چگونه با تبلیغات اینستاگرام برند خود را مطرح کنیم؟2023-08-09

اینستاگرام مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟ راهنمای بازاریابی در اینستاگرام جریان

یکی از نکات مثبت و جالب استوری‌های اینستاگرام این است که به صورت Slideshow نمایش داده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید داستان‌وار و با توضیحاتی کوتاه، اسلاید به اسلاید محصولات خود را معرفی کنید. فقط کافی است در هر بار معرفی یک محصول کمی خلاقیت به خرج بدهید تا محصول هر بار به شکلی متنوع و جدید به مشتریان معرفی شود. همچنین اگر بهترین زمان برای انتشار استوری در اینستاگرام را نیز بدانید بهترین و بیشترین بازخورد را از این قابلیت خواهید گرفت. در مقاله چگونه با تبلیغات اینستاگرام برند خود را بسازیم به تعدادی از نکات برای داشتن یک صفحه کاری حرفه‌ای پرداختیم.

برای این کار بهتر است مشخص کنید که برند شما در چه جایگاهی از لحاظ خدمات یا محصولات قرار دارد و چه مزیتی نسبت به سایر برندهای هم‌زمینه دارد. البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که جایگاه فعلی خود را بدون هیچ گونه تعصبی مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند که اهداف کوتاه مدت و بلند مدت واقعی‌تری برای برند خود مشخص کرده و بتوانید به آن‌ها دست بیابید.

اینستاگرام در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده که هوای کسب و کارها را دارد. این پلتفرم با اضافه کردن ویژگی‌های خاص برای پیج‌های بیزینس به صاحبین مشاغل کمک کرده مشتریان خود را بهتر بشناسند و با سلیقه و گرایشات بازار بیشتر آشنا شوند. انواع آمار و نمودار در بخش Insight اینستاگرام موجود است تا شما را هرچه بیشتر به مشتریانتان نزدیک و با نیازهایشان آشناتر کند.

اگر حساب خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید، قفل دنیایی از ویژگی‌ها را برای کمک به تبلیغ کسب و کار خود باز خواهید کرد. به این ترتیب، باید مطمئن شوید که کاملاً با هویت برند شما مطابقت دارد. حتماً طرح های رنگی، نوع زبانی که استفاده می کنید و نیازهای خاص مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

بنابراین سعی کنید از هشتگ‌های مرتبط با حوزه کاری و محصولات خود استفاده کنید. به عنوان نکته آخر حتما نام برند خود را در هشتگ‌ها بیاورید و آن را به عنوان نخستین هشتگ در کپشن خود و در جایی که به خوبی دیده می‌شود قرار دهید. برای پیدا کردن هشتگ‌های پرکاربرد در زمینه کاری خود زمان صرف کنید و سعی کنید ۳۰ هشتگ خوب و مناسب در هر پست خود قرار دهید. پیشنهاد می‌شود گاهی هشتگ‌هایی را به کار ببرید که پست‌های کمی با آن گذاشته شده‌اند.

اطلاعات خود در مورد استراتژی های تبلیغاتی را به روز نگه دارید

با کمک این برنامه‌ها تعامل بین برند شما و کاربران را افزایش می‌دهد. یکی از نکات مهم در برندینگ اینستاگرام، اندازه‌گیری و ارزیابی عملکرد شماست. استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا عملکرد پست‌ها، استوری‌ها و تبلیغات خود را بسنجید و در صورت لزوم استراتژی‌های خود را تغییر دهید. با استفاده از تبلیغات هدفمند، شما می‌توانید برند خود را به دست مخاطبان خاصی که احتمال بیشتری برای خرید از شما دارند، معرفی کنید.

هرچقدر مخاطبان بیشتر به برندتان اعتماد کنند، از همه جهات بیشتر به نفع شما خواهد بود. در واقع، جلب اعتماد باعث می‌شود چرخ کسب‌وکارتان روان‌تر از قبل بچرخد. در این مقاله در ابتدا شما را با مفهوم برندسازی آشنا می‌کنیم و بعد راهکارهایی ارائه می‌دهیم که در اینستاگرام، برندتان را بسازید. برای اینکه بهتر مطرح شوید شما باید اکانت شخصی خود را به اکانت بیزینسی تغییر دهید. معمولا افراد دارای کسب و کار باید برای خود یک پیج اینستاگرام بیزینسی درست می کنند.

