیم که از قسمت گلگیر جلو شروع شده و تا قسمت چراغ های عقب کشیده می شود.
همانطور که اندکی پیش اشاره کردیم، ام وی ام ایکس 22 پرو در واقع نسخه فیس لیفت نسل اول این خودرو به حساب میآید. طراحان چری برای خلق ظاهر ام وی ام X22 پرو نیم نگاهی به کراساوورهای کوچک کرهای از برند هیوندای داشتهاند. چراغهای روشنایی اصلی که در نسل اول بزرگ و مربعی شکل بودند، اکنون با نواری از دیلایتها جایگزین شدهاند. چراغهای روشنایی اصلی نیز به قسمتهای جانبی سپرها منتقل شدهاند که درون یک محافظ پلاستیکی مشکی رنگ مخفی هستند. این سبک طراحی اخیرا در بسیاری از خودروهای آسیایی همچون لاماری ایما و کی ام سی K7 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
ام وی ام ایکس ۲۲ پرو خودرویی با ظاهر زیبا همراه با امکانات رفاهی مطلوب است که با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد. شرکت مدیران خودرو سیستم کنترل پایداری را به آپشن های این خودرو اضافه کرده که مزیت خوبی برای این خودرو به حساب میآید. X22 پرو نسخه فیس لیفت شده نسخه قبلی خود است که از لحاظ فنی نیز تغییرات گسترده ای کرده است. ایکس ۲۲ پرو به موتور سه سیلندر توربوشارژ یک لیتری که توان تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد مجهز شده است. این مدل دارای از گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی بهرهمیبرد که با فشار دادن پای خود بر روی پدال گاز، متوجه عملکرد قابل توجه سیستم گیربکس این محصول خواهید شد.
خودرویی که در برخی بازارها نظیر برزیل و فیلیپین با نام چری تیگو 2 شناخته میشود و در کشورمان نیز ام وی ام X22 نام گرفت. نخستین نمایش ام وی ام X22 در نمایشگاه خودرو پکن 2016 صورت گرفت و از آن زمان این خودرو در تیپهای گوناگون به بازار عرضه شده است. این خودرو با تغییراتی در ظاهر، امکانات و مشخصات فنی همراه شد و چری تیگو 3x پرو نام گرفت.
مشخصات فنی آریزو ۵
موتور X22 پرو دنده ای دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ تشکیل شده است. این خودرو ۱۱۶ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند. سیستم تعلیق جلو این خودرو از نوع مک فرسون و سیستم تعلیق عقب از نوع توییست بیم است که با توجه به اقتصادی بودن این ماشین سواری نرم و قابل قبولی را به وجود میآورد. خودروی MVM X22PRO با بهرهگیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک، جزو ۱۰ موتور برتر چین به حساب میآید. خودروی ام وی ام X22با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه، میتواند نمایشی واقعی از لحظات پر شور و نشاط و حس جوانی را برای سرنشینان فراهم کند.
امویام X22 Pro IE، اتوماتیک مدل اسفند ۱۴۰۱
چراغهای جلویی ام وی ام X22 کشیده و باریک است و در کنارههای سپر چراغهای مهشکن دیده میشود. ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت 107 اسب بخار را دارد که قابل قیاس با موتور ۱.۵ لیتری و فاقد توربویی است که در مدل اولیه این خودرو نصب شدهاست. همچنین گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که پیش از این نیز در چری آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو فیس لیفت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در نگاه اول شاخصترین تغییر ام وی ام x22 پرو نسبت به نسخه قبلی، برخورداری از چهره جدید و تا حدودی فانتزی است که به نظر میرسد از برخی محصولات کرهای مثل هیوندای کنا و دیگر تولیدات مطرح بینالمللی به عاریت گرفته شده باشد. چراغهای دیلایت نواری به حالت ابرویی جای چراغهای اصلی را گرفته و در پی آن چراغهای اصلی هم به میانه بخش جانبی سپر جلو منتقل شده است.
دیدگاه در “شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 22 پرو ام تی (X22 PRO MT ) + ثبت نام و خرید”
MVM X22 Pro به موتور ۱٫۰ لیتری سه سیلندر توربو با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتنمتر مجهز است. این موتور با گیربکس CVT جفت شده است که عملکرد بهینه و مصرف سوخت کم را تضمین میکند. هرچند برخی کاربران از قدرت پایین موتور و عملکرد گیربکس CVT شکایت دارند. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شاخصههای تاثیرگذار بر بازار چه روندی را در آینده طی میکنند تا آنوقت بتوان به طرزی دقیق در مورد آینده ایکس۲۲پرو و همچنین شرایط بازار آن در کشور اظهارنظر کرد.
البته اگر سایپا نسخه دندهای سایپا اطلس را طی مدتی کوتاه به بازار عرضه کند، این دو خودرو به رقیب یکدیگر تبدیل خواهند شد. با این حال تا زمان عرضه یک رقیب جدی، ام وی ام X22 پرو دنده ای در بازار یکه تازی خواهد کرد. به هر روی مدیران خودرو قیمتی در حدود 600 تا 640 میلیون تومان را برای این کراس اوور کامپکت شهری در نظر گرفتهاست (بسته به نوع خرید و شرایط فروش اعلامی) که البته رقمی نسبتا بالا در شرایط فعلی بازار محسوب میشود.
ام وی ام X22 پرو دنده ای در مقایسه با نسل قبلی خود شاهد تجهیزات بیشتری است که از جمله آنها میتوان به گرمکن صندلیها، آینههای تاشو برقی و نمایشگر بزرگتر اشاره کرد. نکته دیگری که در نمای عقب ام وی ام x22 پرو دنده ای می توانیم به آن اشاره کنیم دو خروجی تزئینی و یا فیک اگزوز است که درون سپر عقب قرار گرفته و توسط دیفیوزر سپر به هم متصل شده اند. در قسمت پایین بخش میانی کنسول می توان به پورت usb و خروجی ۱۲ ولت اشاره کرد. در بخش پایین دنده دکمه های مربوط به تنظیمات مالتی مدیا ( خاموش و روشن کردن و تنظیم صدای سیستم صوتی ) و دکمه کنترل خودرو در سرازیری را می توانیم مشاهده کنیم.
همچنین جلوپنجره الماس نشان با تم کهکشانی این محصول چشم هر بینندهای را به خود محصور میکند. امویام X33 کراس چهارمین نسخه این کراساوور محبوب و پرفروش در ایران به حساب میآید. امویام X33 کراس در واقع چری تیگو 2 پرو مدل 2023 است که تیپ متفاوتی از تیگو 2 پرو یا همان امویام X22 پرو به حساب میآید. این خودرو از نظر فنی کامل شبیه امویام X22 پرو است اما در بخش طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات از آن بهتر است. مشتریان هماکنون میتوانند با شرکت در شرایط فروش ام وی ام، این خودرو را خریداری نمایند. قوای محرکه X22 pro یک موتور سه سیلندر توربوشارژ یک لیتری است و گیربکس آن از نوع ۹ سرعته CVT می باشد اما در نسخه X22 PRO MT قوای محرکه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است و گیربکس آن ۵ سرعته دستی است.
امویام X33 کراس اتوماتیک به پیشرانه یکلیتری سهسیلندر توربوشارژر مجهز است که حداکثر 112 اسببخار قدرت و 150 نیوتنمتر گشتاور آزاد میکند. گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراساوور برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی امویام X33 کراس 6.1 لیتردرصدکیلومتر اعلام شده است که رقم مطلوبی به نظر میرسد. مدیرانخودرو تولید این کراساوور را از سال 1402 آغاز کرده و تا امروز ادامه دارد. شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 22 پرو ام تی نمایندگی 777 به مشتریان این امکان را میدهد تا با بهرهمندی از خدمات جامع و اختصاصی، فرآیند خرید خود را بهسادگی و با آرامش طی کنند.