ارزش‌های برند را به اشتراک گذاشته و به ارزش‌های مخاطب احترام بگذارید. آیا به محیط‌زیست اهمیت می‌دهند؟ آیا برای نوآوری و خلاقیت ارزش قائل‌اند؟ آیا کالای لوکس و لاکچری می‌خواهند؟ برند شما باید بتواند متناسب با پرسونا احتمالی مخاطب، این ارزش‌ها را منعکس کند. از ترندها میتوانید در محتوای ریلزها استفاده کنید و بازدید های میلیونی بگیرید. به ترتیب سراغ این ۴ مورد بروید و در نهایت یک استراتژی برای شروع کار خواهید داشت.

کامنت‎ها و اشتراک‌گذاری پست‌های شما توسط کاربران محتوای تولید‌شده توسط کاربر نام دارد. این استراتژی به برندهای کوچک این امکان را می‌دهد که با حداقل هزینه محتوای جذاب و معتبر ایجاد کنند. بعد از ایجاد کمپین تبلیغاتی خود در پلتفرم جریان می‌توانید این اطلاعات مهم را در پنل کاربری خود مشاهده کنید تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید و از استراتژی‌های بهتری در آینده استفاده کنید.

یک میلیارد مخاطب وجود دارد که می‌توانید برایشان محتوا تولید کرده و خود را به آن‌ها بشناسانید. تعریف کردن هدف در ابتدای کار به اندازه تهیه نقشه در ابتدای سفر اهمیت دارد. در سفر برای یافتن مقصد از نقشه استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم راه را درست می‌رویم. در مسیر تبلیغات نیز گاهی لازم است به اهداف تبلیغاتی خود بازگردیم تا مطمئن شویم هنوز در راستای دستیابی به آن‌ها قدم برمی‌داریم. این به طرف‌داران شما امکان می‌دهد تا با شما به‌صورت فردی و احساس نزدیکی بیشتری در ارتباط باشند.

یک هشتگ اختصاصی برای برندتان ایجاد کنید

همیشه گفته‌اند اولین برخورد، مهم‌ترین برخورد است؛ پس در راستای برند شدن در اینستاگرام، باید بایو صفحه‌مان را به بهترین شکل آماده کنیم. لزوماً قرار نیست هر روز پست و استوری آپلود کنید؛ بسته به موضوع فعالیتتان، شاید تشخیص دهید باید به‌صورت ۱ روز در میان محتوا منتشر کنید. ترندها موضوعاتی هستند که بنا به شرایط بسیار داغ شده‌اند و عموم کاربران اینستاگرام در حال پرداختن به آن‌ها هستند. اگر به‌موقع از ترندها استفاده کنید و اصطلاحاً سوار موج شوید، می‌توانید کلی دنبال‌کننده جدید به صفحه خود اضافه کنید.

اینستاگرام تعامل را تشویق کرده و طیف وسیعی از کاربران آن به کمک تعامل با دیگران است که توانسته‌اند شبکه وسیعی از مشتریان و مخاطبان برای خود درست کرده و برند خود را ایجاد کنند. اما واقعا برندسازی در اینستاگرام چیست و چطور باید انجام شود؟ در این مطلب کارینو به طور کامل در مورد آن صحبت می‌کنیم. تا به اینجای مقاله درمورد پتانسیل‌های اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کارها صحبت کردیم و اکنون زمان آن فرا رسیده تا شما را با ۸ روش موثر و واقعی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند به بهترین و موثرترین شکل ممکن محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

امروزه روش های بسیار مطمئن و آسان برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد. با استفاده از این راهکارهای کم‌هزینه و کارآمد، برندهای کوچک می‌توانند به‌سرعت رشد کنند و بازاریابی موثری داشته باشند. میکرو اینفلوئنسرها کسانی هستند که تعداد فالوورهای محدودی دارند؛ اما تاثیر آن‌ها روی مخاطبان زیاد است.

یادتان باشد پیام برند شما باید مطابق با مخاطبی باشد که می‌خواهید داشته باشید تا اثرگذار شود؛ در غیر این صورت، تصویری اشتباه از خودتان می‌سازید. هر کدام از مثال های گفته شده میتواند چندین ریز محتوا داشته باشند و نشان دهنده اهمیت شما به دغدغه مخاطبتان باشد این طور مخاطب ارتباط بهتری با شما ایجاد میکند و احساس دوستانه تری در او ایجاد میشود. اگر هم­ اکنون متخصص بازاریابی شرکت شما کارش را به نحو احسن انجام می دهد، به فکر برون سپاری جنبه­ های بصری دارایی­ های برند خود باشید.

این نوع تبلیغات باید به گونه‌ای طراحی شوند که نام و هویت برند شما به خوبی در ذهن مخاطبان نقش ببندد. علاوه بر این، می‌توانید با لایو اینستاگرام که به‌خوبی نامگذاری شده است، لایو کنید. برای بازاریابی، این قابلیت به شما امکان می‌دهد شخصاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، شخصیت خود را به نمایش بگذارید و به سؤالات دنبال کنندگان پاسخ دهید. دو قدم اصلی برای برندینگ در اینستاگرام که توضیح دادیم، هیچگاه از شما یا شرکتتان برندسازی نخواهند کرد، مگر این که یک برنامه تولید محتوای اساسی داشته باشید. برای اینکه در مسیر برندینگ خود بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشید، بایستی محتوای غنی و کاربردی برای مخاطبان خود تهیه کرده و سعی کنید با تولید محتوا به سوالات مخاطبان پاسخ داده و آن‌ها را راهنمایی کنید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

به این نکته توجه کنید که نقش تبلیغات در بازاریابی اینستاگرام را نمی‌توان انکار کرد و برای بازگشت هزینه باید تبلیغات به شکل موثر و هدفمند اجرا شوند. هدف ما این است که به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید با تبلیغات خود نتایج قابل توجهی کسب کنید. تبلیغات به معنای پرداخت مبلغی برای یک اینفلوئنسر تنها نیست؛ بلکه خودتان باید فکر کنید و به بهبود پیج خود اهمیت بدهید. جهت بالا بردن اعتماد کاربران به صفحات شما، اهمیت دارد که اطلاعات تماس به صورت واضح در دسترس کاربران قرار گیرد. تجربه نشان می‌دهد که صفحاتی که اطلاعات تماس دارند، بیشتر به آنها اعتماد می‌شود. همچنین با درج اطلاعات تماس، کاربران می‌توانند به راحتی سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

این افراد با هزاران یا حتی میلیون ‌ا دنبال کننده وفادار، فرصت بزرگی را برای مشاغلی که به دنبال راهی برای بازاریابی معتبر محصولات یا خدمات خود هستند، فراهم می‌کنند. استوری‌های اینستاگرام کلیپ‌های کوتاهی هستند که در پروفایل شما نیز نمایش داده می‌شوند. این کلیپ ها که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، می‌توانند تا 60 ثانیه طول بکشند. در واقع، بیش از 47 درصد از کاربران اجتماعی ایالات متحده بین سنین 16 تا 34 سال، محصولات یا خدماتی را در اینستاگرام خریداری کرده‌اند. پرسونال برندینگ به معنی ایجاد ارزش و تصویری از فرد به عنوان یک شخصیت حرفه‌ای در یک زمینه، در ذهن مخاطبان است. یکی دیگر از اهداف آموزش اینستاگرام مارکتینگ، آگاهی‌بخشی اشتباهات متداول و روش‌های اجتناب از آن‌ها است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

فکر می‌کنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما می‌افتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم می‌شود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم می‌شود. البته تبلیغات اینستاگرام تنها به تبلیغات بنری و ویدیویی خلاصه نمی‌شود. با روی کار آمدن و سپس محبوب‌شدن استوری، از این ابزار به مراتب بیشتر استفاده می‌شود. استوری، ابزاری در اینستاگرام است که معمولاً مطالبی که اهمیت کمتری دارند، در استوری قرار داده می‌شوند.

در صورتی که زمان کافی برای تولید محتوا و حضور در این شبکه اجتماعی را ندارید، بهتر است قید برند سازی در اینستاگرام را بزنید. بهترین راه برای دریافت ورودی از اکسپلور، خرید اکسپلور اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند برندینگ خود را در بهینه‌ترین حالت به انجام برسانید. در پنل شبکه‌های اجتماعی اینبو می‌توانید بهترین، متنوع‌ترین و ارزانترین خدمات اکسپلور اینستاگرام را مشاهده و خریداری کنید. برندینگ کسب و کار در اینستاگرام، بیشتر به وسیله ارائه محصولات و خدمات گوناگون با ویژگی‌های منحصر به فرد صورت می‌گیرد و داشتن فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام، بر اعتبار و ارزش آن تاثیرگذار خواهد بود.