همچنین از دکمه های روی فرمان می توان تنظیمات مربوط به مالتی مدیا و کروز کنترل را انجام داد. صفحه کیلومتر X22 پرو دنده ای از نوع آنالوگ است و ما بین عقربه های مربوط به کیلومتر شمار و دور موتور ، کامپیوتر کوچک سفری قرار گرفته است که اطلاعاتی نظیر میزان دمای آب، میزان بنزین و راهنمای تعویض دنده را به ما می دهد. رویه صندلی ها از جنس چرم مصنوعی است که از تریم های مشکی و نسکافه ای در آنها استفاده شده است و چرم ها کیفیت مناسبی دارند. شایان ذکر است که صندلی های جلو به صورت دستی تنظیم می شود و قابلیت پر کردن گودی کمر برای راننده وجود دارد. ارتفاع بخش عقب و فضای پای سرنشینان عقب با توجه به ابعاد خودرو مناسب است .
در همین راستا توجه شما را به مهمترین مزایا و معایب این ماشین شاسی بلند محبوب جلب میکنیم. پنل مدل کلاسیک دو صفحهای است که یکی سرعت و یکی دور موتور را نشان میدهد. کامپیوتر سفری هم بین دو دایره مدرج قرار گرفته و اطلاعات مربوط به طی مسافت و میزان مصرف سوخت را نشان میدهد. سایت منطقه خودرو با ارائه اطلاعات شفاف و مبتنی بر واقعیت، به ارتقاء کیفیت فرایند "ارزیابی"، "انتخاب"، "خرید" و "نگهداری" خودروی مورد نظر شما عزیزان پرداخته و همواره در کنار شما خواهد بود. این درحالیست که نسخههای اولیه ایکس ۲۲ که فاقد سامانه ESP بودند از حیث هندلینگ با چالشهای مواجه میشدند.
آنطور که این سایت ادعا میکند نسخه جدید با نام 3X پلاس راهی بازار خواهد شد. تصاویر موجود نشان میدهند در طراحی این نسخه چری نگاهی دقیق به محصولات اخیر هیوندای به ویژه مدلهای کونا و سانتافه داشته، چرا که دماغه خودرو به وضوح کراساوورهای مذکور را در ذهن تداعی میکند. با گذشت حدود چهار سال از زمان معرفی این خودرو، چری در حال آمادهسازی نسخه فیسلیفت 3X یا همان ام وی ام X22 فیس لیفت است. در روزهای گذشته تصاویری مبهم و نسبتا بیکیفیت از این نسخه انتشار پیدا کرده بود، اما اینک یکی از سایتهای چینی تصاویر باکیفیتتری را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. در این رابطه باید بگوییم که هم زمان با ارائه هر طرح فروش، قیمت جدید این محصول هم منتشر می شود.
فاصله بین دو محور در این خودرو نسبت به رقبا بازتر است و این موضوع به افزایش راحتی سرنشین کمک میکند. مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی شامل مدارک هویتی، درآمدی و شغلی میشود. شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. در این بررسی، به جوانب مختلف این خودرو از جمله طراحی، عملکرد، مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. ارتباط بین تلفن همراه و وسیله نقلیه شما را می توان با بلوتوث یا پورت USB به روشی آسان انجام داد.
ام وی ام X22 پرو (IE) نیز در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۳۰ میلیون تومان داشته و قیمت کارخانهای آن ۶۴۱ میلیون تومان است. با توجه به تلاش طرف ایرانی برای عرضه جدیدترین محصولات چری، دور از انتظار نیست که در آینده نه چندان دور 3X پلاس نیز با نام ام وی ام X22 فیس لیفت راهی خیابانهای کشور ما شود. به عنوان یک کراساوور کامپکت، فضای داخلی و صندوق عقب این خودرو محدود است. این محدودیت ممکن است برای خانوادههای پرجمعیت یا افرادی که نیاز به فضای بار بیشتری دارند، چالشبرانگیز باشد. این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، سانروف و سیستمهای ایمنی مانند ABS و ESP است که تجربه رانندگی بهتری را ارائه میدهد.