برندهای معروف مانند TopShop و H&M حداکثر سه بار در روز پست می‌گذارند. در این روش، با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف، می‌توانید یک استوری زیبا و جذاب بسازید و محصولات را به کاربران اینستاگرام معرفی کنید. به این ترتیب، می‌توانید با استفاده از تصاویر و ویدیوهای جذاب، محصول یا سایت خود را بهتر معرفی کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید.

اگر مقصد را برندینگ در اینستاگرام بدانیم، مسیر پر پیچ‌وخمی پیش رو داریم! نمی‌توان بدون نقشه و تجهیزات دل به جاده زد و به امید مقصد رانندگی کرد. تیم طراحی و ساخت وب سایت و اپلیکیشن وال ویرا با داشتن بیش از 10 سال سابقه در برنامه نویسی سایت و اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود به کار می گیرد. به خاطر داشته باشید سلیقه بازار به طور متناوب در حال تغییر است و شما به عنوان صاحب یک برند باید با سلیقه یا به اصطلاح ترند بازار آشنا باشید و طراحی محصولات و خدمات خود را به همان سمت پیش ببرید. توجه کنید که مردم همیشه علاقه دارند جدیدترین‌ها و به روزترین‌ها را تجربه کنند پس تلاش کنید از تغییرات بازار جا نمانید.

گاهی اوقات ممکن است معرفی و ارائه شرح دقیقی دربارۀ یک محصول در قالب یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام نگنجد. در این شرایط بهترین راهکار برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام استفاده از تبلیغات ویدئویی است. در حال حاضر می‌توانید بدون محدودیت زمانی ویدئوی اینستاگرام آماده کنید. حتی نیاز به ذکر این مورد بعد از گذشت ده ه­­ای از عمر بازاریابی شبکه­ های اجتماعی، جالب به نظر میرسد. اطلاعات جامعی درباره تعاملات، بازدیدها و عملکرد تبلیغات شما ارائه می‌دهد. می‌توانید ببینید که کدام پست‌ها بیشترین تعامل را داشته‌اند و چه نوع محتوایی بهترین عملکرد را داشته است.

حالا که می‌دانیم چطور می‌توان برندینگ موفق داشت، بیایید چند مثال هم ببینیم. درخواست مستقیم از مخاطب برای لایک کردن، کامنت گذاشتن یا هرگونه حمایتی، می‌تواند آنها را تشویق کند. از کجا بفهمیم این استراتژی خوب است؟ در ابتدا یک سری KPI تعیین می‌کنیم و بعد نتیجه را می‌سنجیم و به‌مرور استراتژی را به‌روز و بهینه می‌کنیم. مخاطب شما باید با دیدن المان‌های بصری هم بداند آن تصویر برای شماست؛ حتی اگر لوگوی شما هم روی آن نباشد.

بنابراین، انتخاب زمان مناسب برای درج تبلیغات، یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی است. اگر می‌خواهید محصول خود را به مشتریان بفروشید، بهتر است به جای تبلیغ مستقیم، بیان کنید که چه فوایدی برای آن‌ها دارد. به جای تعریف و تمجید از محصول، به مزایای استفاده از آن اشاره کنید و اینکه چگونه در اینستاگرام آنلاین شاپ بزنیم؟ کلیک کنید. خب، فرض کنید که روی پیج‌تان وقت و انرژی گذاشته‌اید و کلی پست جذاب و مفید منتشر کرده‌اید. وقتی تصمیم به تبلیغ در اینستاگرام می‌گیرید، باید بدانید کجا تبلیغ خود را قرار دهیم و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم تا بهترین بازخورد را دریافت شود. اقداماتی که در این مرحله انجام می‌دهیک، می‌تواند تعیین‌کننده‌ی موفقیت یا شکست یک تبلیغ باشد.

فرض کنید که شما صاحب یک پیج اینستاگرام در زمینه غذا و فست وفود هستید. برای جلب توجه مخاطبان، تبلیغات شما باید به افرادی که در محدوده جغرافیایی شما زندگی می‌کنند، نمایش داده شود. به عنوان مثال، اگر در اصفهان هستید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مشتریانی از تبریز هستند به شما مراجعه کنند.

  • بسیاری از افرادی که پیج اینستاگرام دارند و هدف آن‌ها کسب درآمد از ان است، به دنبال دنبال‌کنندگان واقعی و با کیفیت می‌باشند.
  • {
  • بهتر است برای انجام فرآیند خرید، مشتریان را به صفحه سایت که آدرس آن در بیو آمده، هدایت کنید.
  • |}
  • مواردی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، درآمد و علایق را در هنگام تصمیم‌گیری در مورد هدف خود در نظر داشته باشید.
  • {
  • هشتگ ها از مهم ترین عوامل دیده شدن در اینستاگرام هستند.شما با استفاده از هشتک های مناسب و یک استراتژی درست می توانید به راحتی در فضای اکسپلور اینستاگرام دیده شوید.
  • |}
  • برای مثال آیا هدف شما جذب فالوئر است یا فروش محصول؟ متناسب با اهدافی که دارید، می‌توانید مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید.
  • {
  • جهت بالا بردن اعتماد کاربران به صفحات شما، اهمیت دارد که اطلاعات تماس به صورت واضح در دسترس کاربران قرار گیرد.
  • |}
{

۱. تعیین اهداف مشخص و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs)

|}

این ابزار به شما کمک می‌کند تا بفهمید که چه نوع محتوایی بیشترین تعامل را دارد و کدام بخش از جمعیت هدف شما بیشترین فعالیت را دارند. بنابراین، اگر به‌دنبال رشد در دنیای دیجیتال هستید، اینستاگرام همچنان بهترین میدان برای آزمایش و موفقیت است و باید به تولید محتوای جذاب و کاربردی و یادگیری و آموزش اینستاگرام مارکتینگ توجه ویژه داشته باشید. قبل از اینکه به فکر چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم، باشید؛ حتما باید مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کنید. اگر این کار را انجام ندهید، تبلیغات شما هیچ تاثیری نخواهد داشت و فقط به هدر رفتن هزینه‌ها منجر خواهد شد. بنابراین باید در نظر داشته باشید که قبل از هر چیز، باید مشخص کنید که جامعه مخاطبان هدف خود که قصد جذب آن‌ها را دارید، از کدام عوامل تشکیل شده است. بنابراین، بهترین راه برای افزایش فالوور و جذب مخاطبان، تبلیغ در پیج‌های تخصصی است.

مخاطب اصلی گروه اسنپ هم جوانان است که این میم هم در راستای ساخت برندی شوخ‌طبع و پرانرژی در ذهن آن‌هاست. به‌نظر شما برای رسیدن به چنین جایگاهی در ذهن مخاطب، لازم است چه چیزهایی را بدانیم؟ بیایید بخش بعدی. اگر نکته‌ای را فراموش کرده‌ایم، حتماً در قسمت کامنت‌ها برایمان بنویسید؛ اگر هم این مقاله از نظرتان مفید بود، لطفاً آن را برای دوستانتان بفرستید تا به انتشار هرچه بیشترش کمک کنید. نتیجه انجام این کار، افزایش ترافیک ورودی سایت‌تان خواهد بود که بر سئو سایتتان هم تاثیر می‌گذارد.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما سریع بارگذاری می‌شود، در دستگاه‌های موبایل به خوبی نمایش داده می‌شود و مسیری ساده برای خرید یا ثبت‌نام دارد. به عنوان مثال، می‌توانید از دکمه‌های CTA واضح و جذاب استفاده کنید یا فرم‌های تماس را ساده‌تر کنید. همچنین، از نظرات کاربران برای بهبود طراحی و عملکرد سایت استفاده کنید. همچنین، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با ایجاد تعامل مستقیم و انتشار محتوای جذاب و امکان وایرال‌شدن محتواها، به سرعت برند شما را مطرح می‌کند.

به این ترتیب به راحتی می‌توانید در آن هشتگ به پست برتر یا top Post تبدیل شوید. پست شما به این شکل در صفحه آن هشتگ بالا خواهد آمد و مخاطبین بیشتری پست شما را می‌بینند. اگر به برند خود اطمینان دارید و از خدمات و محصولاتتان مطمئن هستید، به راحتی می‌توانید جهت تبلیغ برندتان از افرادی که شهرت و اعتبار مناسبی دارند کمک بگیرید. محصولات یا خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید و از آن‌ها بخواهید برند شما را در رسانه‌های خود تبلیغ کنند. اگر محصولات یا خدمات شما متناسب با حوزه کاری این افراد باشد قطعا شانس فروش بیشتری از این طریق خواهید داشت.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات اینستاگرامی