طراحی خارجی MVM X22 Pro
برای خریداران علاقهمند به خرید نقدی ایکس 22 پرو ام تی، مدیران خودرو شرایط فروش نقدی این خودرو را بهصورت استثنایی فراهم کرده است. با انتخاب خرید ایکس 22 پرو ام تی، شما نهتنها به راحتی خودروی خود را تحویل خواهید گرفت، بلکه از مزایای بیمه، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نیز بهرهمند میشوید. در ادامه به جزئیات شرایط فروش نقدی ایکس 22 پرو ام تی و مراحل خرید پرداخته خواهد شد. هچنین یک جلوپنجره 6 ضلعی بزرگ در جلو قرار داده شده که در وسط آن لوگوی MVM قرار داده میشود. البته این خودرو در بازارهای جهانی به نام چری تیگو 3X (یا چری تیگو 2) عرضه میشود که در بازار ایران با نام ام وی ام X22 سالها توسط مدیران خودرو مونتاژ و فروخته شدهاست.
{تفاوت های ام وی ام X22 دنده ای و ام وی ام X22 پرو دنده ای
|}بسیاری از عناصر افقی، از جمله چراغ های عقب دودی توخالی سه بعدی، خطوط کاراکتر عرضی و تریم های عرضی در قسمت پایین سپر عقب، در عقب خودرو، حس استواری و عظمت را افزایش داده اند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. 40 درصد باقیمانده قیمت خودرو نیز در قالب چک سهماهه از مشتریان گرفته خواهد شد. طراحی خودروهای اقتصادی همواره چالش برانگیز بوده است چرا که طراحان باید خودرویی جذاب را خلق کنند و در عین حال نیم نگاهی به کاهش هزینههای تولید داشته باشند.
این گونه می توانید با بررسی بخشنامه، از شرایط فروش و قیمت x22 پرو اقساطی و نقدی مطلع شوند. قوای محرکه X22 pro MT یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۴ سیلندر و ۱۶سوپاپ است نهایت قدرت ۱۱۶اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۳ نیوتن متر را به وسیله گیربکس ۵ سرعته دنده دستی به چهار جلو منتقل می کند. وقتی وارد کابین X22 پرو دنده ای می شوید، با فضایی جذاب تر از قبل مواجه هستید.
طراحی کلی کابین شامل داشبورد و مجموعه نشانگرهای سرعت سنج و دورسنج موتور به همراه مانیتور ۹ اینچی در بخش مرکزی به کلی تغییر کرده و نسبت به مدل قدیمی کاملا به روز و ارگونومیک به نظر میرسد. موتور توربو ۱.۰ لیتری جدید ام وی ام مانند سایر موتورهای توربو موجود در بازار ایران به بنزین با کیفیت و ترجیحا سوپر نیازمند است. این درحالیست که موتور ۱.۵ لیتری قبلی که با ۳۱۵ یکسان بود٬ به سبب تکنولوژی سادهتر خود٬ حساسیت کمتری نسبت به کیفیت بنزین داشت. برخلاف بسیاری دیگر از فیسلیفتهای ارائه شده در بازار ایران، x22 pro علاوه بر تحولات ظاهری دستی هم به داخل محفظه موتور خود کشیده و یک موتور گیربکس جدید را در این قسمت سکونت داده است. مدیران خودرو پس از انتشار شرایط فونیکس، شرایط فروش ام وی ام را نیز برای اسفند 1403 منتشر کرد. در آخرین طرح های فروش اقساطی این محصول، باید ۵۰ درصد قیمت ماشین x22 به صورت نقد پرداخت می شد.
اما باید بدانید که کیفیت آنچنان بهتر نشده و همان سبک اقتصادی به شما ارائه شده است. ارگونومی کابین X22 پرو دنده ای تا حد قابل قبولی مناسب است و از سویی دید راننده به بیرون خوب ارزیابی می شود. فضای پا و سر برای سرنشینان ردیف جلو منطقی بوده و در بخش عقب آنچنان با کابین جاداری طرف نیستیم. شاید با خود بگویید که این همان موتور نصب شده بر روی ام وی ام x22 است اما با اینکه این موتور از لحاظ اعداد و ارقام شبیه به ام وی ام X22 است اما قدرت و گشتاور نهایی بیشتری را تولید می کند.
{معایب ایکس 22 پرو
|}گرچه دامنه تحولات داخل ماشین x22 پرو گستردهتر است اما لزوما دلچسبتر به نظر نمیرسد. طراحان نیت خوبی برای ایجاد تحول و نوآوری در کابین قدیمی این خودرو داشتهاند، اما متاسفانه در عمل طرح داشبورد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو خیلی جذاب و عامهپسند از آب درنیامده است. شیوه طراحی نامتقارن و استفاده نسبتا نابجا از اشکال هندسی و زوایای تند در داشبورد، موجب شده تا این بخش علیرغم بهرهمندی از الگوی جدید و خلاقانه، خیلی زیبا و مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی احساس نشود.
این تست در شرایط عادی بررسی شده و ارتباطی به تست های نفوذ صدا به کابین در شرایط آزمایشگاهی ندارد. همچنین واحد اعداد اعلام شده در تست نفود صدا به کابین خودروها دسی بل (dB) است. تجربه رانندگی، مشخصات فنی، آپشن ها و ویدیو تست و بررسی ام وی ام X22 پرو را میتوانید در ادامه این مطلب مشاهده فرمایید. خیلی از خودروسازان معروف ۳ سیلندر توربو تولید می کنند.اگه خراب شد بیمه هم که هست. دوست عزیز من یه ام جی 6 مدل ۲۰۱۲ توربو دارم تا حالا یه بار هم بابت توربوشارژر هزینه ای نکردم .
مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام X22 پرو دنده ای هنوز اعلام نشده است اما با توجه به شباهت مشخصات فنی این خودرو با نسل اول، انتظار ثبت رکورد اقتصادی را در زمینه مصرف بنزین داریم. شتاب نسخه اتوماتیک ام وی ام X22 پرو حدود 14 ثانیه به دست آمده است و انتظار داریم نسخه دندهای چند ثانیه در زمینه شتابگیری بهتر عمل کند، هر چند حرکت دادن جثه 1.2 تنی با استفاده از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی کار سادهای نیست. خودرو ایکس ۲۲ پرو کوچکترین کراساوور مدیران خودرو در ایران محسوب میشود.
بوست توربوی ماشین منم از همه اینها بالاتره تازه .به نحوه نگهداری و سرویس ماشین مربوط میشه بیشتر و البته کیفیت بنزین موثره ولی نه دیگه هر شش ماه مبلغی که فرمودید . گیربکس 9CVT سرعته با تعویض دنده های شبیه سازی شده دارای راندمان انتقال تا 97 درصد و شتاب نرم است. من مرتضی قانع هستم، متولد 1373 در اراک، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و مدیریت بازرگانی. سال 1396 کار خودم را در حوزه تولید محتوا در زمینههای خودرو، فناوری و نظامی آغاز کردم. از آن زمان تاکنون، من هزاران مطلب مختلف در حوزه های متفاوت نوشتم و با رسانههای مختلفی همکاری کردم.
بیمه خودرو ایکس 22 پرو ام تی در فروش اقساطی شامل بیمه بدنه و شخص ثالث میشود. این خودرو برخلاف تیپ اتوماتیک از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده میکند. چنین رقمی در مقام مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار٬ رقم مناسبی محسوب میشود اما در استانداردهای جهانی عملکردی کاملا معمولی برای سیستم ترمز محسوب میشود. نرم شیک راحت اکتان بریزید حتما اگر بنزین سوپر گیر نیومد ، نکته اش فقط همینه . با نگاهی به نمای جانبی و عقب X22 و X22 PRO هیچگونه تغییر ملموسی را مشاهده نخواهید کرد. البته اگر از کنار رینگهای 16 اینچی X22 PRO که طراحی زیباتری دارند، عبور کنید.
نمایندگی مدیران خودرو کرج mvm